هیچ محصولی یافت نشد.

برای مشاهده تورهای آفرودی روی تصویر کلیک کنید

تور کویر مصر

پیشنهادهای ویژه تور کویر فخره

    تورهای کویر فخره

      تور کویر فخره

      تور کویر فخره را تجربه کنید و لذت ببرید

      تور کویر فخره یکی از تورهایی است که علاقمندان به طبیعت‌گردی و کویرنوردی می‌توانند در آن شرکت کرده و از امکانات آن لذت ببرند. کویر فخره، از کویرهای ناشناخته ایران است. این کویر زیبا در نزدیکی شهرستان آران و بیدگل واقع شده است. اگر از روستای فخره به اندازه 2 کیلومتر به سمت شمال غرب حرکت کنید، جایی میان شهرستان آران و بیدگل به دشتی وسیع خواهید رسید که خرابه‌ای از خشت در آنجا بر جای مانده است. وجود تپه‌ای با شیب ملایم در دل کویر فخره، سبب  جذابیت گردشگری کویر فخره شده است. پیشینیان از موقعیت استفاده کرده و قلعه‌ای را جهت نگهبانی در اطراف خود بنا کرده‌اند. طبق برخی از روایات بر جای مانده، این قلعه در دوره ایلخانان ساخته شده است در ساخت قلعه مزبور از خشت و گل استفاده شده است. این قلعه در حال حاضر از بین رفته است.

      کویر فخره

      در تور کویر فخره، می‌توانید زندگی را در حالت طبیعی خود، تجربه کنید. اینجا مکانی است که به دور از هیاهو و دغدغه شهر می‌توانید در آرامشی رویایی، استراحت کرده و از زیبایی‌های طبیعت بهره ببرید. غذاهای محلی که در روستاهای اطراف کویر ارائه می‌شود، نان تازه روستا، روح کویر و آرامش و تصاویر رویایی و روح‌ نواز آن، امکاناتی است که می‌توان به وضوح از دیدن آن لذت برد. جذابیت‌های گردشگری کویر فخره می‌تواند شامل روستا و جاذبه‌های آن باشد.

      جاذبه‌های تور کویر فخره

      با همراه شدن با تور کویر فخره، می‌توانید پوشش گیاهی کویر را مشاهده کنید کویر فخره دارای پوشش گیاهی از درختچه‌های تاغ است. این درختچه‌ها مانع طوفان شن در کویر فخره می‌شوند درختچه‌ها به صورت طبیعی در منطقه روییده شده‌اند و سد حفاظتی بسیار خوبی جهت ثابت نگه داشتن شن‌های روان در کویر هستند. این درختچه‌های زیبا و جذاب از جاذبه‌های طبیعی گردشگری کویر فخره محسوب می‌شوند.

      عکاسی یکی از امکاناتی است که در کویر، مورد استفاده قرار می‌گیرد. عکس گرفتن از لحظات رویایی کویر فخره، جهت ثبت خاطرات جزو اولویت‌های گردشگری کویر فخره برای توریست‌ها است. تماشای آسمان شب و استفاده از فضای آرام کویر در شب جهت آرامش روح، می‌تواند یک شب رویایی برای شما رقم بزند.

      چه زمانی با تور کویر فخره همراه شویم؟

      تور کویر فخره معمولا با تور کویر ابوزید آباد با هم برگزار می‌شوند. زیرا این دو کویر زیبا در نزدیکی یکدیگر قرار دارند. بنابراین با شرکت در تور کویر فخره می‌توانید از کویر ابوزیدآباد هم دیدن کنید و بالعکس. بهترین فصل برای شرکت در تور کویر فخره، فصل‌های خنک سال یعنی فصل‌های پاییز و بهار است. در تابستان جاهای کویری، سرد و خشک و در تابستان هم گرم و خشک هستند. بنابراین این دو فصل سرد و گرم مناسب کویر گردی نیستند. کویر را باید در فصل‌های خنک سال به نظاره نشت. پاییز و اوایل بهار بهترین زمان برای رفتن به کویر است.

      در تور کویر فخره چه وسایلی ببریم؟

      سفر به کویر، نیازمند همراه داشتن وسایل خاص خود است. اگر در تور کویر فخره، قصد ماندن در جاهایی مثل کاروانسرا را دارید بهتر است وسایل شخصی و بهداشتی همراه خود داشته باشید. اگر قصد دارید به تور کویر فخره بروید و شب را در آنجا، اقامت کنید، بهترین جا برای اقامت، زدن کمپنینگ در کویر است. اما اگر قصد ندارید در کویر بمانید می‌توانید از اقامتگاه‌هایی که در خانه‌های بومی کویر هستند، استفاده کنید. این اقامتگاه‌ها به صورت کف خواب بوده و مجهز نیستند. بنابراین بهتر است وسایل خواب از جمله پتو، ملحفه و بالش همراه خود داشته باشید.

      تورهای کویری مرجع سفر

      درباره تور کویر فخره

      تور کویر فخره یکی از تورهای کویرهای ایران در اصفهان است که برای گردشگران از اهمیت زیادی برخوردار است. تور کویر فخره جهت بازدید از جاذبه های گردشگری کویر فخره مورد استفاده گردشگران است. کویر فخره، بهترین مکان برای در آغوش گرفتن طبیعت است که زیبایی‌های دلفریب آن چشم هر طبیعت‌گردی را به سمت خود جذب می‌کند.  در این کویر زیبا تماشای آسمان شب از جذابیت‌های رویایی آن است.

      مرجع سفر برگزار کننده تورهای بومگردی و آفرود کویری ، برگزاری تور وی آی پی کویر فخره بصورت اختصاصی و گروهی ، اجرای منظم و هفتگی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت

      تور کویر مرنجاب - تور کویر ورزنه - تور کویر کاراکال - تور کویر طبس - تور کویر ابوزید آباد - تور کویر شهداد

      عکس دیدنی های کویر فخره

      کلمات مرتبط

      تورهای کویری و آفرود کویر فخره ایران

      تور کویر فخره

      تور آفرود کویر فخره | تور بومگردی کویر فخره | تور VIP کویر فخره

      مرجع سفر برگزار کننده تخصصی تور های کویری ( بومگردی و آفرود )

      برای خرید و رزرو تور ارزان و وی آی پی کویر فخره با ما در تماس باشید.

      0912048663602188757053

      تور کویر فخره – تور آفرود کویر فخره – تور بومگردی کویر فخره – تور VIP کویر فخره – تور کویر فخره

      تور کویر فخره از تهران،مشهد،شیراز،اصفهان،تبریز،یزد و کرمان