لوگو تراول سورس-مرجع سفر

تبلیغات در سایت مرجع سفر

نحوه همکاری با مرجع سفر

سایت تراول سورس – مرجع سفر با هدف گسترش خدمات توریستی و مسافرتی و ارائه این خدمات به صورت جامع و آسان به عموم مردم ایجاد شده است .
این وبسایت دارای بخش های جداگانه اما مکمل در زمینه های مختلف خدمات مسافرتی می باشد .
دوستان و همکاران محترمی که قصد افزایش فروش و یا همکاری با مرجع سفر را دارند می توانند با انتخاب زمینه کاری خود از بخش زیر اطلاعات مربوط به نحوه همکاری را دریافت نمایند.

آژانس های هواپیمایی

همکاری با مرجع سفر ، امکان همکاری جهت برگزاری تورهای طبیعت گردی ، تورهای درمانی ، تورهای تاریخی ، فرهنگی ، تورهای مردم شناسی ، اکوتور و تورهای ماجراجویانه و تورهای آفرود با برگزار کنندگان واجد شرایط . همکاران عزیز می توانند با توجه به حوزه فعالیت چه به صورت برگذار کننده و چه بصورت سیستم فروش اقدام به همکاری نمایند .

همکار فروش

گروه مرجع سفر به تعدادی کارمند فروش آشنا با تورها و مقاصد طبیعت گردی نیازمند است . در صورتی که به سیستم فروش تور در زمینه طبیعت گردی آشنایی دارید رزومه خود را برای ما ارسال کنید .

لیدر طبیعت گردی

دعوت به همکاری با تورلیدرهای مجرب و حرفه ای ، با توجه به پتانسیل بالای سرزمین ایران برای برگزاری تورهای طبیعت گردی ، تورهای تاریخی – فرهنگی و …  گروه مرجع سفر در زمینه اجرا و معرفی مکان های جدید و بکر آماده همکاری با تورلیدرهای حرفه ای می باشد .

اقامتگاه های بومگردی

دعوت به همکاری با صاحبان اقامتگاه های بومگردی ، گروه مرجع سفر جهت تسریع و بهبود سیستم مسافرتی در زمینه طبیعت گردی این امکان را فراهم آورده است تا صاحبان اقامتگاه ها بتوانند اقامتگاه خود را بصورت آسان و سریع روی وبسایت بارگزاری کنند .

مترجم زبان

دعوت به همکاری با مترجم های زبان های بین المللی ، با توجه به گستردگی بحث طبیعت گردی و همینطور ترجمه متن های طبیعت گردی و ایران شناسی به زبان های زنده دنیا ، گروه مرجع سفر آماده همکاری با مترجم های حرفه ای می باشد .

شما می توانید درخواست خود را در رابطه با همکاری جهت برگزاری تورهای طبیعت گردی، به آدرس پست الکترونیک ما ارسال نمایید .

Travelsourceiran@gmail.com
تلفن تماس مدیریت : 09125506227

اطلاع از قیمت های بنری و تبلیغات در سایت مرجع سفر

Travelsourceiran@gmail.com
تلفن تماس مدیریت : 09125506227