هیچ محصولی یافت نشد.

تور طبيعت گردی کویر مرنجاب

تورهای کوير مرنجاب با رعايت کامل موارد بهداشتی تحت نظارت شرکت ضدعفونی پاک نهاد

کویر مرنجاب کجاست

کویر مرنجاب در استان اصفهان از توابع کاشان، قرار گرفته است. مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل واقع شده که ۵۳ کیلومتر از این شهرستان ها، ۶۲ کیلومتر تا کاشان فاصله دارد. کویر زیبای مرنجاب با شن های روان، فضای خاص و دلپذیری را به وجود آورده است.

مرنجاب به چه معناست

به علت ماسه ای بودن زمین، کندن چاه برای رسیدن به آب در زمان‌های دور کار بسیار سخت و مشقت باری بوده است. به همین دلیل به این منطقه «مرد رنج آب» می گفتند که به تدریج به مرنجاب تغییر کرد. شتر سواری، موتورسواری و آفرود سواری بر روی شن‌های روان لحظات جذاب و تماشایی را برای شما به وجود خواهد آورد.

جاذبه های کویر مرنجاب

کاروانسرای مرنجاب

کاروانسرای مرنجاب که به دستور شاه عباس ساخته شده است ۲۹ اتاق دارد. این کاروانسرا در مسیر جاده ابریشم واقع شده است. نکته قابل توجه این که امروزه مسافران کویر مرنجاب شب را با پرداخت هزینه ای در این کاروانسرا می گذرانند. یکی از اتاق‌های این کاروانسرا که مانند سفره خانه طراحی شده است، از مسافران با غذا و چای پذیرایی می‌کند. اگر اهل کمپینگ و چادر زدن باشید، در ضلع جنوبی کاروانسرا یک حوضچه کوچک وجود دارد که اطراف آن را آجر فرش کرده‌اند و گردشگران در آن مکان چادر می‌زنند.

  • چاه دستکن با آب شیرین که در ۴ کیلومتری کاروانسرا قرار گرفته است .
  • دریاچه نمک از دیگر مناطق دیدنی در سفر به کویر مرنجاب است .

لوازم مورد نیاز برای سفر به کویر مرنجاب

به همراه داشتن کفش مناسب پیاده‌ روی، ترجیحا ساق دار، یا صندل طبیعت‌گردی در سفر به مرنجاب ضروری است. به جز غذا و بطری های آب آشامیدنی، مواد مغذی سبک نیز به همراه داشته باشید. اگر در فصل سرما از تور کویر مرنجاب استفاده می کنید، حتما لباس گرم و پتو مسافرتی مناسب با خود ببرید. داشتن عینک آفتابی، کلاه نقاب‌ دار و کرم ضدآفتاب نیز در سفر کویر توصیه می شود. و البته دوربین عکاسی که از ضروریات هر سفر برای ثبت مناظر زیبا و خاطرات خوب، مخصوصا سفر کویر مرنجاب است.

بهترین زمان سفر به کویر مرنجاب

از پاییز تا اواسط بهار مناسب ترین زمان سفر می باشد، از این رو در نیمه دوم سال به وسیله تور های کویر نوردی به کویر مرنجاب بیاید.

اقامت در کویر مرنجاب

امکان رزرو هتل و اقامتگاه بومگردی در کویر مرنجاب و روستاهای اطراف آن . با ما در تماس باشید تا اقامت خود را در دل کویر و در محیطی گرم و سنتی تجربه کنید .

سوالات متداول تورهای کویر مرنجاب

✅ کویر مرنجاب کجاست؟

کویر مرنجاب در استان اصفهان از توابع کاشان، قرار گرفته است.

✅ در تور کویر مرنجاب چه وسایلی با خود داشته باشیم؟

به همراه داشتن کفش مناسب پیاده‌ روی، ترجیحا ساق دار، یا صندل طبیعت‌گردی در سفر به مرنجاب ضروری است.

✅ بهترین زمان سفر به کویر مرنجاب چه زمانی است؟

از پاییز تا اواسط بهار مناسب ترین زمان سفر می باشد، از این رو در نیمه دوم سال به وسیله تور های کویر نوردی به کویر مرنجاب بیاید.

✅ برای خرید تور کویر مرنجاب چه کار باید کرد؟

شما میتوانید برای خرید تور کویر مرنجاب به صورت آنلاین از طریق سایت انجام دهید. همچنین میتوانید با همکاران بخش فروش از طریق واتس آپ تماس حاصل فرمایید.

✅ برای تور کویر مرنجاب چه لوازمی مورد نیاز است ؟

برای تور کویر مرنجاب لوازم مورد نیاز به شرح زیر میباشد: کفش کوه پیمایی سبک، کوله پشتی کوچک یک روزه، لباس مناسب طبیعت ، قمقمه آب، لیوان شخصی، چراغ قوه ، داروی مصرفی شخصی، کلاه و عینک آفتابی، فلاسک کوچک چای ، لوازم استحمام، کارت شناسایی و دو عدد ملحفه.

✅ در کویر مرنجاب چه تفریحاتی میباشد؟

از جمله تفریحات کویر مرنجاب پیاده‌روی روی شن‌های روان، سافاری، شتر سواری، موتور چهار چرخ، رصد ستارگان در شب و شب‌گردی در کویر میباشد.