صفحه اصلی تورهای طبیعت گردی

مشاهده همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36
عنوان تور محل اقامت مدت زمان وسیله نقلیه زمان اجرا آژانس قیمت و تاریخ ها

تور طبیعت گردی

تورهای طبیعت گردی

مشاهده تورهای آفری ، ارزان قیمت و تخفیف دار تورهای طبیعت گردی
همه
  • همه
  • تورهای کویر گردی
  • تورهای جنگل نوردی
  • تورهای جنوب گردی
  • تورهای یک روزه
  • تورهای اسکی

تور طبیعت گردی

طبیعت گردی یا همان اکوتوریسم به معنای طبیعت وگردش می باشد.تورهای طبیعت ‌گردی گونه‌ای ازگردشگری هستند که در آن گردشگران برای بازدید از مناطق طبیعی نامسکون و پدیده های طبیعی دست نخورده به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنند تا از گیاهان ، پرندگان و جانوران منطقه دیدن کنند. طبیعت‌ گردی شامل رشته‌هایی مانند: کوه نوردی، غارنوردی، بیابان گردی، کویر گردی، جنگل پیمایی و رودخانه نوردی است. تورهای یک یا چند روزه طبیعت گردی که اغلب اوقات در آخرهفته ها برگزار می شوند، بهترین گزینه برای سفر به مناطق زیبای ایران می باشد.

مشاهده برخی تورهای طبیعت گردی

عکس های تور کویر مرنجاب

تور کویر مرنجاب

کویرمرنجاب در استان اصفهان از توابع کاشان، قرار گرفته است. مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل واقع شده است .به علت ماسه ای بودن زمین، کندن چاه برای رسیدن به آب در زمان‌های دور کار بسیار سخت و مشقت باری بوده است. به همین دلیل به این منطقه مرد رنج آب می گفتند که به مرنجاب تغییر کرد. شتر سواری، موتورسواری و آفرود سواری بر روی شن‌های روان لحظات جذاب و تماشایی را برای شما به وجود خواهد آورد. کویر زیبای مرنجاب با شن های روان، فضای خاص ودلپذیری را به وجود آورده است.از پاییز تا اواسط بهار مناسبترین زمان سفر می باشد،از این رو در نیمه دوم سال به وسیله تور های کویر نوردی به کویر مرنجاب بیاید.از جاذبه های کویر مرنجاب می‎توان به کاروانسرای مرنجاب ، چاه دستکن و دریاچه نمک اشاره کرد.

عکس های تور کویر مصر

تور کویر مصر

کویر مصر در روستایی با همین نام  در جوار شهرستان‌های خور و بیابانک قرار گرفته است. با طی کردن فاصله اندکی از دل امیرآباد به روستای گلی و کویری مصر می رسید.روستای مهرجان ، روستای جندق ، روستای گرمه ، روستای بیاضه ، کمپ کویری مصر ، نخلستان سوخته ، چشمه دکتر فیش ، ارگ بیاضه ، کمپ کویری مارینا ، دریاچه نمک خور ، روستای عروسان ، قلعه جندق ، چال سلکنون ، روستای فرحزاد ، نارین قلعه از مکان های تاریخی و تفریحی کویر مصر می‎باشند.کویر مصر با تفریحاتی چون پیاده روی در رمل های طلایی ، آفرود ، موتور 4 چرخ ( ATV) ، شتر سواری و قدم زدن زیر نخل های سر به فلک کشیده در طول روز پذیرای مسافران این منطقه می باشد .از اواسط پاییز تا اوایل بهار فرصت مناسبی برای دیدن پدیده های جذاب و طبیعی کویر مصر می باشد.

عکس های تور فیلبند

تور فیلبند

روستای فیلبند مرتفع ترین روستای شرقی استان مازندران با ارتفاع ۲۳۰۰ متری در جنوب شهرستان بابل ، بخش بندپی غربی استان مازندران قرار دارد .
از درختان روستای فیلبند تنها گونه های سیاه ریشه مثل انگور ، زرشک کوهی و آلوچه ترش را می توان نام برد.از تفریحات در روستای فیلبند کوهنوردی است . یکی از مقاصد کوهنوردی ییلاق فیلبند ، قله ۳۷۰۰ متری حصین بن است که پس از صعود به این قله به راحتی می توانید قله دماوند را ببینید.از دیگر مسیرهای کوهنوردی و جاذبه های گردشگری وزیارتی این نقطه از مازندران بقعه امامزاده قاسم است.
رستم چال منطقه جذاب و دیدنی دیگری است که طبیعت گردان و گردشگران بسیاری برای دیدن این نقطه به فیل بندمی‌آیند، این محل بر اثر برخورد شهاب سنگ دو سوراخ بزرگ در زمین به وجود آورده است.

عکس های تور ماسال

تور ماسال

شهر ماسال یکی از مناطق کوهپایه ای استان گیلان درکنار کوه های تالش است که با داشتن آب و هوای بی نظیر و طبیعتی سرشار از زیبایی ، یکی از جذاب ترین و دلربا ترین شهرستانهای گیلان به شمار می رود.
جلوه های طبیعی و منحصر به فرد این منطقه ازاستان گیلان آنقدر وسیع و گسترده است که می توان ماسال را بهشت دست نخورده ای از طبیعت نام برد. شهرماسال در50 کیلومتری غرب شهر رشت قراردارد که از طرف شمال به رضوانشهر ، ازشرق به فومن وصومعه سرا ، ازجنوب وغرب به خلخال و استان اردبیل محدود می ‎شود.، قدم زدن در اولسبلانگاه در میان ابرها ، اقامت در کلبه های جنگلی و شب نشینی دور آتش در ارتفاعات ماسال از هیجان انگیزترین تفریحات تور ماسال است .

معرفی برترین تورهای طبیعت گردی ایران
در این بخش به معرفی بهترین مناطق طبیعت گردی و تفریحی ایران خواهیم پرداخت

تورهای ویژه طبیعت گردی

در این قسمت برترین تورهای برگزار شده را خواهید دید.

کلمات مرتبط

تور طبیعت گردی

معرفی گلچینی از برترین تورهای طبیعت گردی و توریستی شامل تورهای کویری ، تورهای جنگل نوردی ، تورهای کوهستانی و آفرود در سراسر ایران -مرجع سفر.

تورهای طبیعت گردی با توجه به درجه سختی تور نیاز به امکانات متفاوتی داند که در صفحه هر تور به توضیح آنها پرداختیم.

دوستان عزیزی که تمایل به تجربه این نوع از سفرهای خاطره انگیز و مهیج دارند میتوانند برای مشاوره و رزرو تور با کارشناسان مرجع سفر تماس بگیرند.

تور طبیعت گردی با مرجع سفر 02188757053