هیچ محصولی یافت نشد.

تورهای طبیعت گردی نمک آبرود ویژه خرداد 99

تورهای نمک آبرود با رعایت کامل موارد بهداشتی تحت نظارت شرکت ضدعفونی پاک نهاد

تور نمک آبرود

    تمامی تورها با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود

    به منظور رعایت نکات بهداشتی و آرامش خاطر هموطنان عزیز در تورهای گروهی ، تمامی فضای اتوبوس و محل اقامت قبل از ورود شما عزیزان توسط تیم حرفه ای شرکت پاک نهاد ضدعفونی می گردد و به تمامی مسافرین وسایل بهداشت فردی ( ماسک و دستکش یکبار مصرف ) ارائه می گردد .

    تورها و مناطق گردشگری ایران

    تور فیلبند (1)

    تور ماسال (1)

    تور نمک آبرو و بازدید از شهرک توریستی نمک آبرود؛ شاهکار خلقت:

    اگر از شهر و مشغله هایش خسته شده اید. .
    اگر روزمره گی ها کلافه تان کرده و می خواهید هوایی تازه کنید.
    اگر بدنبال یک مکان در دسترس، مفرح و زیبا هستید.
    اگر فرصت کمی دارید، شهرک نمک آبرود می تواند یک گزینه ی عالی برای تعطیلات آخر هفته تان باشد.
    پیشنهاد می کنیم برای اولین بار هم که شده سری به شهرک زیبا و پر هیجان نمک آبرود بزنید.
    معرفی:
    نمک آبرود نام شهرک جدید توریستی پر جاذبه ای است که اخیراً جز خاطره انگیزترین تفرجگاه های شمال کشور شناخته شده است.
    سالانه خیل عظیمی از گردشگران و طبیعت گردان به خاطر وجود تفریحات و خوشگذرانی های متنوع این شهرک به این مکان سفر می کنند.

    معرفی تور نمک آبرود:

    نمک آبرود نام شهرک جدید توریستی پر جاذبه ای است که اخیراً جز خاطره انگیزترین تفرجگاه های شمال کشور شناخته شده است.
    سالانه خیل عظیمی از گردشگران و طبیعت گردان به خاطر وجود تفریحات و خوشگذرانی های متنوع این شهرک به این مکان سفر می کنند.

    موقعیت جغرافیایی نمک آیرود :

    شهرک نمک آبرود در ۱۲ کیلومتری چالوس به سمت تنکابن و در استان مازندران قرار دارد.
    وسعت نمک آبرود حدود 650 هکتار می باشد. این شهرک جذاب از شمال در همسایگی دریای خزر و از جنوب به ارتفاعات مدوبن( از ارتفاعات سلسله کوههای البرز) قرار دارد.
    مناظر بدیع و خارق العاده پارکهای جنگلی شمشاد و بنفشه شمال شهرک زیبایی این مکان را دو چندان کرده است.

    تفریحات تور نمک آبرود:

    تله کابین نمک آبرود: مرتفع ترین تله کابین ایران که در جنوب شرقی شهرک قرار دارد. با سوار شدن تله کابین می توانید مناظر با شکوه جنگل، دریای خزر را از ارتفاع چند هزار متری مشاهده کنید. صعود بر قله زیبای مدوبن و دیو حمام از دیگر امکان های سوار شدن بر تله کابین می باشد.
    خط 1 تله کابین این مجموعه دارای 42 کابین 4 نفره و با طی مسیر 2100 متری با سرعت 3 متر با ثانیه به مدت 15 دقیقه در حال فعالیت است. و ارتفاع دکل تله کابین خط 1 بین 4 الی 50 متر است، ساعت کار با توجه به حجم مسافران متغیر است ولی معمولا همه روزه از ساعت 8 الی 19 می باشد.
    خط 2  دارای 35 کابین با ظرفیت هر کابین 6 نفر، با طول 1700 متر با سرعت 6 متر بر ثانیه حرکت می کند. این خط صعود بر قله دیوحمام  را برای مسافران فراهم می کند.

    سورتمه نمک آبرود :سورتمه نمک آبرود اولین سورتمه ایران با حداکثر سرعت 25 کیلومتر بر ساعت هیجان را برای مسافران به ارمغان می آورد. طول مسیر سورتمه 1250متر است که رتبه اول طولانی ترین مسیر سورتمه را در ایران به خود اختصاص داده است.

    تفریحات پر هیجان پارک ماجراجویی در تور نمک آبرود:

