مشاهده همه 17 نتیجه

نمایش 9 24 36
عنوان تور محل اقامت مدت زمان وسیله نقلیه زمان اجرا آژانس قیمت و تاریخ ها
قوانین اجاره ویلا ، سوئیت و آپارتمان

برای اجاره ویلا یا سوئیت در نوشهر چه مدارکی لازم است؟

از آنجا که ویلا یا اقامتگاه بصورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار میگیرد ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر همانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام دریافت کلید الزامی است. با این حال شرایط یکسان نیست و میتوانید بسته به درخواست مالک با وی در این مورد توافق کنید.

قیمت اجاره روزانه ویلا و سوئیت در نوشهر چقدر است؟

قیمت اجاره روزانه ویلا و سوئیت در نوشهر با توجه به منطقه(ساحلی،شهرکی،جنگلی)، متراژ ساختمان و امکانات ملک از شبی حدودا 100,000 تومان تا 3,350,000 تومان متغیر است.

آیا امکان رزرو آنلاین ویلا در مرجع سفر وجود دارد؟

برای رزرو آنلاین ویلا پس از ورود به صفحه ویلای مورد نظر تعداد شب های درخواستی را تعیین کرده و از دکمه پرداخت آنلاین ادامه مراحل پرداخت و رزرو را انجام دهید.حتما قبل از رزرو ویلا با مشاورین مرجع سفر تماس گرفته و خالی بودن ویلا را چک کنید.

اجاره ویلا در نوشهر

نوشهر پایتخت سرزمین‌کهن رویان کجاست؟

نوشهر مرکز شهرستان نوشهر واقع در استان مازندران می باشد. نام تاریخی نوشهر خاچیک و دهنو است. نوشهر در گذشته پایتخت سرزمین‌کهن رویان بوده و از شهرهای نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و مرز غربی آن تا رودسر تشکیل شده بود. منطقه قدیمی کجور در شهرستان نوشهر واقع شده است.

شهرستان نوشهر از شمال با دریای مازندران، از جنوب با بخش بلده نور و رشته کوه های البرز، از شرق با شهرستان نور و از غرب با شهرستان چالوس همجوار است.

نوشهر دارای سه شهر نوشهر، شهر پول، شهر کجور، دو بخش مرکزی و کجور است و ۶ دهستان به نام های خیر و کنار بلده، کجور، کالج، پنجک رستاق، زانوس رستاق و توابع کجور دارد. کجور بزرگترین بخش نوشهر را شامل می‌شود که حدود دو سوم این شهرستان است.

جاذبه های گردشگری نوشهر

نوشهر جاذبه های فراوانی دارد. پارک جنگلی سیسنگان، رودخانه و پل خیرود، رودخانه و پل ماشلک( که در اثر سیل تخریب شد)، رودخانه و پل گردکل، رودخانه و پل کورکرودسر و بسیاری از رودخانه های دیگر...

جنگل سیسنگان، آبشار چلندر، روستای کندلوس، روستای ییلاقی لرگان، روستای زیبای حیرت، دیوچشمه  در روستای استانکرود، چشمه گردو در روستای سنگ تجن، جنگل خانیکان و آبشار زیبای خانیکان، روستای کوشکسرا، سواحل زیبای نوشهر، طبیعت زیبای روستای چلک علیا، آبشارهای دارنو، دریاچه فراخین، دروازه قلب، سد آویدر، غارهای چلک، تنگه دار، دریاچه ارواح، رودخانه خیرودکنار و...

بندر نوشهر، پلاژ توریستی تفریحی سیترا، بازار روز نوشهر، پیست کارتینگ، موزه کندلوس، قلعه ملک کیومرث، دریاچه جنگلی خضر نبی، سوته قلعه کجور، دزد قلعه و... از جمله جاذبه های مشهور نوشهر می باشد.

اجاره روزانه ویلاهای لاکچری و استخردار ، سوئیت و آپارتمان های شیک و ارزان قیمت
برای اجاره روزانه ویلا ، آپارتمان و سوئیت در نوشهر با ما در تماس باشید

02188757053 مرجع سفر

Searches related to اجاره ویلا در نوشهر
اجاره ویلا در نوشهر با استخر،شماره تماس اجاره ویلا در نوشهر،اجاره ویلا در نوشهر ارزان،اجاره سوئیت در نوشهر کنار دریا،ویلا دربستی نوشهر،اجاره شبانه خانه در نوشهر،فروش ویلا نوشهر،اجاره سالیانه ویلا در نوشهر،اجاره ویلا دربستی در نوشهر

اجاره ویلا در نوشهر

اجاره ویلا نوشهر : اجاره روزانه انواع ویلا و سوئیت در نوشهر ، ویلاهای ساحلی و جنگلی ، ویلاهای استخردار ارزان قیمت و لوکس ، ویلاهای جنگلی مبله و ارزان قیمت ، کلبه چوبی ، ویلاهای یک خوابه ، دو خوابه تا پنج خوابه

برای اجاره روزانه ویلا و سوئیت در نوشهر با مشاوران ما تماس بگیرید 02188757053 مرجع سفر