تور ارمنستان و ایروان نوروز 99

تور ارمنستان و ایروان مورد نظر خود را می توانید به راحتی از وب سایت اینترنتی پیش روی خود رزرو کرده و خود را برای داشتن یک تعطیلات بسیار هیجان برای نوروز 99 آماده کنید توجه داشته باشید که آژانس مسافرتی ما با توجه به زمان اوقات فراغت بسیاری از گردشگران، تورهای متعددی را برای تعطیلات نیمه اول و دوم نوروز 99 در نظر گرفته است و شما می توانید با رزرو تور ارمنستان و ایروان نیمه اول نوروز 99 یا تور ارمنستان و ایروان  نیمه دوم نوروز 99 یکی از بهترین تعطیلات نوروز را برای خود و خانواده ی خود به ارمغان بیاورید.

تور ارمنستان مرجع سفر

مرجع سفر برگزار کننده تورهای زمینی و هوایی لحظه آخری ارمنستان با با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت . رزرو هتل ، ویلا و سوییت در سرتاسر ارمنستان با کمترین قیمت . ترانسفر و لیدر فارسی زبان .

تلفن های ضروری در ارمنستان

  • شماره تماس آتش نشانی در ارمنستان : ۱۰۱
  • شماره تماس اداره پلیس در ارمنستان : ۱۰۲
  • شماره تماس اورژانس در ارمنستان : ۱۰۳
  • شماره تماس حوادث گاز در ارمنستان : ۱۰۴
  • شماره تماس ساعت گویا در ارمنستان : ۱۱۰
  • شماره تماس مرکز اطلاعات در ارمنستان :  ۱۰۹
  • شماره تماس اطلاعات پرواز در ارمنستان : ۱۸۷
  • شماره تماس اطلاعات فرودگاه در ارمنستان : ۱۸۷
  • شماره تماس اطلاعات آب و هوا در ارمنستان :  ۱۸۶
  • شماره تماس اطلاعات راه آهن در ارمنستان :  ۱۸۴
  • شماره تماس اطلاعات گروه نجات در ارمنستان : ۱۱۸
  • شماره تماس اطلاعات امداد آب در ارمنستان : ۱۸۵
  • شماره تماس اطلاعات امداد برق در ارمنستان : ۱۸۰
  • شماره تماس بانک ملت شعبه ایروان در ارمنستان : ۵۴۰۸۸۵
  • شماره تماس نمایندگی ایران خودرو در ارمنستان :  ۵۴۴۲۰۳
  • شماره تماس پلیس راهنمایی و رانندگی در ارمنستان :  ۱۷۷

قوانین مهمی که باید در ارمنستان رعایت کنید

  • اگر شما نیز قصد مسافرت به این کشور با اتومبیل را دارید، باید به خاطر داشته باشید که نیاز به گواهینامه بین المللی IDP دارید.
  • درگیری های خیابانی در ارمنستان نیز، مجازات سنگینی به همراه دارد، بنابراین تلاش کنید تا حد امکان از این مورد بپرهیزید.
  • متلک گویی به خانم ها در معابر عمومی و دیگر مکان ها، نه تنها کار شایسته ای نیست، بلکه مورد خشم پلیس ها قرار گرفته و جریمه خواهید شد.
  • شما نمی توانید از وسط خیابان های این کشور عبور کنید، مگر مکان هایی که برای اینکار مشخص شده اند.
  • شما نمی توانید به جز مکان های ویژه ای که برای مصرف مشروبات الکلی وجود دارد، در جای دیگری الکل مصرف کنید.
  • یکی دیگر از ممنوعیت هایی که کشور ارمنستان برای محلیان و گردشگران در نظر گرفته است، آواز خواندن در خیابان و در ساعات دیر وقت است که جدا باید از آن خودداری کنید.
  • داروهای کدئین دار یکی از موارد مشکوک همیشگی برای سفرهاست از داخل کردن آن به خاک ارمنستان به شدت بپرهیزید.
☎ مشاوره و خرید تلفنی ☎ 02188757053 | 09120165216

بهترین زمان رزرو تور ارمنستان و ایروان نوروز 99

یکی از مهمترین موضوعاتی که برای رزرو تور ارمنستان و ایروان نوروز 99 وجود دارد بهترین زمان رزرو آن می باشد.

به طوری که گردشگران دست دارند تا در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن اقدام به رزرو تور ارمنستان و ایروان نوروز 99 داشته و آن را با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنند.

شما می توانید از هم اکنون بهترین و مناسب ترین تور مورد نظر خود را به راحتی از وب سایت اینترنتی پیش روی خود رزرو کرده و خیال خود را از تعطیلات نوروز 99 راحت کنید و به فکر بستن چمدان ها و گذراندن بهترین لحظات در این شهر باشید.

گردشگران می توانند با توجه به زمان اوقات فراغت خود یکی از بهترین این تورها را رزرو کرده و یکی از بهترین و بی نظیرترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورید.

انواع تور ارمنستان و ایروان نوروز 99

امروزه بسیاری از آژانس های مسافرتی در حال آماده کردن انواع تور ارمنستان و ایروان نوروز 99 هستند.

تا از این طریق بتوانند خود را برای تعطیلات نوروز پیش روی خود آماده کنند.

یکی از آژانس های معتبر در زمینه، وب سایت پیش روی خود می باشد که شما می توانید انواع بسیار متعددی از تور ارمنستان و ایروان نوروز 99 را از همین وب سایت مورد مشاهده قرار دهید.

