نمایش 9 24 36
عنوان تور محل اقامت مدت زمان وسیله نقلیه زمان اجرا آژانس قیمت و تاریخ ها

تور طبیعت گردی ییلاق فیلبند استان مازندران

تورهای فیلبند با رعایت کامل موارد بهداشتی تحت نظارت شرکت ضدعفونی پاک نهاد

برگزاری تور فیلبند 1400

در گویش مازندرانی ، فل به معنای خستگی و بند هم به معنای بند آمدن است. در واقع فلبند نام اصلی و محلی فیلبند به زبان مازندرانی است. در تور فیلبند پوشش گیاهی متنوع و ویژه این منطقه انتظار شما را می کشد. از درختان روستای فیلبند گونه های سیاه ریشه، مانند انگور ، زرشک کوهی و آلوچه ترش را می توان نام برد.

روستای فیلبند مرتفع ترین روستای شرقی استان مازندران، با ارتفاع ۲۳۰۰ متری است که از جنوب به شهرستان بابل، ختم می شود.

در تور ییلاق فیلبند، هرگز دوربین عکاسی تان را فراموش نکنید. مناظر چشم نواز بسیاری در این تور برای عکاسی وجود دارند: اقیانوس ابری که مانند دریایی آبی رنگ از ابر های متعدد است، زیبایی طلوع و غروب آفتاب، هنگامی که آسمان صاف و بدون ابر است و بسیاری مناظر دیگر.

در مجموع قرار گرفتن در مرتفع ترین روستای بابل، مناظر چشم‌نوازی را برای عکاسی و ثبت به یادماندنی لحظات برای مسافرین تور فیلبند به همراه دارد.

چگونه به فیلبند برویم

چه از سمت شهرهای شمالی قصد سفر را داشته باشید و چه از تهران، جاده هراز بهترین مسیر است. از سمت آمل حدود 25 کیلومتر و از سمت تهران حدود 100 کیلومتر باید پیش بروید تا به فرعی روستای فیلبند یا سنگچال برسید. پس از گذشتن از روستای سنگچال روستای فیلبند را می بینید.

فاصله از تهران تا فیلبند 190 کیلومتر ، مدت زمان رسیدن بدون در نظر گرفتن توقف و ترافیک 4 ساعت است .

جاذبه ها و دیدنی ها در تور فیلبند

کوهنوردی

از تفریحات مهیج روستای فیلبند کوهنوردی است. یکی از مقاصد کوهنوردی ییلاق فیلبند، قله ۳۷۰۰ متری حصین بن فیلبند است. پس از صعود به این قله به راحتی می توانید قله دماوند را ببینید.

امام زاده قاسم

از دیگر مسیرهای کوهنوردی و جاذبه های گردشگری و زیارتی این نقطه از مازندران بقعه امامزاده قاسم است.

رستم چال

رستم چال منطقه جذاب و دیدنی دیگر تور فیلبند است که طبیعت گردان و گردشگران بسیاری برای دیدن این مکان، به فیل بند می‌آیند. در رستم چال بر اثر برخورد شهاب سنگ دو سوراخ بزرگ در زمین به وجود آمده است.

جنگل الیمستان

جنگل الیمستان نیز از برجسته ترین مقصدهای گردشکری طبیعت گردی است که در تور فیلبند، قطعا یکی از جاذبه هایی خواهد بود که مسافران از آن بازدید خواهند کرد. برای رسیدن به جنگل الیمستان جاده چاکوب را پیش بگیرید، به پیاده روی تان ادامه دهید تا به روستا و جنگل بسیار زیبای الیمستان برسید.

طبیعت حیرت انگیز فیلبند

قدم زدن گروهی در طبیعت باورنکردنی فیلبند و دیدن چشمه های متعدد کوچک و بزرگ از جمله چشمه لار که دارای املاح معدنی بسیاری است از جذابیت های ویژه تور فیلبند است. لازم به ذکر است استفاده از آب چشمه های بی شمار این روستا خاصیت درمانی نیز دارد.

