هیچ محصولی یافت نشد.

تور جنگل راش

Rush Forest

معرفی گلچینی از برترین تورهای کویر مصر ایران در سایت مرجع سفر.

برای رزرو تور و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری تورهای جنگل راش و سایر موارد با کارشناسان مرجع سفر تماس بگیرید.

جنگل راش کجاست؟

برای دوستداران پاییز، جنگل راش یکی از بهترین و پربازدید ترین مقصدهای گردشگری و طبیعت گردی است. این جنگل در استان مازندران و در مسیر شهرستان سوادکوه در بخش دو دانگه شهرستان ساری و در نزدیکی روستای سنگده واقع شده است. جنگل راش برگریزان پاییزی بسیار چشم نوازی دارد؛ رنگهای سرخ و نارنجی و زرد این جنگل چشمان هر بیننده صاحب ذوقی را مسحور میکند. راش درختی است که در بسیاری از مناطق جنگلی و کوهستانی می روید، این درختان بخشی از جنگل باستانی هیرکانی هستند که عمر آن به دوره ژوراسیک و تا 40 میلیون سال قبل برمیگردد. نام باستانی این منطقه هیرکانیا ( به معنای سرزمین گرگ ها) بوده است.

مسیر دسترسی :

از تهران وارد جاده فیروزکوه شوید. با عبور از فیروز کوه مسیر خود را به سوی ورسک ، ارفع ده ، و شورمست ادامه دهید. بعد از شهرک صنعتی شورمست و قبل از پمپ بنزین یک خروجی در سمت راست شما قرار دارد که می بایست وارد آن شوید. مسیر را ادامه داده و با عبور از لمرز به فلورد می رسید. در ابتدای جاده خانقاه پی یا خنوا می بایست به سمت چپ بپیچید. مسیر اصلی را ادامه دهید، بعد از قهوه خانه رنجبر به وزملا و سنگده می رسید..

فاصله از تهران تا جنگل راش 220 کیلومتر ، مدت زمان رسیدن بدون در نظر گرفتن توقف و ترافیک 3 ساعت می باشد .

نقشه جنگل راش

جاذبه های جالب و دیدنی جنگل راش:

مسیر کوهستانی و جنگلی روستای سنگده زیبا، غنی از پوشش گیاهی و با طراوت و بسیار فرح بخش است. درختان بلند قامت راش و جنگلهای هیرکانی ، حس لطافتی که به شما میدهند وصف ناپذیر می باشد. در این مسیر زیبا و کم شیب می توانید پیمایش سبک داشته باشید و هم چنین تجربه هیجان وانت سواری در مسیر منحصر به فرد جاده جنگلی شما را چند ساعتی از هیاهو و هرج و مرج شهر دور خواهد کرد. از سایر جاذبه ها دریاچه شورمست، جنگل ارفع ده و سایت ستاره نگری آلاشت را می توان نام برد.

[widgetkit id="10"]

تفریحات هیجان انگیز جنگل راش :

1-جنگل نوردی

2-پیک نیک

3-رودخانه خروشان

4-دوچرخه سواری

5-عکاسی


بهترین زمان و فصل سفر به جنگل راش:

از اواسط اردیبهشت ماه تا پایان تابستان بهترین زمان سفر به ماسال است. هرچند که ییلاق ماسال دارای زیبایی کم نظیری در فصل پاییز است.

 

معرفی برترین مناطق جنگلی توریستی
در این بخش به معرفی بهترین مناطق جنگلی توریستی خواهیم پرداخت
کلمات مرتبط