مشاهده همه 12 نتیجه

نمایش 9 24 36
عنوان تور محل اقامت مدت زمان وسیله نقلیه زمان اجرا آژانس قیمت و تاریخ ها

اجاره ویلا در متل قو

قوانین اجاره ویلا ، سوئیت و آپارتمان

برای اجاره ویلا یا سوئیت در متل قو چه مدارکی لازم است؟

از آنجا که ویلا یا اقامتگاه بصورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار میگیرد ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر همانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام دریافت کلید الزامی است. با این حال شرایط یکسان نیست و میتوانید بسته به درخواست مالک با وی در این مورد توافق کنید.

قیمت اجاره روزانه ویلا و سوئیت در متل قو چقدر است؟

قیمت اجاره روزانه ویلا و سوئیت در متل قو با توجه به منطقه(ساحلی،شهرکی،جنگلی)، متراژ ساختمان و امکانات ملک از شبی حدودا 100,000 تومان تا 3,350,000 تومان متغیر است.

آیا امکان رزرو آنلاین ویلا در مرجع سفر وجود دارد؟

برای رزرو آنلاین ویلا پس از ورود به صفحه ویلای مورد نظر تعداد شب های درخواستی را تعیین کرده و از دکمه پرداخت آنلاین ادامه مراحل پرداخت و رزرو را انجام دهید.حتما قبل از رزرو ویلا با مشاورین مرجع سفر تماس گرفته و خالی بودن ویلا را چک کنید.

اجاره ویلا در متل قو

متل قو ( سلمانشهر ) کجاست؟

متل قو در شهر سلمانشهر و استان مازندران واقع شده است. این شهر از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه البرز، از شرق به شهر کلارآباد، از غرب به شهر عباس آباد منتهی می شود. متل قو در فاصله ۱۹۴ کیلومتری غرب ساری و ۲۱۶ کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد.

دلیل نام گذاری این منطقه به متل قو وجود یک متل به نام قو است. متل قو شهر جدیدی است که به دلیل شهرک سازی از اوایل سال ۱۳۴۰ رونق گرفت و در سال ۱۳۴۱ دارای شهرداری شد. دریاگوشه اولین شهرک در این منطقه است. متل قو در نواحی شمالی شهر و در همسایگی با دریای خزر قرار دارد.

جاذبه های گردشگری متل قو

متل قو به دلیل توریستی بودن و شلوغی در سال های اخیر سرمایه داران دولتی و خصوصی بسیاری را به خود جذب کرده است. این شهر از یک طرف به جنگل های سرسبز مشرف است و از طرف دیگر به دریا. ارتفاعات ییلاقی و جنگلی زیبا در دامنه کوه البرز در نواحی جنوبی شهر، فاصله اندک بین ساحل دریا و دامنه کوه و  نزدیکی غار دانیال، وجود مجموعه و پروژه های تجاری گردشگری قو الماس خاورمیانه، برگزاری انواع جشن ها، وجود فروشگاه های برند این شهر را به مکانی جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است.

اجاره روزانه ویلاهای لاکچری و استخردار ، سوئیت و آپارتمان های شیک و ارزان قیمت
برای اجاره روزانه ویلا ، آپارتمان و سوئیت در متل قو با ما در تماس باشید

02188757053 مرجع سفر

Searches related to اجاره ویلا در متل قو
اجاره ویلا در متل قو با استخر،شماره تماس اجاره ویلا در متل قو ،اجاره ویلا در متل قو ارزان،اجاره سوئیت در متل قو کنار دریا،ویلا دربستی متل قو ،اجاره شبانه خانه در متل قو ،فروش ویلا متل قو ،اجاره سالیانه ویلا در متل قو ،اجاره ویلا دربستی در متل قو

اجاره ویلا در متل قو

اجاره ویلا متل قو : اجاره روزانه انواع ویلا و سوئیت در متل قو ، ویلاهای ساحلی و جنگلی ، ویلاهای استخردار ارزان قیمت و لوکس ، ویلاهای جنگلی مبله و ارزان قیمت ، کلبه چوبی ، ویلاهای یک خوابه ، دو خوابه تا پنج خوابه

برای اجاره روزانه ویلا و سوئیت در متل قو با مشاوران ما تماس بگیرید 02188757053 مرجع سفر