فلوئور زیاد و املاح معدنی چشمه های این روستا، برای استخوان بندی بدن و سنگ کلیه بسیارمفید هستند.

مکان های اقامتی فیلبند

به شما پیشنهاد می کنیم شب را زیر سقف آسمان صبح کنید، تماشای آسمان شب در این منطقه بسیار دیدنی و زیبا است. اگر به کمپ علاقه ندارید می توانید از خانه های روستایی که روستاییان اجاره می دهند استفاده کنید. البته با انتخاب تور فیلبند مسئولین تور از پیش در رابطه با اقامت اعضای تور تصمیم گرفته اند.

بهترین زمان برگزاری تور فیلبند

بهترین فصل سفر به ییلاق فیلبند، بهار و تابستان است. اواخر فصل پاییز به دلیل سرمای استخوان سوزی که دارد تا اوایل بهار روستا تقریبا خالی از سکنه می شود.

فیلبند در تابستان هوایی بهاری دارد و به دلیل ارتفاع زیادی که از دریا دارد زمستان های سخت و پر برف و بارانی دارد، همین امر باعث شده که درختان رشد چندانی در این منطقه نداشته باشند.

تور فیلبند از تهران

مرجع سفر برگزار کننده تور فیلبند از تهران بصورت هفتگی و منظم با اتوبوس توریستی و اتوبوس وی آی پی .

حرکت تور فیلبند از تهران هر جمعه صبح و ساعت برگشت به تهران 12 شب همان روز می باشد .

تور فیلبند از کرج

مرجع سفر برگزار کننده تورهای طبیعت گردی و یک روزه فیلبند از کرج بصورت هفتگی و منظم با اتوبوس توریستی و اتوبوس وی آی پی .

حرکت تور فیلبند از کرج هر جمعه صبح و ساعت برگشت به تهران 12 شب همان روز می باشد.

تور یک روزه ییلاق فیلبند ( پرواز بر فراز ابرها )

فیلبند، ییلاق زیبایی در مرتفع ترین روستای استان مازندران است که از معروفترین ییلاقات منطقه است. روستای فیلبند با آب و هوای مطبوع و طبیعتی بکر در کنار قدم زدن بر روی ابرهایی که از هر سو در حال حرکت اند، در جاده هراز و ۱۰ کیلومتری شهرستان آمل مازندران قرار گرفته است.

تماشای پدیده اقیانوس ابرها بر فراز بام فیلبند، ایستادن بر بام شرقی استان مازندران، بازدید از کلبه های چوبی در دشت های سرسبز، جنگل پیمایی و بازدید از جنگل های چلاو سنگچال و سفر به ارتفاعات ۲۳۰۰ متری ییلاق فیلبند از برنامه‌های سفر یک روزه به وسیله تورهای طبیعت گردی مرجع سفر می باشد.

از ابتدای اردیبهشت تا اواخر مهرماه با تورهای یک روزه، به یکی از شگفتی‌های طبیعت خطه ی سرسبز شمال، ییلاق زیبای فیلبند می روید.

سوالات متداول تورهای فیلبند

✅ روستای فیلبند کجاست؟

روستای فیلبند مرتفع ترین روستای شرقی استان مازندران، با ارتفاع ۲۳۰۰ متری است که از جنوب به شهرستان بابل، ختم می شود.

✅ بهترین زمان برای برگزاری تور فیلبند چه زمانی است؟

بهترین فصل سفر به ییلاق فیلبند، بهار و تابستان است. اواخر فصل پاییز به دلیل سرمای استخوان سوزی که دارد تا اوایل بهار روستا تقریبا خالی از سکنه می شود.

✅ اولین آژانس متخصص در زمینه برگزاری تورهای طبیعت گردی کدام است ؟

مرجع سفر برگزار کننده تورهای طبیعت گردی و یک روزه فیلبند از کرج بصورت هفتگی و منظم با اتوبوس توریستی و اتوبوس وی آی پی آماده ارائه خدمت به شما مسافرین و همراهان گرامی میباشد.