نمایش 9 24 36
عنوان تور محل اقامت مدت زمان وسیله نقلیه زمان اجرا آژانس قیمت و تاریخ ها

تورهای طبیعت گردی ماسال و ییلاق اولسبلنگاه استان گیلان

ماسال ، تکه ای از بهشت در زمین

رزرو آنلاین تور ماسال 1400

مشاهده و رزرو آنلاین برترین تورهای طبیعت گردی، تور  ماسال و ییلاق اولسبلانگاه در سایت مرجع سفر با تخفیفات ویژه و ارائه بالاترین کیفیت خدمات پشتیبانی تور در سفر

مرجع سفر این امکان را برای شما فراهم کرده که تور ماسال را بدون تماس به صورت آنلاین خرید کنید.

مراحل ثبت درخواست تور:

  1. پکیج تور ماسال ( ماه ) مورد نظر خود را باز کنید.
  2. تاریخ سفر و تعداد نفرات را انتخاب کرده و روی رزرو آنلاین کلیک کنید.
  3. نام و شماره تماس نماینده مسافرین الزامی میباشد.
  4. پرداخت را انجام دهید.
  5. لیدر در واتس آپ اسامی و کد ملی مسافرین را دریافت و تمامی اطلاعات سفر ماسال را در آنجا برای شما توضیح میدهد.

در صورت تغییر ساعت و مبدا حرکت تور اطلاعات تکمیلی در واتس آپ به اطلاع شما میرسد.

تور های ماسال عموما چهارشنبه هر هفته به صورت منظم برگزار می شود ساعت حرکت تور ماسال از تهران بین ساعت 22 الی 23 میباشد.

مسافرین محترمی که کرج و قزوین هستند ساعت و مکان سوار شدن با شما هماهنگ میشود. عموما مسافرین کرج ترمینال شهید کلانتری و قزوین دانشگاه باراجین می باشد.

جاذبه های گردشگری تور ماسال

در ماسال بیش از 17 غار کوچک و بزرگ وجود دارد که بعضی از آنها طبیعی هستند و بزرگترین آن غارآویشو است ، این غاردر ارتفاع 1300 متری ازدریا قرار دارد و دیدن قندیل های زیاد و هفت آبشارآن شما را حیران و شگفت زده خواهد کرد.
قدمت غار آویشو به 75 میلیون سال قبل باز می گردد که ازبزرگترین و طویل ترین غارهای استان گیلان در شاندرمن است که ژرفای غارآویشو بیش از 2کیلومتر است.

ماسال ازچشم اندازهای جنگلی و کوهستانی بسیار زیبا و فراوانی برخوردار است ، رودخانه های مهم ماسال رود خالکایی و رود مرغک شاندرمن هستند که وجود آنها درمیانه ماسال زیبایی این شهررا چند برابر کرده است ، رودخانه خالکایی از مرتفع ترین قله منطقه شاه معلم سرچشمه می گیرد که پارک ساحلی ماسال درکنار این رودخانه قرار دارد ونوشیدن یک چای داغ و تازه دم بهترین انتخاب شما خواهد بود.
ماسال شهرآبشاراست ، آبشارهایی نظیر ویوز، آبشارخون که بیش از 15متر ارتفاع دارد ، آبشار تولی نساء وآبشار 10 متری رامینه ازدیدنی ترین و مهم ترین مناطق ماسال است.
اسبه ریسه نام دیواره سنگی است که یکی از صخره های بلند سنگ نوردی ایران محسوب می شود ومی توان مسابقات بزرگ ملی و حتی جهانی در آن برگزار کرد.
ماسال همچنین اماکن مذهبی و زیارتی بسیاری دارد که خود به تنهایی یک عامل مهم درجذب گردشگر است ، بقعه آقا سید مهرعلی وآقا سیدرضا علی پسران امام موسی کاظم درروستای شالماء 12کیلومتری شهر ماسال که یکی از دهکده های زیارتی سیاحتی ماسال است قراردارد.

بهترین زمان برای برگزاری تور ماسال

بهترین زمان برای تور ماسال بهار و تابستان است اما در همه فصل های سال می توان انتظار دیدن مناظر بی نظیری را داشت. جاذبه های تور ماسال کم نیستند، دست کم برای اینکه بتوان همه جای این طبیعت بکر را دید، باید چند روزی در ماسال اقامت گزید تا هیچ کدام از مراتع و جنگل های سرسبز و خرم اولسبلانگاه، ساحل گیسوم، آبشار ویسادار و دشت های آلاله را از دست نداد. هرچند هیچ وقت نمی توان از تماشای این حجم در دوران پساکرونا با تور ماسال تجدید روحیه کنید

تور ماسال وی آی پی

با توجه به اینکه در نوروز سال 99 ویروس کرونا وارد کشورمان شد و خاطره عجیب و البته سختی را برای ما به جای گذاشت و هیچکدام از هموطنانمان نتوانستند به مسافرت یا به زادگاه خود بروند در شرایط امروز نیاز به سفر شدیدا احساس می شود . ولی آیا با این شرایط موجود در کشور رفتن به سفر و مسافرت کار درستی است یا خیر ؟

با تجربه ای که همه ما در این چند ماه کست کردیم باید در نظر داشت که راه های انتقال ویروس کرونا کاملا قابل شناسایی و قابل کنترل هستند و اگر نکات بهداشت فردی را رعایت کنیم می توان با خیالی راحت راهی یک تور طبیعتگردی با حتی همین تور ماسال شد .

