هیچ محصولی یافت نشد.

تورهای مازیچال

مشاهده تورهای آفری ، ارزان قیمت و تخفیف دار مازیچال
همه تورها
  • همه تورها

سوالات متداول تورهای مازیچال

مازیچال در هر فصل و زمان زیبایی منحصر بفرد خود را دارد

تور مازیچال برای همه سنین مناسب بوده و آمادگی جسمانی بالایی نیاز ندارد

جنگل پیمایی - ارتفاعات زیبای مازیچال - کمپینگ و عکاسی و گذر از رودخانه زیبای عباس آباد

مازیچال در استان مازندران قرار دارد و نزدیک به شهر کلاردشت می باشد

تهران - کرج - چالوس - مرزن آباد - کلاردشت - عباس آباد - مازیچال

از تهران تا مازیچال حدود 212 کیلومتر مسیر جاده ایست

زمان تقریبی رسیدن به مازیچال از تهران 5 ساعت است

مازیچال، طبیعت بکر کلاردشت

مازیچال کجاست؟

دهکده ی مازیچال در استان مازندران قرار گرفته است. مسیر دسترسی به این نقطه زیبا از طریق کلاردشت مازندران می باشد، به این صورت که از کلاردشت به سمت مرزن‌آباد حرکت کنید. در ادامه به طرف عباس آباد مسیر را طی کنید تا به جاده خاکی مازیچال برسید. مازیچال در ارتفاعات، پس از جنگلی زیبا با درختان انبوه و درهم تنیده قرار دارد. این منطقه مکانی است برای دیدن منظره زیبا از جاده چالوس و شهر رامسر در ارتفاعات ، درست در کنار ابرها محلی برای پالایش جسم و روح، جای جای مازیچال تکه ای از چشم اندازهای زیبای طبیعت مازندران را به رخ می‌کشد.

مازیچال به چه معناست؟

در گویش محلی مازندرانی، مازی به معنای درخت بلوط و چال به معنای گودال می باشد که به دلیل وجود انبوه درختان بلوط در میان گودال می باشد. طبیعت منحصر به فرد اطراف گودال مملوء از بلوط، در کنار گلهای وحشی بهاری جان و دل هر بیننده ای را با خود همراه می‌کند.

ییلاق زیبای مازیچال به طول ۲۰ کیلومتر در جنوب شرقی کلاردشت، منتظر حضور طبیعت گردان و بازدیدکنندگانی است که می خواهند از آلودگی و شلوغی شهر به دور باشند.

تفریحات

جنگل پیمایی در کنار درختان زیبای تجربه، گذراندن یک شبانه روز در ارتفاعات تماشایی مازیچال، چادرزدن و کمپینگ، عکاسی از مناظر فوق العاده طبیعت که در کمتر جایی مانند آن را می یابید،گذر از جاده جنگلی زیبای عباس آبادو....

بهترین زمان سفر به مازیچال :

به دلیل موقعیت جغرافیایی و اقلیم مازیچال، پاییز و زمستان شاهد بارش برف و باران سنگینی در این منطقه خواهید بود. از این رو از اواسط فصل بهار تا اواخر تابستان زمان مناسبی برای سفر به مازیچال می باشد.

نویسنده:

بهاره عبدالله نژاد

معرفی برترین مناطق طبیعت گردی ایران
در این بخش به معرفی بهترین مناطق طبیعت گردی ایران خواهیم پرداخت
کلمات مرتبط

برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

تور مازیچال

تور مازیچال

سفر به دهکده مازیچال  و گذر بر طبیعت زیبای این روستا می تواند مقصد شما برای تعطیلات می باشد . برای سفر به مازیچال باید پس از ورود به کلاردشت جاده ای 17 کیلومتری را پشت سر گذاشته تا به ارتفاعات زیبای این روستا برسید . با گذراندن دقایقی در این ارتفاعات شما منظره ای زیبا را در ذهن خود ثبت خواهید کرد . البته دیدن این منظره آنقدر شما را به شوق می آورد که ترجیه می دهید از تمامی زوایای منطقه عکس های مختلفی را ثبت کنید . البته فراموش نکنید نوشیدنی چای کوهستانی یا همان چای آتشی سفر شما را خاطره انگیزتر خواهد کرد .

برای خرید و رزرو تورهای مازیچال با ما در تماس باشید.

09120486636 – 02188757053