صفحه اصلی تور نوروز 99

نمایش 1–20 از 34 نتیجه

نمایش 9 24 36
عنوان تور محل اقامت مدت زمان وسیله نقلیه زمان اجرا آژانس قیمت و تاریخ ها

تور نوروز 99

تور نوروز 99 فرصت مناسبی برای سفر و گردشگری است، مرجع سفر نیز مانند هر سال برگزار کننده و مجری تورهای نوروزی با تضمین قیمت و کیفیت به تمام نقاط جهان میباشد.

تورهای نوروزی 99 با بالاترین تنوع شامل تورهای ارزان قیمت و لوکس به سراسر جهان است که به صورت پکیج تور و یا رزرو همزمان بلیط هواپیما و هتل و خدمات مسافرتی قابل ارائه است.

تور باکو نوروز
تورهای ویژه تعطیلات نوروز 99

تور باکو

شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان،بیشتر به دلیل برگزاری فستیوال‌های متنوع موسیقی، تئاتر و اپرا مشهور شده است. باکو شهری است که به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود از مناظر طبیعی بهره‌ی فراوان برده است، همچنین تور باکو به دلیل نزدیکی به ایران، هزینه‌های ارزان، رفت و آمد راحت و تفریحات متنوع، به یکی پرطرفدارترین مقاصد برای ایرانیان در چند سال اخیر تبدیل شده است.با مرجع سفر می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود پیرامون کشور جمهوری آذربایجان و شهر باکو را به دست آورید.
تور آنتالیا نوروز
تورهای ویژه تعطیلات نوروز 99

تور آنتالیا

بهترین زمان سفر به این شهر رویایی ساحلی همراهی با تور آنتالیا بهار 99 است، البته اواسط بهار تا اواخر تابستان بهترین زمان ممکن برای سفر به این شهر است، برای همین تور آنتالیا خرداد 99 هم طرفداران زیادی دارد. با توجه به ساحلی بودن آنتالیا، گرمای هوا در این ماه‌ها به قدری هست که بتوان به راحتی از سواحل این خطه بهره برد.شما در هر زمان که موافق سفر به این شهر ساحلی باشید می‌توانید با یکی از برنامه‌های تور لحظه آخری آنتالیا همراه شوید.
تور دبی نوروز
تورهای ویژه تعطیلات نوروز 99

تور دبی

تور دبی برای هر گردشگری با هر انگیزه ای که قصد سفر داشته باشد هیجان انگیز خواهد بود شما در دل کویر و در گرمای 40 درجه سانتی گراد، زمستان سرد و لذت ورزش های زمستانی را تجربه خواهید کرد. مرتفع ترین رستوران دنیا، چشم انداز بی نظیر خاورمیانه در شب، بزرگترین پارک آبی و باغ گل دبی که معجزه این شهر است به همراه بسیاری از جاذبه های گردشگری دیگر در تور دبی ویژه تعطیلات نوروز 99 شما را حیرت زده خواهد کرد.
اگر می خواهید با مبلغی به صرفه به دبی سفر کنید، با مرجع سفر مجری مستقیم تورهای خارجی همراه باشید.
تور مالزی نوروز
تورهای ویژه تعطیلات نوروز 99

تور مالزی

تور لحظه آخری مالزی یکی از پرطرفدار ترین تورهای مسافرتی گردشگران به شمار می رود. مرجع سفر با ارائه تورهای ارزان قیمت مالزی، شما را در این سفر همراهی می کند.با توجه به آب و هوای استوایی و معتدل مالزی انتخاب شما برای لذت بردن از جاذبه های بی همتای این کشور ، می تواند شهرهای زیبای سنگاپور ، کوالالامپور و پنانگ برای تور مالزی ویژه عید نوروز 99 باشد.
تور تایلند نوروز
تورهای ویژه تعطیلات نوروز 99

تور تایلند

فصل بهار به دلیل شرایط آب و هوایی حاکم، یکی از بهترین فصل ها برای سفر به شمار می رود. جدا از وضعیت آب و هوایی، تعطیلات بسیار عالی عیدنوروز 99 نیز دیگر دلیلی است که مردم ایران این ایام را برای سفرهای خود انتخاب می کنند. تور تایلند بسته به شهری که در این کشور انتخاب می‌کنید، تجربه‌ای کاملا متفاوت برای شما خواهد بود. با مرجع سفر همراه شوید تا با شهرهای پاتایا ، پوکت ، بانکوک و سامویی بیشتر آشنا شوید .