با توجه به اینکه سلامت روح و جسم شما در تمامی تورها برای ما بسیار قابل اهمیت است در همین راستا سعی کردیم از ابتدا تا انتهای تمامی برنامه های گردشگریمان را بررسی کرده و تمامی نکاتی را که برای رعایت بهداشت نیاز است انجام دهیم .

  • ارائه دستکش و ماسک پزشکی در تمامی تورها برای مسافرین عزیز به صورت رایگان و وجود مواد ضدعفونی دست در داخل اتوبوس ها و محل عمومی اقامت گاه ها الزامیست .
  • رعایت فاصله اجتماعی در تور نیز یکی از مباحثی است که باید به طور جدی و قاطع رعایت شود تا همگی از یک تور شاد و آرامش بخش لذت ببرند .
  • تور ماسال بصورت منظم و هفتگی به صورت عادی و وی آی پی برای شما عزیزان اجرا می شود تا بتوانید با خیالی راحت به سفر بروید .

تمامی تورها با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود

به منظور رعایت نکات بهداشتی و آرامش خاطر هموطنان عزیز در تورهای گروهی ، تمامی فضای اتوبوس و محل اقامت قبل از ورود شما عزیزان توسط تیم حرفه ای شرکت پاک نهاد ضدعفونی می گردد و به تمامی مسافرین وسایل بهداشت فردی ( ماسک و دستکش یکبار مصرف ) ارائه می گردد .

تور اولسبلانگاه

قدم زدن دراولسبلانگاه در اتفاع 1489 متری از سطح دریا با دیدی از اقانوس ابر تجربه کنید . مردمی خونگرم، دوست داشتنی و بسیار مهمان نواز هستند . اولسبلانگاه در روستای گیلوانه 25 ئکیلومتری جنوب ماسال واقع شده است . بهد از ناپدید شدن ابرها شما با چشم می توانید جاده زیباس ماسوله به خلخال را مشاهده کنید . دیدن اسب های اصیل در هتلی که کشتی گیر معروف اهل ماسال فردین معصومی در آنجا بنا کردا

عکاسی از این منطقه یکی از جذابترین تفریحات است  ، اقامت در کلبه های جنگلی و شب نشینی دور آتش در ارتفاعات ماسال از هیجان انگیزترین تفریحات تور ماسال است .

پیاده روی درارتفاعات ماسال وارتفاعات آلاله پشته که محل شهادت میرزا کوچک خان جنگلی است، طبیعت مه آلود ییلاق اولسبلانگاه که ییلاقی میان کوهی وپرجمعیت است، گشت و گذار در هوای لطیف جنگل های اولسبلانگاه به معنای جایگاه بلندی که روی آن درخت ممرز می روید وصرف نهرهای لذیذ دست پخت زنان روستا دراقامتگاه محلی کلبه های چوبی، حرکت درجنگل میان درختان همه وهمه دروصف زیبایی های گسترده طبیعت بی مثل ومانند است.

سوالات متداول تورهای ییلاق ماسال

✅ آیا هوای ماسال در فصل بهار و تابستان شرجی است؟

ماسال به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات، نسبت به شهرهای دیگر که در نزدیکی دریا هستند رطوبت کمتری دارد. مخصوصا با نزدیکتر شدن به ارتفاعات اولسبلانگاه، هوا خنک و مطبوع تر می شود که مناسب فصل تابستان و بهار است.

✅ اقامت در ماسال به چه صورت است؟

اگر با تور ماسال به این منطقه سفر می کنید، در روستاهای شهر ماسال که در هر کدام چند اقامتگاه وجود دارد، مستقر خواهید شد. همچنین در ارتفاعات اولسبلانگاه نیز کلبه هایی برای اقامت مسافران وجود دارد که در صورت مساعد بودن آب و هوا می توانید در این کلبه ها نیز اقامت کنید.

✅ آیا در روستاهای ماسال دسترسی به اینترنت یا آنتن موبایل برقرار است؟

بله! در روستاهای ماسال اینترنت و آنتن دهی گوشی موبایل رضایت بخش است؛ اما با رفتن به سوی ارتفاعات به تدریج کیفیت آنتن دهی ضعیف و در نهایت قطع می شود.

✅ برای رفتن به ماسال باید چه وسایلی به همراه داشته باشیم؟

بخشی از وسایلی که همیشه گوشه ای از ساک یا چمدان ما را اشغال می کند، لباس ها هستند. انتخاب نوع لباس اصولا به فصل سفر شما بستگی دارد. به طور کلی به همراه داشتن لباس گرم، پانچو (در شرایط هوای بارانی) و کفش طبیعت گردی و عینک آفتابی، همیشه مورد نیاز هستند.

✅ گشت های تور ماسال شامل کدام مکان ها هستند؟

به طور کلی گشت های تور ماسال قبل از سفر توسط آژانس به مسافران اطلاع داده می شود؛ اما گشت ارتفاعات اولسبلانگاه، ساحل گیسوم و جنگل گیسوم از جاهایی است که حتما از آن دیدن خواهید کرد.

✅ از محل اقامت تا ارتفاعات اولسبلانگاه چه مقدار راه داریم؟

از روستاهای ماسال تا اولسبلانگاه 25 کیلومتر فاصله داریم که به دلیل پیچ در پیچ بودن مسیر و شرایط آب و هوایی مه آلود، رانندگی به آنجا حداکثر تا یک ساعت طول می کشد. همچنین مسافران می توانند در اقامتگاه های ارتفاعات اولسبلانگاه نیز اقامت داشته باشند.

نمایش برترین تورهای طبیعت گردی ماسال و ییلاق اولسبلنگاه استان گیلان در وبسایت مرجع سفر