از مهمترین پکیج های تور ارمنستان و ایروان که می توانید یکی از آنها را انتخاب و رزرو کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–  تور زمینی ارمنستان و ایروان نوروز 99.

–  تور زمینی ارمنستان و ایروان نیمه اول نوروز 99.

–  تور ارمنستان و ایروان نیمه دوم نوروز 99.

☎ مشاوره و خرید تلفنی ☎ 02188757053 | 09120165216

درباره ارمنستان و مکان های دیدنی آن

ارمنستان کشوری کوچک است با تاریخی نسبتا کهن.این کشور توسط یکی از نوادگان نوح پیامبر پایه‌گذاری شد و در همان زبان ارمنی هایک خوانده می‌شود.این کشور زیبا که طبیعتی دل‌انگیز و روح‌بخش دارد یکی از اولین سرزمین‌هایی بود که دین مسیحیت را در خاک خود پذیرفت.سفر به ارمنستان می‌تواند خاطراتی بی‌تکرار برای شما بسازد.با مرجع سفر همراه شوید تا گشت و گذاری داشته باشیم در دل جاهای دیدنی ارمنستان و بیشتر با این کشور آشنا شویم.

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین

این دو اثر در شمال ارمنستان به‌روی کوه آراگاتس قرار دارند. در ابتدا قلعه امبرد بود که در عصر برونز ساخته شده است پس از آن یعنی چیزی حدود چهار قرن بعد با گسترش قلعه ، بنای کلیسای استوتساتسین ساخته شد. این بناها ارزش تاریخی و هنری بسیاری دارند پس بازدید از آن‌ها را در هنگام سفر خود فراموش نکنید.جالب است بدانید این قلعه چند قرن بعد از اینکه ساخته شده بود به بهرام پهلوانی فروخته شد و بهرام به بازسازی قلعه امبرد پرداخت. به این ترتیب در قرن یازدهم سه دژ و یک حمام به قلعه افزوده شد. خرید بهرام فقط محدود به قلعه نبود و زمین­ های اطراف آن را هم شامل می شد. اینگونه بود که او تصمیم گرفت کلیسای استوتساتسین را هم بسازد. پس از گذشت چند سال، این بار نوبت به واشه واچوشیان رسید تا قلعه را بخرد.

تور ارمنستان و ایروان
تور ارمنستان و ایروان

رصدخانه کاراهونج

به جنوب ارمنستان سفر کنید تا یکی از کهن‌ترین رصدخانه‌های جهان را ببینید. رصدخانه کاراهونج یکی از عجیب‌ترین نشانه‌ها از علم گذشتگان است که هنوز هم دیدن آن پر از هیجان و شگفتی است. در برنامه بازدید از جاهای دیدنی ارمنستان رصدخانه کاراهونج را فراموش نکنید.برخی از باستان شناسان معتقدند که این محل پیش از تاریخ به عنوان یک رصدخانه نجومی مورد استفاده قرار میگرفت، اما برخی دیگر معتقدند که فقط یک شهرک معمولی بوده است. اعضای سازمان غیردولتی تاریخی و فرهنگی بنوران (Bnorran) و انستیتوی باستان شناسی و مردم شناسی ارمنستان در تاریخ ۳۰ ژوئیه توافق نامهای در زمینه همکاری برای حل اسرار کاراهونج امضاء کردند.

شهر تاریخی دوین

این شهر یکی دیگر از جاهای دیدنی ارمنستان است که بازدید از آن‌را به شما توصیه می‌کنیم. شهر دوین در قرون وسطی پایتخت ارمنستان بوده است و در طی سال‌های بعد آثار باستانی ارزشمند بسیاری در این منطقه کشف شده. یکی دیگر از جذابیت‌های این شهر کلیسای جامع سنت گریگور است که پس از سال‌ها از زیر خاک کشف شد.بعد از فروپاشی امپراطوری ارمنستان، این شهر تحت سلطه ساسانیان همچنان به حیات خود ادامه داد تا اینکه در سال ۶۴۲ که به عنوان امارت ارمنی، یکی از مناطق تحت خلافت عباسیان به شمار می‌رفت، توسط عرب‌ها مورد هجوم قرار گرفته و ۱۲ هزار نفر جان خود را از دست دادند اما زلزله سال ۸۹۳ میلادی که به نابودی کامل و کشته شدن تقریبا ۷۰ هزار نفر منجر شد، وحشتناک‌ترین واقعه رخ داده در این شهر بود.

تور ارمنستان و ایروان
تور ارمنستان و ایروان

دریاچه آرپی

یکی از زیباترین انتخاب‌هایی که در میان جاهای دیدنی ارمنستان می‌توانید داشته باشید دریاچه آرپی است. ان دریاچه زلال در ارتفاع ۲۰۲۵ متری از سطح دریا با مساحت ۲۲۰ کیلومتری واقع شده است. اکو سیستمی که در همسایگی این دریاچه جان گرفته است پر از زندگی و انرژی است. اگر در ماه‌های سرد سال به این نقطه سفر کنید سراسر دریاچه را یخ پوشانده و منظره‌ای زیبا در مقابل شما قرار می‌گیرد. این نقطه یکی از بهترین گزینه‌ها برای کمپ زدن در طبیعت ارمنستان است. دریاچه آرپی ارمنستان در استان شیراک قرار دارد. البته گردشگری تنها کاربرد این دریاچه نیست و از آن برای آبیاری و تولید برق هم بهره برداری می­ شود. همچنین رودخانه اخوریان از این دریاچه سرچشمه می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *