هیچ محصولی یافت نشد.

تورهای طبیعت گردی اسالم به خلخال استان گیلان ویژه خرداد 99

تورهای اسالم به خلخال با رعایت کامل موارد بهداشتی تحت نظارت شرکت ضدعفونی پاک نهاد

تور اسالم به خلخال

    تمامی تورها با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود

    به منظور رعایت نکات بهداشتی و آرامش خاطر هموطنان عزیز در تورهای گروهی ، تمامی فضای اتوبوس و محل اقامت قبل از ورود شما عزیزان توسط تیم حرفه ای شرکت پاک نهاد ضدعفونی می گردد و به تمامی مسافرین وسایل بهداشت فردی ( ماسک و دستکش یکبار مصرف ) ارائه می گردد .

    تورها و مناطق گردشگری ایران

    تور فیلبند (1)

    تور ماسال (1)

    تور آفرود جاده ی مشهور و رویایی اسالم به خلخال تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز

    بی شک جاده اسالم به خلخال یکی از زیباترین و رویایی ترین جاده های ایران و حتی جهان می باشد.
    جاده ای پوشیده از مه و پیچ در پیچ و ماجراجویانه با درختانی سر به فلک کشیده، آب و هوای دلپذیر و خاص، تست غذاهای متفاوت با طعم های جدید ، و آفرود سواری از جمله تفریحات جذابیت های این منطقه می باشد.
    طول جاده اسالم به خلخال حدود 70 کیلومتر می باشد که حد فاصله شهر اسالم در استان گیلان و شهرستان خلخال در استان اردبیل که بین استان های زنجان و آذربایجان شرقی واقع شده است.
    قرار گرفتن این جاده در شمال کشور در بین کوهستان های جنگلی باعث شده که در تمامی فصول سال شاهد بارش باران باشیم، همچنین ارتفاع بالای جاده دلیل دیگری برای خنکی هوا در فصل تابستان می‌باشد.
    با ورود به این جاده ی شگفت انگیز ابتدا پوشش گیاهی وسیع با درختان سر به فلک کشیده را مشاهده خواهید کرد سپس دشت های زیبا و با طراوت را خواهید دید.
    با سفر تور آفرود به این جاده ی شگفت انگیز می توانید مناظری متفاوت مشاهده کنید و لحظات خاطره انگیزی رو ثبت کنید.
    قدم به قدم مسیر این جاده ی رویایی خیال انگیز، بکر و لذت بخش است، با طی کردن مدتی از این مسیر ممکن است غافلگیر شوید به یکباره جاده ای مه آلود و حتی بارش باران را مشاهده کنید. یکی از صحنه هایی که ممکن است برایتان آشنا باشد مکانی است که فیلم حضرت سلیمان (ع) فیلمبرداری شده است.
    در بخش هایی از این سفر می توانید به بازدید از دشت های پر از گل شقایق در بالاتر از ییلاق متش و نرسیده به گردنه الماس در ییلاق کرمون بروید.

    جاده اسالم به خلخال کجاست؟

    جاده خلخال به اسالم رویایی ترین جاده جنگلی ایران و یکی از زیباترین مسیرهای جنگلی در شمال غرب کشور با جاذبه های بسیار دیدنی است. جاده اسالم به خلخال که شهرستان خلخال در استان اردبیل را به شهرستان اسالم در استان گیلان متصل میکند به دلیل برخورداری از اقلیم کوهستانی و ترکیب طبیعت جنگلی با دشت امروز به عنوان رویایی ترین جاده جنگلی کشور شناخته میشود. علت اینکه این مسیر اغلب از خلخال به اسالم پیمایش میشود سختی کمتر راه می باشد چرا که در این حالت شما از ارتفاع 2100 متری به ارتفاع 330 متری میرسید و این یعنی فرود نه صعود.

    مسیر دسترسی :

    اگر از تهران حرکت میکنید برای آغاز سفر از قزوین، رشت، پلیس راه سراوان، پل دوربرگردان فومن، شفت، رضوان شهر و چوکارا را پشت سر میگذارید و به اسالم میرسید.

    فاصله از تهران تا جاده اسالم به خلخال 427 کیلومتر ، مدت زمان رسیدن بدون در نظر گرفتن  توقف و ترافیک 6 ساعت می باشد .

    جاذبه های جالب و دیدنی جاده اسالم به خلخال:

    قله الیمستان که زمستان و بهار کوهنواردان زیادی را به خود جذب میکند و در کل مسیر دامنه شرقی، قله دماوند در پیش چشمان شماست. منطقه نقش پای رستم نیز توجه کوهنوردان را به خود جلب میکند. نرسیده به قله دماوند دو شهاب سنگ بزرگ دیده میشود که حفره هایی عمیق ایجاد کرده اند؛ افسانه جالبی که بومیان منطقه در رابطه با این حفره ها دارند این است که این گودالها جای زانوهای رستم است که در این منطقه زانو زده و از آب دریا نوشیده است.

    دورنمای قله دماوند، مناظر زیبای جنگلی با پوشش دشت های پرگل و روستای لهاش که در ابتدای ورود به الیمستان در کوهستانی معتدل و مرطوب واقع شده است از بارزترین جاذبه های این منطقه است.

    روستاهای نهالستان پیرسون، ناو و لاکه، دره اشراف چشمه توریست آب گرم گیوی، در این منطقه قرار دارد. در این جاده بسیاری از پدیده های طبیعی را مشاهده خواهید کرد بره های بازیگوش، پرنده های شاد، جنگل های هیرکانی بکر، گلزار، آبشار و دریاچه همچنین گله های گوسفند و اسب و حتی بخشی از  حیات وحش مانند: خرس، گوزن، پلنگ از دیگر پدیده های طبیعی این جاده زیبا و مفرح است که در این مسیر قرار دارند.
    یکی از مسیرهای شناخته شده در میان طبیعت گردان طی کردن  مسیر خلخال تا اسالم از طریق جاده قدیم مالرو است که از روستای اندبیل خلخال به سمت روستای ناو گیلان می رود. طی کردن این مسیر زیبای مه آلود با تور آفرود در ارتفاعات 2100 متری به ارتفاعات 330 متری می تواند بسیار شگفت انگیز باشد.

    طبیعت بکرو دست نخورده، زیبایی های وحشی جنگلی، زندگی سنتی افراد بومی، تولید عسل های ناب، وجود آبشار و دریاچه، دشت وسیع گل و گیاهان کمیاب و ... از جمله ویژگی هایی است که گردشگران می توانند در این جاده 70 کیلومتری یک جا مشاهده کنند. این جاده ترکیبی است از جنگل و دشت و گلزار و آبشار و دریاچه. دامنه های سرسبز و گله های گوسفند و کلبه های چوبی روستاییان و مه ای که گاهی حتی تا روی جاده می آید و درختان بلند بخشی از زیبایی های این جاده رویایی هستند. در نزدیکی خلخال آب گرم معروفی به نام "کیوی" وجود دارد که میتوانید در آنجا استراحت کنید.

    تفریحات هیجان انگیز جاده اسالم به خلخال :

    1.رانندگی در مسیر رویایی
    2.کوهنوردی (پیمایش مسیر خلخال – اسالم )
    3.جنگل نوردی (روستای نهالستان پیرسون)
    4.دوچرخه سواری
    عکاسی و ثبت تصاویر در قلب طبیعت بهترین خاطره سازی است و فرصت مرور زیبایی های جاده را می دهد.
    رستوران های موجود در این جاده غذاهای محلی با مواد اولیه سالم و بهداشتی فرصت چشیدن طعم غذاهای جدید و لذیذ را به شما خواهد داد.
    از سوغاتی ها این شهر محصولات کشاورزی، نان های محلی، عسل، محصولات لبنی را می‌توان نام برد، که از کلبه های محلی و سوپر مارکت های کوچک تهیه کنید.

