مرکز آبدرمانی سبلان

مشاهده تورهای آفری ، ارزان قیمت و تخفیف دار تورهای آبدرمانی سبلان

    عکس های تورهای آبدرمانی سبلان

    آب درمانی های ایران

    مجموعه آبدرمانی سبلان درکدام منطقه واقع شده است؟

    مجتمع عظیم آبدرمانی سبلان در شهر توریستی سرعین، استان اردبیل است که بزرگترین و کم نظیرترین مجتمع های آبدرمانی در کل خاورمیانه و آسیا می باشد.
    مجموعه آبدرمانی سبلان با امکانات موجود و طبیعت زیبا از بهترین مقاصد گردشگری برای مسافران داخلی و خارجی به شمار می‌رود. فضای سبز زیبا، پارکینگ اختصاصی، دوش و وان های متعدد، انواع خدمات پزشکی ویژه بانوان و آقایان با نمای زیبای طلایی رنگ از ویژگی‌های منحصر به فرد آبدرمانی سبلان است. این مجتمع با مساحت ۷۲۰۰ متر مربع در زمینی به وسعت ۲/۵هکتار در سال ۱۳۷۵ به بهره برداری رسیده و اکنون در دو طبقه آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان خود می باشد که طبقه اول درب ورودی آن از سمت جنوب و مختص آقایان میباشد، طبقه دوم آن نیز مخصوص بانوان است.
    چشمه های آب موجود در مجموعه آبدرمانی سبلان برای درمان بیماری‌های روماتیسمی، اسپاسم و دردهای عضلانی ،بیماری پوستی، اعصاب و روان، درمان دیسک کمر و گردن، رفع آرتروز بسیار مفید و مناسب است.

    امکانات مجموعه آبدرمانی مدرن سبلان

    دو استخر مجزا برای آقایان و بانوان، استخر سرپوشیده، حمام، استخر آب درمانی گروهی، دوش آب گرم، دوش آب سرد، ۴ واحد سونا خشک و بخار، حمام ترکی، استخر کودک، سیستم رطوبت گیر، سیستم تصفیه و ضدعفونی، اتاق پزشک، لوازم ورزشی و بدنسازی، واحد اختصاصی VIPبرای استفاده با خانواده، پارکینگ، بوفه، صندوق امانات، رختکن، سرویس بهداشتی، کافه، فروشگاه، نمازخانه، سشوار دیواری، تردمیل، تونل مه، دواستخر با دمای مختلف از امکانات مجموعه آبدرمانی بزرگ سبلان می باشد.

    .

    آدرس مجتمع آبدرمانی سبلان

    اردبیل، شهر سرعین، خیابان دانش، مجتمع آبدرمانی بزرگ سبلان

    نویسنده

    بهاره عبدالله نژاد

    معرفی برترین مناطق آبدرمانی ایران
    در این بخش به معرفی بهترین مناطق ابدرمانی ایران خواهیم پرداخت
    کلمات مرتبط

    برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

    مجتمع آبدرمانی سبلان

    مرکز آب درمانی سبلان

    برای کسب اطلاعات بیشتر  با ما در تماس باشید.

    09120122879 – 02188535383