هیچ محصولی یافت نشد.

تور آبگرم فلکده

تور آب درمانی ( ابگرم )

    یکی از ویژگی های جذابی که می تواند ایران را در لیست مقصدهای گردشگری جذاب قرار دهد مربوط به چشمه های آب گرمی است که در سراسر کشور ما وجود دارند و بدون آنکه تجهیزاتی در آن به کار رفته باشد می توان از آن ها و نهایت لذت را در دل طبیعت برد.

    به کنار از تفریح، چشمه های آب گرم دارای خاصیت های درمانی هم هستند که می توانند بسیار به سلامت افراد بسیار کمک کنند. چرا که این چشمه ها دارای ویژگی هایی مثل تحریک فعالیت‌های مختلف بدن، درمان بیماری تنفسی، روماتیسم، بیماری‌های پوستی، بیماری‌های زنان و تورم موضعی، تسکین اعصاب، تنظیم فشار خون، درمان دردهای مفصلی و بهبود دردهای کلیه دارند.

    یکی از چمشه های آب گرم ایران در شهر قوچان که یکی شهرهای استان خراسان رضوی است و در ۱۴۸ کیلومتری شمال غرب مشهد نیز قرار گرفته است. قدمت این شهر به ۲۵۰ سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد و از صدر اسلام تا اوایل تسلط قوم مغول این شهر نام های مختلفی نظیر آساآک، آشاک، آرسکا، استوا، خوجان و خبوشان نیز داشته است.

    سلسله اشکالی اولین حکومتش را در شهر قوچان برپا کرد. چشمه سارهای جاری معروف به آبگرم شهر کهنه در ۱۸ کیلومتری بخش غربی قوچان و به فاصله ۶ کیلومتری  آرامگاه امام زاده سلطان ابراهیم (ع) قرار دارد. این چشمه خود یکی از مهمترین دلایلی است که باعث جذب گردشگری به این شهرستان می شود.

    برای خرید و رزرو تور ارزان آبگرم فلکده با ما در تماس باشید.

    09120122879 – 88509785 021

    معرفی گلچینی از برترین تورهای آبگرم ایران در سایت مرجع سفر.

    برای رزرو تور و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری تورها با کارشناسان مرجع سفر تماس بگیرید.