هیچ محصولی یافت نشد.

تورهای دریاچه الیمالات

    سوالات متداول تور

    بهترین فصل برای لذت بردن از زیبایی های این منطقه فصل بهار و تابستان تا اواسط پاییز است

    تور دریاچه الیمالات برای همه سنین مناسب بوده و آمادگی جسمانی متوسط نیاز دارد

    این دریاچه در مسیر جاده نور به چمستان قرار دارد

    برای رفتن به دریاچه الیمالات باید از طریج جاده هراز به آمل و سپس به شهرستان نور بیایید

    از تهران تا دریاچه الیمالات حدود 230 کیلومتر مسیر جاده ایست

    زمان تقریبی رسیدن به دریاچه الیمالات از تهران 4:30 ساعت است

    دریاچه الیمالات کجاست

    برای رفتن به این دریاچه به استان مازندران شهرستان نور بیایید ، درمسیرجاده نور به چمستان قرار گیرید و پس از سه کیلومتر به جنگلی که الیمالات درآن واقع شده است می رسید.
    این ذریاچه در میان جنگل فوق العاده زیبای کشپل و در ارتفاع ۱۲۵ متری از سطح دریا قرار گرفته است.
    در کنار زیبایی دریاچه مسیر رسیدن به آن هم دلربا و بی نظیر است. درختان انبوه سر به فلک کشیده و در هم تنیده ، بارانی که هر لحظه گونه شما را تر می کند ، آب و هوای دلپذیر و حیواناتی که ممکن است در مسیر ببینید ، آغاز محلی برای دگرگون ساختن حال و هوای شماست.
    به دلیل نزدیکی دریاچه  با دو شهرستان دیدنی و منحصر به ‌فرد نور و چمستان که هر کدام پدیده های شگفت انگیزی از طبیعت را در خود جای داده اند، دسترسی به این دریاچه بسیار سهل و آسان است.
    این دریاچه که در واقع یک سد خاکی است ، به دلیل قرار گرفتن جنگل های سرسبز، درختان انبوه ، دریاچه و پوشش های گیاهی متنوع در همسایگی یکدیگر تداعی مناطق استوایی را برای شما می‌کند.

    تفریحات تور

    زیبایی های این دریاچه آنقدر جذاب و دل فریب است که آدمی را محو تماشای خود می کند؛ اما در کنار تماشای دریاچه می توانید ازقایق ‌سواری با قایق های بادی که در دل این دریاچه وجود دارند لذت ببرید.
    اقامتگاه های فراوان و امکاناتی نظیر رستوران ، سوپر مارکت ، سرویس بهداشتی و..... برای رفاه حال شما طبیعت گردان و مسافران موجود می باشد.

    ماهیگیری در دریاچه

    اگر به ماهی گیری علاقه دارید ، می توانید ماهی هایی نظیر قزل‌آلا و آمور را از دریاچه صید کنید.
    در الیمالات ماهی های قرمز نیز دیده می شود، آنها ماهی های قرمز شب عید اهالی منطقه هستند که هرساله در آب دریاچه رها می سازند. عکاسی و برپا کردن کمپینگ در کنار سنگ های زیبایی که نزدیک دریاچه قرار دارند، از دیگر تفریحاتی است که می‌توانید در این منطقه انجام دهید.

    فصل مناسب سفر

    برای تماشای این دریاچه در تمام فصل ها امکان سفر وجود دارد . قطعاً در فصل پاییز عروس فصل ها هم این منطقه بسیار دیدنی است ، پیشنهاد می کنیم که در این فصل رنگارنگ به الیمالات سفر کنید.

    تور دریاچه الیمالات

    Elimalat Lake

    برای خرید و رزرو تور دریاچه الیمالات با ما در تماس باشید.

    09120486636 – 02188757053

    معرفی گلچینی از برترین تورهای دریاچه الیمالات در سایت مرجع سفر.

    برای رزرو تور و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری تورهای دریاچه الیمالات و سایر موارد با کارشناسان مرجع سفر تماس بگیرید.