نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36
عنوان تور محل اقامت مدت زمان وسیله نقلیه زمان اجرا آژانس قیمت و تاریخ ها

تور یک روزه

تور یک روزه

گاهی دلمان هوای سفری را می کند که به دور از شلوغی های زندگی شهری، آخرهفته مفرح و خاطره انگیزی را برای ما رقم زند طوری که به صرف زمان و هزینه بسیار نیازی نباشد. تورهای یک روزه اکنون این امکان را برای طبیعت دوستان، گردشگران و علاقمندان به سفر فراهم می کند.
وظیفه این تورها برگزاری سفر یک روزه به مناطق دیدنی، گردشگری و جذاب طبیعی می باشد. به این صورت که سفر ۲۴ ساعت به طول بیانجامد، از این رو اکثر تورهای یک روزه شب حرکت می‌کنند و فردا شب باز می گردند و بعضی دیگر صبح زود حرکت می کنند و شب هنگام به مبدا بازمی‌گردند. سفر به وسیله تورهای یک روزه طرفداران خاص و عام بسیاری دارد. در جای جای کشور پهناور ایران نقاط بکر و زیبایی با جذابیت های خاص طبیعی قرار گرفته‌اند که سفر به آنها حتی برای افرادی که زمان زیادی برای گذراندن سفر چند روزه ندارند، با تورهای یک روزه ای که امروزه برگزار می شوند خالی از لطف نیست.

عکس های تور اسالم به خلخال

تور یک روزه به اسالم خلخال

دیدن از جاده زیبای اسالم به خلخال، رویایی ترین جاده جنگلی ایران که در شمال غرب کشور قرار گرفته است به وسیله تورهای یک روزه طبیعت گردی بی‌شک از بی بدیل ترین تجربه های سفری خاطره انگیز خواهد بود.
جاده اسالم به خلخال، شهرستان خلخال استان اردبیل را به جاده اسالم گیلان متصل می کند. اسالم به خلخال محلی است که درست میان دو نقطه کوهستانی و طبیعت جنگلی گیلان واقع شده است، طوری که از ارتفاع ۲۱۰۰متری به ارتفاع ۳۳۰ متری می‌رسید این یعنی فرودی هیجان انگیز.
در سفر یک روزه به جاده اسالم خلخال، ترکیبی از آبشار و دریاچه، درختان سر به فلک کشیده، جنگل، دشت و گلزار، گیاهان کمیاب، دورنمای قله دماوند، قله زیبای الیمستان، ساحل گیسوم و بسیاری دیگر از دیدنی های کمیاب و بی نظیر را در این جاده ۷۰ کیلومتری می توانید نظاره گر باشید.

عکس های تور جنگل گیسوم

تور یک روزه جنگل گیسوم

جنگل گیسوم یک منطقه جذاب گردشگری و ساحلی است که در شهرستان تالش استان گیلان قرار گرفته است.

گیسوم نقطه‌ای برای تلاقی جنگل و دریا در اوج زیبایی با نسیم خنک کوهستانی می‌باشد. جاده گیسوم تونلی زیبا با درختان سر به فلک کشیده است که جان و دل هر بیننده ای را با خود همراه می‌کند.

به وسیله تورهای یک روزه طبیعت گردی در هر روز از سال که قصد سفر کردید، می توانید به پارک جنگلی زیبای گیسوم بروید و از زیبایی های جاده، قلعه رودخان، آبشار ویسادار، جنگل ۸۰ کیلومتری و ساحل گیسوم دیدن کنید.

عکس های تور غار کتله خور

تور یک روزه غار کتله خور

در سفر یک روزه به غار کتله خور قرار است که یکی از زیباترین و بزرگترین غارهای کشورمان که در استان زنجان واقع شده است را ببینیم.
این غار شگفت انگیز با ستون های آهکی عظیم و مسیر دالانی زیبا از مکانهای دیدنی بسیار زیبای استان زنجان و به عنوان دومین جاذبه گردشگری این شهر بعد از گنبد سلطانیه می باشد.
غارکتله خور جزء غارهای کم نظیر در ایران به شمار می رود که با قدمتی بین ۲۷ تا ۳۰ میلیون سال، دارای ۵ طبقه بوده و به دوره سوم زمین شناسی سنوزوئیک بازمی‌گردد.
بازدید از این غار منحصر به فرد به وسیله تورهای یک روزه در کنار غارنوردی وبازدید از سایر جاذبه‌های دیدنی زنجان سفری خاطره انگیز را برایتان رقم خواهد زد.

عکس های تور تنگه واشی

 تور یک روزه تنگه واشی

تور های یک روزه تنگه واشی پیشنهاد مناسبی برای آن دسته از افرادی هستندکه علاقه‌مند به سفر به نقاط جذاب و دیدنی در نزدیکی تهران به ویژه در روزهای آخر هفته می باشد.
گذر از رودخانه ای در میان تنگه، گشت و گذار در دشت‌های منطقه، در کنار بازدید از کتیبه قاجاری از برنامه‌های سفر یک روزه تنگه واشی است. بازدید از تنگه اول، سپس گذر از دشتی سرسبز و رسیدن به تنگه دوم، در نهایت بازدید از آبشاری بسیار زیبا از جذابیت‌های طبیعی دیگر درسفربه تنگه واشی می باشد.
این منطقه به دلیل آب و هوای زلال و خنک در فصل تابستان مسافران بسیاری را به سوی خود می‌کشاند. در سفر به تنگه واشی از پیاده روی در خنکای آب، قرار گرفتن در طبیعت زیبا و صخره های سر به فلک کشیده نهایت لذت را خواهید برد. تنگه واشی در۱۷کیلومتری شهرستان فیروزکوه استان تهران قرار گرفته است.