    پارک ماجراجویی هم در نمک آبرود واقع شده است. از جمله این تفریحات : زیپ لاین، افراد برای رفتن از یک کوه یا تپه بزرگ به قسمتی دیگر از کابل آویزان می شوند، برای دسترسی به سرگرمی مهیج زیپ لاین باید سوار تله کابین شوید.
    سبک متفاوت از تفریح؛ پل معلق، قدم زدن روی پلی معلق از جنس طناب و چوب در ارتفاع. شما می‌توانید در نمک آبرود با ایمنی کامل پل معلق را تجربه کنید.
    پینت بال جنگلی نمک آبرود: بزرگترین پینت بال جنگلی ایران در نمک آبرود واقع شده است.
    پیست کارتینگ نمک آبرود: پیست نمک آبرود برای دو گروه سنی در نظر گرفته شده است گروه نوجوانان که برای بالای 8 سال است ظرفیت 5ماشین و با طی کردن مسیر 200 متر با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خاتمه پیدا می‌کند.
    و گروه بزرگسالان که برای بالای 15 سال در نظر گرفته شده با ظرفیت 10 ماشین و طی 600 متر حداکثر سرعت 80 کیلومتر بر ساعت خاتمه می یابد.
    پیست موتور چهارچرخ ATV: وسیله ای که برای شما نوعی آفرود هیجان انگیز را ایجاد می کند، زمان هر بار استفاده از آن 30 دقیقه است.
    ماشین رادیو کنترلی: قابلیت کنترل ماشین از راه دور با حرکت نمایشی، این تفریح در نزدیکی ورودی قرار دارد.
    شهربازی نمک آبرود: بعضی از دستگاه های مجموعه: ماشین تصادفی، مری گوراند، بوستر، ترامبولین، فریزبی، تاب زنجیری. شهربازی در بخشی از پایین مجموعه قرار دارد.
    باشگاه تیراندازی نمک آبرود : بازی های این باشگاه: تیر و کمان، شلیک به پرنده بی جان یا تراپ، پینت بال کودکان.
    نمایشگاه حیوانات تاکسیدرمی: در ارتفاعات مجموعه یک ویترین با تعدادی از جانواران تاکسیدرمی شده قرار دارد که برای دسترسی به آن باید تله کابین سوار شوید.
    مجموعه پروازی نمک آبرود : وسایل مختلفی که می توانید با آنها پرواز کنید: گلایدر، پاراگلایدر،چتر، بالگرد، کایت.
    پیست دوچرخه سواری نمک آبرود : تجربه دوچرخه سواری در طبیعت.
    سینماهای چند بعدی نمک آبرود، مجموعه تفریحی آکوالیون ( نمایش شیر دریایی) نمک آبرود، تفرجگاه ساحلی، پارک های جنگلی، پیاده روی و کوهنوردی، خرید و شکم گردی از دیگر تفریحات نمک آبرود هستند.

    دیدنی های تور نمک آبرود:

    یکی از دیدنی های جالب این مکان تابلوی چسباندن آدامس و تندیس های کارتون است که می توانید از آنها عکس بگیرید و خاطره بازی کنید.

    جاذبه های دیدنی نمک آبرود

    نمک آبرود دارای امکانات و جاذبه های زیادی است که از جمله آن ها می توان به باشگاه تیر اندازی ، مراکز خرید ، رستورانها ، غرفه های بوتیک لباس و صنایع دستی ، فرش ، لباسهای چرم ، دریاچه مصنوعی با پدالو ، زمین تنیس ، پیست دوچرخه سواری خانمها و آقایان ، شهر بازی کودکان ، پرواز با هواپیمای دو نفره ، عکاسی زمین اسکیت ، پاور هنگ گلایدر، اسکای واکر، آرایشگاه و سرانجام مرکز تفریحی ساحل دریا  اشاره کرد. اقلیم مناسب، مناظر طبیعی بدیعی را برای شهرک به ارمغان آورده است. این منطقه به همراه امکانات ویژه، محیطی فرح بخش را برای گردشگران مهیا ساخته است. نمک آبرود با هوایی تازه و پر طراوت و مناظری دل انگیز با سکوتی آرام بخش، محیطی مناسب برای گردش و تفریح است. این شهرک تفریحی همه ساله پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی می باشد. شهرک نمک آبرود جهت رفاه مسافران امکانات بی نظیری در نظر گرفته است.

    اقامت در تور نمک آبرود:

    اقامت در نمک آبرود تقریباً با هرنوع شرایط اقتصادی و سلیقه ای امکان پذیر است،می توانید از هتل های  لوکس، ویلاها، کمی خارج از شهر خانه و کلبه های  محلی، مهمان سرا و یا در تفرجگاه ساحلی نمک آبرود کمپ کنید.

    نمک آبرود کجاست؟

    یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفر در شمال کشور شهرک توریستی نمک آبرود است که در استان مازندران قرار دارد و دارای مجموعه امکانات تفریحی مناسبی برای جذب گردشگران می باشد. نمک آبرود نام یک شهرک جدید گردشگری در 12 کیلومتری چالوس، در نزدیکی دریای شمال است که با دو هدف جذب جمعیت سرریز چالوس و نوشهر و نیز تفرجگاهی برای گردشگران احداث شده است. این شهر با موقعیت ویژه آب وهوایی و وجود امکانات و تفریحات زیاد از قطب های گردشگری کشور به شمار می آید. از مشخصه های بی نظیر و متمایز نمک آبرود محیط جنگلی داخل سایت است که از توانمندی های بالقوه ی این شهرک تفریحی می باشد. در حاشیه جنوب شرقی این شهرک تله کابین نمک آبرود واقع شده است. این تله کابین مرتفع ترین تله کابین ایران است.

    مسیر دسترسی

    چالوس، كيلومتر 12 جاده چالوس – تنكابن

    بهترین زمان و فصل سفر به نمک آبرود

    به طور کلی جلگه مازندران در شمال ایران دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است، که معروف به آب و هوای معتدل خزری است. بهترین زمان برای سفر به نمک آبرود بهار و تابستان است. اما فصل پاییز با نادیده گرفتن سرمای هوا،رنگین شدن برگها جلوه زیبایی به آن میبخشد. در فصل زمستان یرف پوش شدن نمک آبرود بسیار زیبا و جذاب است به شرطی که لباس گرم مناسب به همراه داشته باشید.

    تفریحات هیجان انگیز نمک آبرود

    7- پیست دوچرخه‌سواری
    8- تفرجگاه ساحلی نمک‌آبرود
    9- شهربازی

    4- زیپلاین
    5- پینت بال
    6- پل معلق

    1- تله کابین
    2- سورتمه سواری
    3- کارتینگ

    تور نمک آبرود

    برای خرید و مشاوره تور طبیعت گردی نمک آبرود با مشاوران ما تماس بگیرید

    09120486636 – 02188978242

    برترین تورهای طبیعت گردی نمک آبرود در وبسایت مرجع سفر