    اقامتگاه های معروف در جاده اسالم به خلخال:

    اقامت در هتل خلخال- ( اسالم هتل یا مهمانخانه ندارد)
    مهمانخانه خلیفه آباد
    اقامت در قهوه خانه های بین راهی
    چادرزدن در نزدیکی خانه های روستایی
    کرایه اتاق در ییلاق ها
    هتل سپید خلخال

    سفر یک روزه به اسالم خلخال:

    دیدن از جاده زیبای اسالم به خلخال، رویایی ترین جاده جنگلی ایران که در شمال غرب کشور قرار گرفته است به وسیله تورهای یک روزه طبیعت گردی بی‌شک از بی بدیل ترین تجربه های سفری خاطره انگیز خواهد بود.
    جاده اسالم به خلخال، شهرستان خلخال استان اردبیل را به جاده اسالم گیلان متصل می کند. اسالم به خلخال محلی است که درست میان دو نقطه کوهستانی و طبیعت جنگلی گیلان واقع شده است، طوری که از ارتفاع ۲۱۰۰متری به ارتفاع ۳۳۰ متری می‌رسید این یعنی فرودی هیجان انگیز.
    در سفر یک روزه به جاده اسالم خلخال، ترکیبی از آبشار و دریاچه، درختان سر به فلک کشیده، جنگل، دشت و گلزار، گیاهان کمیاب، دورنمای قله دماوند، قله زیبای الیمستان، ساحل گیسوم و بسیاری دیگر از دیدنی های کمیاب و بی نظیر را در این جاده ۷۰ کیلومتری می توانید نظاره گر باشید.

     

    بهترین زمان و فصل سفر به جاده اسالم به خلخال:

    بهترین فصل برای لذت بردن از زیبایی های این جاده فصل بهار و تابستان تا اواسط پاییز است. اگر قصد تماشای طبیعت سرسبز را دارید بهترین ماه اردیبهشت و خرداد می باشد. در فصل تابستان نسیم خنک و هوای خوب این جاده حس فرح بخشی را در شما ایجاد خواهد کرد. در فصل پاییز طبیعت هزار رنگ و برگ های پاییزی چشمان هر بیننده ای را مسحور خواهد کرد.

     

    سوالات متداول تورهای اسالم به خلخال

    بهترین فصل برای لذت بردن از زیبایی های این جاده فصل بهار و تابستان تا اواسط پاییز است

    تور اسالم به خلخال برای همه سنین مناسب بوده و آمادگی جسمانی بالایی نیاز ندارد

    جاده اسالم به خلخال و ییلاق لرزه – ییلاق زیبای سوباتان – ساحل قروق

    قله الیمستان - منطقه نقش پای رستم - روستاهای نهالستان پیرسون - ناو و لاکه - دره اشراف چشمه توریست آب گرم گیوی

    جاده اسالم به خلخال شهرستان خلخال در استان اردبیل را به شهرستان اسالم در استان گیلان متصل میکند

    اگر از تهران حرکت میکنید برای آغاز سفر از قزوین، رشت، پلیس راه سراوان، پل دوربرگردان فومن، شفت، رضوان شهر و چوکارا را پشت سر میگذارید و به اسالم میرسید.

    از تهران تا جاده اسالم به خلخال حدود 427 کیلومتر مسیر جاده ایست

    زمان تقریبی رسیدن به اسالم به خلخال از تهران 6 ساعت است

    تور اسالم به خلخال

    برای خرید و مشاوره تور طبیعت گردی اسالم به خلخال با مشاوران ما تماس بگیرید

    09120486636 – 02188978242

    برترین تورهای طبیعت گردی اسالم به خلخال استان گیلان در وبسایت مرجع سفر