نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36
عنوان تور محل اقامت مدت زمان وسیله نقلیه زمان اجرا آژانس قیمت و تاریخ ها

تورهای طبیعت گردی جواهردشت استان گیلان

تورهای جواهردشت با رعایت کامل موارد بهداشتی تحت نظارت شرکت ضدعفونی پاک نهاد

پیاده روی و گشت های طبیعت گردی

جاذبه های جواهردشت

زیبایی های این دشت سرسبز و زیبا به اندازه ای است که کمتر کسی می تواند در برابر وسوسه گشت زدن و رفتن در لا به لای ابرهایی که در آسمان جا خوش کرده اند، مقاومت کند. این دشت مرتفع محل زندگی مردم بومی است که سال هاست از طریق دامداری و کشت محصولات طبیعی روزگار گذرانده اند.

در میان پیاده روی در جواهردشت دلربا، شاهد همزیستی تمامی عناصر طبیعت با یکدیگر می شوید. گوسفندان و گاوهایی که در حال چرا هستند و در حالی که به این سو آن سو یله می شوند، صدای زنگوله هایشان سکوت لذت بخش طبیعت را به یاد شما می آورد. در ساعاتی از روز اگر شانس یارتان باشد و شرایط آب و هوایی اجازه دهد، خواهید دانست که غوطه خوردن در سپیدی ابرها تنها برای رویا و تخیل نیست و در جایی مانند جواهردشت نیز اتفاق می افتد.

همانطور که در مقدمه نیز گفته شد، با رسیدن به روستای خیاط محله، رانندگان محلی با ماشین های طبیعت گردی، منتظر شما هستند تا مهمانان خود را تا روستای جواهردشت همراهی کنند. و یا در صورتی که با تور سفر کرده باشید حتما مسئولان تور، تدارکی برای آفرودسواری هیجان انگیز شما از مسیر خیاط محله تا روستای جواهردشت در نظر گرفته اند.

در هر دو صورت به محض ورود به این دشت پر سکوت و زیبا بعید است تا قبل از رسیدن به محل اقامت گاه و خانه هایی که سقف هر کدام به رنگی است، از وسیله خود پیاده نشوید و مزه چشیدن آب و هوای پاک و مناظر زیبای پیش روی خود را به گلی شدن کفش و لباس خود ترجیح ندهید.

عکاسی از مناظر زیبا و دیدنی

بعد از این که در اقامتگاه خود مستقر می شوید و بعد از استراحت و به در کردن خستگی، نوبت به کشف نقاط دیگر این دشت زیبای خطه گیلان می رسد. حتما قبل از آغاز این گشت هیجان انگیز و رویایی دوربین های عکاسی خود را نیز برداشته اید. مکان هایی که با پیمودن مسیر کوتاهی به آن دسترسی خواهید داشت، چشمه زیبایی است که برای رسیدن به آن مسیری یک ساعته در پیش دارید. همچنین برای رسیدن به بالاترین نقطه دشت و در دسترس داشتن منظره بی نظیر آن، باید مسیری یک ساعت و نیمه را پشت سر بگذارید.

قله سماموس یا بام گیلان

راه های زیادی برای رسیدن به قله سماموس وجود دارد. یکی از زیباترین مسیرهایی که شما را به این قله خواهد رساند، از زیباترین دشت گیلان، یعنی جواهردشت می گذرد. برای رسیدن به این قله باید روستا را به سمت جنوب ترک کرد. قله سماموس با داشتن ارتفاعی در حدود 3689 متر از سطح دریا، بلندترین قله استان گیلان به شمار می آید.

شب مانی در دشت جواهردشت

هر آنچه در روز از خستگی سفر و گشت های مختلف در شما باقی مانده باشد، با دیدن آسمان پر ستاره جواهردشت و سوسوی نورهای زرد و سفید شهر کوچک رودسر و البته شب نشینی با همسفران خود، خستگی روز را از شما به دور خواهد کرد.

سوالات متداول تورهای جواهردشت

✅ جواهردشت کجاست؟

جواهردشت یکی از روستاهای ییلاقی رودسر در استان گیلان است.

✅ چه جاذبه های دیدنی در جواهردشت وجود دارد؟

جیپ‌سواری در جاده‌های جنگلی و کوهستانی، طبیعت‌گردی در مراتع، اتراق در چشم‌اندازهای زیبا، عکاسی از مناظر بکر، شب‌نشینی زیر آسمان پرستاره در خنکای ییلاق، صرف خوراک‌های محلی، تجربه قدم زدن در میان اقیانوس ابر، اقامت در کلبه‌های روستایی و دور از امکانات شهری و تماشای غروب زیبای این منطقه از جاذبه های دیدنی جواهردشت است.

✅ بهترین زمان سفر به جواهردشت چه فصلی است؟

بهترین زمان، فصل بهار و تابستان است.