هیچ محصولی یافت نشد.

برای مشاهده تورهای آفرودی روی تصویر کلیک کنید

تور کویر مصر

پیشنهادهای ویژه تور کویر فهرج

تورهای کویر فهرج

    تور کویر فهرج

    تورهای کویری مرجع سفر

    مرجع سفر برگزار کننده تورهای بومگردی و آفرود کویری ، برگزاری تور وی آی پی کویر فهرج بصورت اختصاصی و گروهی ، اجرای منظم و هفتگی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت

    تور کویر مرنجاب - تور کویر ورزنه - تور کویر کاراکال - تور کویر طبس - تور کویر ابوزید آباد - تور کویر شهداد

    درباره تور کویر فهرج

    روستای کویری فهرج با بافت مسکونی نیمه متمرکز، به صورت خطی و در جهت جاده دسترسی، در میان دشت استقرار یافته است. مصالح به کار رفته در ساخت خانه ها عمدتا شامل خشت، گل، آجر و آهن است. مسجد جامع در کانون روستا واقع شده و پیرامون آن را بافت مسکونی قدیمی روستا دربرگرفته است.

    کویر فهرج یکی از کویرهای ایران در یزد است که برای گردشگران از اهمیت زیادی برخوردار است.  این کویر زیبا و دلنشین بهترین مکان برای در آغوش گرفتن طبیعت است که زیبایی‌های دلفریب آن چشم هر طبیعت‌گردی را به سمت خود جذب می‌کند.  در این کویر زیبا سرگرمی‌هایی مانند سافاری، تماشای آسان شب و غیره در نظر گرفته شده است.کویر فهرج یکی از کویرهای ایران در یزد است که برای گردشگران از اهمیت زیادی برخوردار است.  این کویر زیبا و دلنشین بهترین مکان برای در آغوش گرفتن طبیعت است که زیبایی‌های دلفریب آن چشم هر طبیعت‌گردی را به سمت خود جذب می‌کند.  در این کویر زیبا سرگرمی‌هایی مانند سافاری، تماشای آسان شب و غیره در نظر گرفته شده است.

    کویر فهرج، رویایی دست یافتنی یزد

    کویر فهرج در کنار روستای فهرج واقع شده است.  این روستا یکی از روستاهای ایران است که در 30 کیلومتری  شهر یزد واقع شده است. این روستا جزو روستاهای توریستی است و یکی از جاذبه‌های پربازدید شهر یزد، محسوب می‌شود.  روستای فهرج با پنج هزار سال قدمت، از روستاهای زیبای یزد است که در دل کویر قرار گرفته است. این روستا در 25 کيلومتری جنوب شرقی استان يزد و در مسير جاده يزد به بافق قرار دارد. کویر فهرج، ۱۲۷۰متر ارتفاع از سطح دریا  دارد.

    در کویر فهرج چه کنیم؟

    وجود تپه‌های شنی در کنار روستای فهرج، حکایت از وجود کویر فهرج می‌کند که جاذبه‌ گردشگری مورد علاقه طبیعت گردان و کویرنوردان است. آنچه طبیعت گردان را به این کویر زیبا و رویایی رهنمون می‌کند، لذت تجربه سافاری، ای تی وی و شتر سواری در این کویر رویایی است. تور کویر فهرج یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند انتخاب شما برای بهره بردن از این کویر رویایی باشد. وصف این کویر زیبا و تپه‌های شنی آن و گذراندن شب در این فضای دلنشین کم‌نظیر چیزی نیست که بتوان آن را توصیف کرد. تجربه این طبیعت زیبا و رویایی فقط در واقعیت، امکان‌پذیر است. زیبایی کویر فهرج را در فصول گرم سال بهتر می‌توان مشاهده کرد. تماشای غروب آفتاب و لذت بردن از شب کویر، دیدن آسمان شب و آرامش حاکم بر فضای شب در کویر، گزینه‌ای است که طبیعت‌گردان در کویر تجربه می‌کنند.

    در روستای فهرج، زندگی به حالت طبیعی خود در گذر است. اینجا مکانی است که به دور از هیاهو و دغدغه شهر می‌توان در آرامشی رویایی، استراحت کرد و از زیبایی‌های طبیعت بهره برد غذاهای محلی فهرج، بوی نان تازه، دیوارهای کاه‌گلی و روح زیبای روستا، طبیعتی است که می‌توان به وضوح از دیدن آن لذت برد.

    تور کویر فهرج

    امکانات کویر فهرج

    اگر قصد دارید کویر فهرج را از نزدیک ببینید با تور کویر فهرج همراه شوید. کویرگردی و قد زدن بر روی تپه‌های شنی و ماسه‌ای کویر، از رویایی‌ترین تجربیات سفر به این کویر است. از خدمات مورد استفاده در تور کویر فهرج، می‌توان به رصد ستارگان در کویر، شترسواری، استفاده از سافاری، موتور سواری، والیبال ساحلی، پذیرایی با غذاهای یزدی، نوشیدن چای آتشی و استفاده از امکانات دیگر کویری یاد کرد.

    تور کویر فهرج

    جاذبه‌های اطراف کویر فهرج

    اگر قصد دیدن کویر فهرج در یزد را دارید می‌توانید با تور کویر فهرج همراه شوید و علاوه بر کویرگردی از جاذبه‌های دیدنی اطراف کویر فهرج، مانند روستای فهرج و دیگر مکان‌های آن دیدن کنید. قدمت روستا در کویر فهرج به پیش از اسلام می‌رسد. وجود مسجد جامع تاریخی این روستا، که زمانی آتشکده بوده است نشان می‌دهد که قدمت روستا به زمان ایران باستان می‌رسد. این روستا در گذشته یکی از جاهای مهم و اصلی بافت تاریخی یزد قدیم به شمار می‌رفت.

    جاذبه گردشگری دیگر روستا که برای گردشگران، از جذابیت بالایی برخوردار است، حمام روستا است که قدمت آن به دوره قاجار می‌رسد این حمام در بین اهالی روستا، با نام حمام قجری هم شهرت دارد. دیگر جاذبه گردشگری در کنار کویر فهرج، آتشکده قدیمی روستا است که از آن، تنها یک مخروبه بر جای مانده است. کوچه باغ‌های زیبای روستای فهرج از دیگر جاذبه‌هایی است که با رفتن به کویر فهرج می‌توانید از نزدیک ببینید.

    با شرکت در تور کویر فهرج، می‌توانید طبیعت را مهمان خود کرده و با دیدن زیبایی‌های آن، لذت ببرید و روح و جسم خود را با آرامش و سکوت نوازش دهید.

    عکس دیدنی های کویر فهرج

    کلمات مرتبط

    تور کویر فهرج

    روستایی در قلب کویر و 30 کیلومتری شرق شهر یزد، در مسیر بافق یزد، جا خوش کرده است. روستایی که با ورود به آن، حال و هوایی دیگر را، از زندگی تجربه خواهید کرد.
    روستا فهرج یزد، در ارتفاع 1270 متری از سطح دریا، واقع شده است و از شمال شرق، به کوه چتله منتهی می‌شود. قدمت روستا، به پیش از اسلام می‌رسد و یکی از سکونت‌گاه‌های کهن یزد به شمار می‌آید.
    جالب است، حتی من که از تاریخ خوشم نمی‌آید، با دیدن تصاویر این روستا، مشتاق به دیدن آن شدم. علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و بسیار کهن روستا، سادگی خانه‌های خشتی و کوچه پس کوچه‌های دنج و آرام آن، روحتان را تازه می‌کند.
    مردم روستا، بسیار مهمان‌نواز و خوش‌صحبت هستند. پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های روستا، با لهجه شیرین یزدی، شما را محو شنیدن قصه‌های شیرینشان می‌کنند و شوق شما را دوچندان خواهند کرد.