صفحه اصلی تورهای طبیعت گردی تورهای جنگل نوردی

مشاهده همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36
عنوان تور محل اقامت مدت زمان وسیله نقلیه زمان اجرا آژانس قیمت و تاریخ ها

تورهای طبیعت گردی جنگل نوردی ایران

تورهای جنگل نوردی با رعایت کامل موارد بهداشتی تحت نظارت شرکت ضدعفونی پاک نهاد

جنگل نوردی

شمال ایران یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران است و به دلیل داشتن مقاصد گردشگری متعدد و داشتن جنگل های فراوان نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

تور شمال به صورت تور یک روزه ، تور دو روزه و تور سه روزه و تور جنگل نوردی برگزار می شود.

همینطور در شمال کشور بسیاری از تورها به طور کامل به صورت تور آفرود برگزار می شود.

تور شمال به مقصد استان‌های مازندران و گیلان جزء سفر های پرطرفداری است که به ویژه در ایام تعطیل و آخر هفته ها برگزار می شود.

استان های شمالی کشور دارای جاذبه‌های طبیعی بی نظیر و منحصر به فردی چون آبشار، دره، کوه، جنگل و چشمه‌های متعددی هستند که مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کرده اند.

تورهای ماسال، ماسوله، جواهردشت، رامسر، نمک آبرود، ترکمن صحرا، اسالم به خلخال، تالش و... از جمله تورهای جنگل نوردی هستند که از یک روزه تا چند روزه برگزار می‌شوند.

بازدید از تالاب بین‌المللی انزلی، ساحل زیبای گیسوم، آبشار فوق العاده کبودوال و اسب های اصیل ترکمن صحرا تجربه خاطره انگیزی برای گردشگران داخلی و خارجی به وجود خواهد آورد.

لوازم تور جنگل نوردی

هنگامی که تور را برای جنگل نوردی و طبیعت گردی انتخاب می کنیم، خیال خود را از برخی جهات، از جمله مسیریابی، کمپینگ و غیره راحت نموده ایم. با این وجود داشتن برخی لوازم و تجهیزات طبیعت گردی در تور جنگل برای هر کدام از مسافران لازم و ضروری است. تا جایی که بعضی از آژانس ها و راهنمایان طبیعت گردی داشتن تجهیزات سفر را شرط ضروری برای پذیرش افراد در تور جنگل و طبیعت گردی عنوان می کنند.

برخی از این لوازم عبارتند از:

  • دستگاه مسیریاب
  • عینک آفتابی
  • کرم ضدآفتاب
  • لباس اضافی
  • روشنایی
  • جعبه کمک های اولیه
  • وسایل روشن کردن آتش و ...

تور جنگل با مرجع سفر

تورهای خاطره انگیز طبیعت گردی را با مرجع سفر تجربه کنید. تورهای جنگل نوردی مرجع سفر هر هفته با بهترین آژانس های برگزارکننده طبیعت گردی به زیباترین مقاصد گردشگری کشور، در سایت مرجع سفر قابل ثبت و سفارش است. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان تورهای طبیعت گردی مرجع سفر تماس باشید.

سوالات متداول تورهای جنگل نوردی

✅ تورهای جنگل نوردی چند روزه هستند؟

تور شمال به صورت تور یک روزه ، تور دو روزه و تور سه روزه و تور جنگل نوردی برگزار می شود.

✅ در تور جنگل نوردی چه لوازمی با خود داشته باشیم؟

دستگاه مسیریاب، عینک آفتابی، کرم ضدآفتاب، لباس اضافی، روشنایی، جعبه کمک های اولیه، وسایل روشن کردن آتش و ...

✅ تورهای جنگل نوردی مرجع سفر به چه صورت برگزار می شود؟

تورهای جنگل نوردی مرجع سفر هر هفته با بهترین آژانس های برگزارکننده طبیعت گردی به زیباترین مقاصد گردشگری کشور، در سایت مرجع سفر قابل ثبت و سفارش است.