عکس های تور فیلبند

تور یک روزه ییلاق فیلبند (پرواز بر فراز ابرها)

فیلبند، ییلاق زیبایی در مرتفع ترین روستای استان مازندران است که از معروفترین ییلاقات منطقه می‌باشد. روستای فیلبند با آب و هوای مطبوع و طبیعتی بکر در کنار قدم زدن بر روی ابرهایی که از هر سو در حال حرکت اند، در جاده هراز و ۱۰ کیلومتری شهرستان آمل مازندران قرار گرفته است.
تماشای پدیده اقیانوس ابرها بر فراز بام فیلبند، ایستادن بر بام شرقی استان مازندران، بازدید از کلبه های چوبی در دشت های سرسبز، جنگل پیمایی و بازدید از جنگل های چلاو سنگچال و سفر به ارتفاعات ۲۳۰۰ متری ییلاق فیلبند از برنامه‌های سفر یک روزه به وسیله تورهای طبیعت گردی مرجع سفر می باشد.
از ابتدای اردیبهشت تا اواخر مهرماه با تورهای یک روزه، به یکی از شگفتی‌های طبیعت خطه ی سرسبز شمال، ییلاق زیبای فیلبند بیایید.

عکس های تور مرداب هسل

تور یک روزه مرداب هسل

مرداب زیبای هسل با طبیعت رنگارنگ بکر و دست نخورده خود در دل جنگل های مشل موذی، در مجاورت روستای طلاجو شهرستان چالوس واقع شده است. در مرداب هسل تجربه منحصر به فردی از جنگل پیمایی در جنگل های سرسبز مشعل، طبیعت زیبای جاده چالوس، شنیدن آواز لذت‌بخش پرندگان در طبیعت زیبا، تماشای مرداب صورتی رنگ، نارنجی، سبز و یا لاجوردی هسل در سفر یک روزه به این منطقه خواهید داشت.
در هر فصلی از سال که بخواهید می توانید به وسیله تورهای یک روزه طبیعت گردی به مرداب هسل بیاید. زیرا این مرداب در هر فصل جلوه خاصی از طبیعت فوق العاده خود را به رخ میکشاند.

عکس های تور مرداب سراوان

تور یک روزه مرداب سراوان

پارک جنگلی سراوان با ۱۴۸۷هکتاراز قدیمی‌ترین جنگل‌های استان گیلان است که در۱۷ کیلومتری شهر رشت قرار گرفته است.
مرداب رنگارنگ وزیبای سراوان دردل جنگل با امکانات رفاهی و فضای بکر و هیجان انگیز منتظرحضور گردشگران و مسافران می باشد.
در سفر یک روزه طبیعت گردی به مرداب سراوان که حدود۲۴ساعت زمان می‌برد،از سد منجیل، جنگل زیبا با طبیعت دست نخورده، اولین موزه میراث روستایی کشورو مرداب رویایی سراوان بازدید خواهید کرد.
قایق سواری در مرداب زیبای هزار رنگ سراوان از دیگر تفریحاتی است که در این منطقه زیبا به وسیله ی تور یک روزه سراوان میتوان انجام داد.

عکس های تور دره زمان

تور یک روزه دره زمان

دره زمان پلور با فضایی بکر و دیدنی، آب و هوایی خنک و مطبوع، در ۸۰ کیلومتری تهران واقع در روستای پلور یکی از روستاهای آمل استان مازندران می باشد.
طبیعت دره زمان بسیار شبیه به تنگه واشی است اما به شلوغی آن نیست. شنا کردن در خنکای آب دره زمان در گرمای تابستان، لذت پیاده روی و گذر از میان تنگه در آب های خنک، بازدید از پارک ملی لار وگذراندن یک روز خاطره انگیز در حوالی تهران از برنامه‌های تور یک روزه به دره زمان محسوب می شود.
پیشنهاد می کنیم که به وسیله تورهای یک روزه طبیعت گردی در فصل‌های گرم سال به دره زمان بیایید

عکس های تور آبشار ویسادار

تور یک روزه آبشار ویسادار

تورهای یک روزه طبیعت گردی با هزینه و زمان کمتری که نسبت به سفرهای چندروزه دارند، از طرفداران بسیاری برخوردار هستند.

آبشار زیبای ویسادار رضوانشهر، در ۱۶ کیلومتری شهر پره سر و در فاصله ۳۰ کیلومتری شهرستان تالش استان گیلان قرار گرفته است. برای بازدید از سومین آبشار مرتفع استان گیلان با ۱۵ متر ارتفاع که توسط درختان سر به فلک کشیده و کوه‌ احاطه شده است، درکنارلذت آبتنی در حوضچه های مملو از آب آن در پایین دست آبشار، به وسیله تورهای یک روزه  به آبشارویسادار بیاید.

تور یک روزه

تور یک روزه گردشگری و طبیعت گردی

برای خرید و رزرو تورهای یک روزه با ما در تماس باشید.

 02188757053

معرفی گلچینی از برترین تورهای یک روزه در سایت مرجع سفر.

برای رزرو تور و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری تورهای یک روزه و چند روزه با کارشناسان مرجع سفر تماس بگیرید.