سفرهای نوروزی با مرجع سفر

شرکت مرجع سفر که در ارائه خدمات مسافرتی، گردشگری و جهانگردی فعالیت گسترده ای دارد از هم اکنون امکان رزرو تور عید نوروز برای مقاصد داخل و خارج کشور را برای مسافران و گردشگران فراهم ساخته است.

شرکت مرجع سفر با سال ها تجربه درخشان در برگزاری تورهای مسافرتی نهایت تلاش و کوشش خود را برای ایجاد سفری خاطره انگیز و دیدنی برای هموطنان عزیز و ارجمند در تعطیلات عید نوروز به کار برده است.

استفاده از مرجع سفر برای انجام خدمات گردشگری داخلی و خارجی مزایای بسیاری را به همراه خواهد آورد که در این مقاله به این مزایا خواهیم پرداخت.

تور نوروز 99

تور عید نوروز با توجه به این که در این ایام اکثر افراد و مشاغل گوناگون کشور در تعطیلی به سر می برند و همچنین از نظر آب و هوایی بهترین شرایط را داراست؛ نسبت به سایر تورهای مسافرتی ایام دیگر از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

با توجه به تقاضای فراوان برای رزرو تور عید نوروز ؛ مسافران و گردشگران حتما بایستی این نکته را مد نظر قرار دهند که از آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو این گونه تورها نمایند و فریب وعده های رویایی و دروغین آژانس هایی متقلب را نخورند.

تور زیارتی نوروز 99

مرجع سفر برای مسافران و گردشگرانی که ایران زیبا و پهناور را به عنوان مقصد گردشگری خود در ایام تعطیلات نوروز انتخاب می نمایند انواع مختلف تورهای گردشگری و مسافرتی و زیارتی را فراهم نموده است تا به وسیله آن تجربه ای ناب از سفری به یاد ماندنی پدیدار شود.

با توجه به اینکه بسیاری از مردم کشور ما دارای عقاید مذهبی و دینی بوده و وجود اماکن متبرکه در ایران؛ تورهای زیارتی در تمامی ایام سال دارای متقاضیان بسیاری می باشند. به همین دلیل مرجع سفر برای تور نوروز 99 سفر به این شهرها را یکی از اولویت های خود قرار داده است که از جمله آن می توان به تورهای زیارتی مشهد و قم اشاره نمود.

تورهای تاریخی نوروز 99

وجود شهرها و اماکن تاریخی در کشور ایران نیز یکی از مقاصد پر بازدید گردشگری برای تور عید نوروز می باشد.

تورهایی همچون شیراز و اصفهان در صدر این تورها قرار دارند. از دیگر تورهای گردشگری برای تور نوروز 99 می توان به تورهایی که بازدید از جاذبه های طبیعی ایران را برای مسافران نوروزی به ارمغان می آورند اشاره نمود.

از مهمترین این تورها می توان به تورهای قشم، کیش، لرستان و بسیاری از نقاط دیگر کشور اشاره نمود.

مرجع سفر بهترین برگزار کننده تور عید نوروز

یکی از مزایای استفاده از مرجع سفر برای رزرو تور عید نوروز وجود وب سایت قدرتمند این شرکت می باشد که با در اختیار گذاشتن اطلاعات کامل سفر کمک زیادی به مسافران و گردشگران می کند. در این وب سایت امکان رزرو تور عید نوروز به صورت آنلاین و غیر حضوری وجود داشته که از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می کند.

مرجع سفر جهت رفاه حال هموطنان عزیز و ارجمند به صورت روزانه تخفیف های باور نکردنی با درصدهای بالا برای تمامی خدمات خود ارائه می نماید که از جمله آنها می توان به خرید بلیط های هوایی یا زمینی، رزرو انواع مختلف هتل، رزرو تورهای داخلی یا خارجی و غیره اشاره نمود که انواع تور مسافرتی ویژه نوروز نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به صورت تخفیف دار ارائه می گردد.

با توجه به مواردی که گفته شد شما مخاطبین و بازدید کنندگان گرامی می توانید با مقایسه مرجع سفر با سایر شرکت های برگزار کننده انواع مختلف تور عید نوروز تفاوت را در قیمت ها و کیفیت سرویس ها احساس کنید.

اعتبار مرجع سفر اعتماد شما هموطنان عزیز می باشد و این شرکت به هیچ عنوان اعتبار خود را خدشه دار نخواهد کرد و از این گنجینه ارزشمند به خوبی محافظت خواهد کرد.

تور نوروز 99 

مرجع سفر برگزار کننده تخصصی تور های نوروزی به سراسر دنیا با بهترین خدمات و نازلترین قیمت

برای خرید و رزرو تور نوروز 99 با ما در تماس بگیرید

 02188757053 – 09120165216