هیچ محصولی یافت نشد.

آخرین تورهای دبی

مشاهده تورهای آفری ، ارزان قیمت و تخفیف دار دبی
تور دبی نوروز
تورهای ویژه تعطیلات نوروز

تور دبی

تور دبی برای هر گردشگری با هر انگیزه ای که قصد سفر داشته باشد هیجان انگیز خواهد بود شما در دل کویر و در گرمای 40 درجه سانتی گراد، زمستان سرد و لذت ورزش های زمستانی را تجربه خواهید کرد. مرتفع ترین رستوران دنیا، چشم انداز بی نظیر خاورمیانه در شب، بزرگترین پارک آبی و باغ گل دبی که معجزه این شهر است به همراه بسیاری از جاذبه های گردشگری دیگر در تور دبی ویژه تعطیلات نوروز شما را حیرت زده خواهد کرد.
اگر می خواهید با مبلغی به صرفه به دبی سفر کنید، با مرجع سفر مجری مستقیم تورهای خارجی همراه باشید.

تور دبی مرجع سفر

مرجع سفر برگزار کننده تورهای هوایی دبی با با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت . رزرو هتل ، ویلا و سوییت در سرتاسر دبی با کمترین قیمت . ترانسفر و لیدر فارسی زبان .

دیدنی های دبی

1.جزیره پالم جمیرا دبی، 8 امین شگفتی دنیا - Palm Jumeirah

2.مکان تاریخی دیدنی دبی : کریک دبی، بازدید از خانه شیخ سعید - Dubai Creek

3. پارک های دیدنی دبی :بازدید از پارک خور یا شهر کودک دبی - Dubai Creek Park

4. پیست اسکی روی یخ و برف دریک روز آفتابی - Ski Dubai

6. برج خلیفه دبی، آسمان خراش دنیا : معروف ترین جاذبه دبی - Burj Khalifa

7.دیدنی های دبی در فواره موزیکال و آکواریوم مراکز خرید دبی مال - dubai fountain

تور دبی

مرجع سفر برگزار کننده و ارائه کننده تورهای دبی از تمامی نقاط ایران . تور دبی بصورت گروهی و انفرادی با نازلترین قیمت . رزرو هتل ، ویلا و سوییت در سرتاسر دبی.

راهنمای گردشگری دبی

تور دبی را بدون شک می توان یکی از شگفت انگیز ترین نمونه از تورهای حال حاضر برای همه افراد در هر کدام از کشور های دنیا دانست. زیرا امارات در سال های اخیر مانند بسیاری از کشور های عربی حاشیه خلیج فارس پیشرفت های بسیار زیادی در زمینه های مختلف را تجربه کرده است. یکی از زمینه هایی که می توان به آن اشاره کرد، صنعت گردشگری می باشد. تور امارات می تواند یکی از غنی ترین نمونه از تورهای سیاحتی به شمار برود. زیرا افرادی که به دنبال دیدن مناظر بکر و تفریحگاه های مدرن می باشند، می توانند آرزوهای خود را در تور امارات برآورده کنند.

برج خلیفه دبی

افرادی که تور دبی را انتخاب می کنند، قطعا دارای اهداف تفریحی می باشند. یکی از مکان هایی که می تواند باعث شود که تور دبی برای این افراد فراموش نشدنی بشود، برج خلیفه می باشد. برج خلیفه را می توان یک آسمان خراش به تمام معنا نامید. برج خلیفه دارای 163 طبقه در حال استفاده بوده و ارتفاع آن 828 متر می باشد. ساخت این برج حدود 6 سال طول کشیده و در سال 2010 به صورت رسمی از آن بهره برداری شده است. در طول سال افراد بسیار زیادی از شهر های مختلف ایران برای تماشای برج خلیفه تور دبی را انتخاب می کنند.

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که تور امارات را انتخاب کرده باشد اما قصد و نیت رفتن به آب نمای موزیکال دبی را نداشته باشد. این آب نما در دریاچه برج خلیفه که ساخت دست انسان بوده قرار دارد. پرتاب آب با فشار زیاد و رقص آب می توانند جلوه های بسیار زیبایی را به وجود بیاورند. این موضوع باعث شده تا مخاطبان ساعت ها غرق تماشای این آب نما شوند. معمولا تور دبی می تواند جذابیت های بسیار زیادی داشته باشد، یکی از مهمترین این جذابیت ها، آب نمای موزیکال دبی می باشد.

باغ گل میراکل یا معجزه دبی

باغ گل میراکل یکی از شگفت انگیز ترین نمونه از باغ های گل در جهان به شمار می رود تنوع گل در این باغ بسیار زیاد بوده و هر فردی به این باغ مراجعه کند، حیرت زده می شود. باغ گل معجزه یا میراکل دبی در سال 2013 افتتاح شده است. باغ گل میراکل می تواند یکی از دلایل انتخاب تور امارات باشد، زیرا معمولا افرادی که در دنیا به دنبال بازدید از باغ های گل با عظمت و بزرگ بوده، کم نمی باشند. بسیاری از ایرانی ها به خاطر علاقه به گل و گیاه، تور امارات را انتخاب کرده تا بتوانند از باغ گل میراکل دیدن نمایند.

آب و هوای دبی نوروز

DUBAI WEATHER

تلفن های ضروری دبی

اضطراری 999

غیر اضطراری 901

پلیس
998 آمبولانس
977 سازمان آتش نشانی
996 پلیس نیروی دریایی
991 سازمان آب و برق

نباید ها : قوانین مهمی که باید در دبی رعایت کنید

۱. نوشیدن الکل در اجتماع دبی

2.عکس گرفتن از اهالی و مردم دبی

3.خوردن و نوشیدن در ماه رمضان

4.خرید اجناس جعلی در دبی

5.نمایش عشق در خیابان های دبی

6.عکس گرفتن از ماشین تصادفی، ساختمان های حکومتی، تاسیسات نظامی و..

رزرو تور لحظه آخری دبی

یکی از اولین تجربه های سفرهای برون مرزی ایرانیان تور دبی Dubai Tour است شهری که جزء امیرنشین‌های هفت‌گانه امارات متحده عربی است و گشت و گذار در آن برای شما هزینه زیادی نخواهد داشت اما شیرین ترین لحظات را برای شما فراهم خواهد آورد.

دبی یکی از شیخ نشین های امارات است که با تلاش امیر خود در زمینه های فرهنگی و اقتصادی پیشرفت بسیاری کرده است و این روزها به یکی از قطب های گردشگری جهان تبدیل شده است.طی این سال ها تور دبی از طرف هموطنانمان مورد استقبال زیادی قرار گرفته است، هر چند گاهی گرمای هوا بسیار طاقت فرسا است . اما این همه زیبایی و سواحل قشنگ ارزشش را دارد که گرمای هوا را هم به جان بخرید.