آب گرم ژنرال

مشاهده تورهای آفری ، ارزان قیمت و تخفیف دار آب گرم ژنرال

    عکس های آب درمانی ژنرال

    آب درمانی های ایران

    آبگرم ژنرال

    آب درمانی ژنرال در کدام منطقه واقع شده است؟

    آبگرم ژنرال از مهمترین آبگرم های سرعین است که خاصیت درمانی فوق العاده ای دارد و در ۲۵ کیلومتری شهر اردبیل قرار گرفته است.
    آبگرم این چشمه، سرشار از مواد معدنی با خواص درمانی فراوان می باشد. آبدرمانی ژنرال قسمتی از مجتمع هتل آپارتمان سپید سرعین است که در دو مجموعه جداگانه زنانه و مردانه تشکیل شده است.

    آب آبگرم ژنرال از کف حوضچه ای خارج می‌شودو دارای دمای ۴۴ درجه سانتیگراد، طعمی ترش و بی رنگ است. آبدهی این چشمه ۵/۵لیتر درثانیه و املاح معدنی موجود در آب آن از نوع بیکربناته شامل : کلرور، سولفات، سدیم، پتاسیم، منیزیم و کلسیم است. چشمه آبگرم ژنرال در شمال شهر سرعین با ارتفاع ۲۰۰۰ متری از سطح دریا واقع شده است.

    چرا به این چشمه ژنرال می گویند؟

    علت نام گذاری چشمه آبگرم ژنرال، به سالیان دور باز می گردد. دردوره جنگ جهانی اول زمانی که روس ها به آذربایجان آمده بودند، یک ژنرال روسی جراحات و درد پای خود را در مدت زمان اقامت خود در شهر سرعین به وسیله آب چشمه ژنرال بهبود ساخت، از آن پس به این چشمه آبگرم ژنرال می گویند.

    امکانات مجموعه آبدرمانی ژنرال

    رختکن با سنگ مرمر سفید، سرویس بهداشتی، ۴ دوش، استخر بزرگ و کوچک، سونای خشک و بخار، جکوزی گروهی، بوفه، کمد لباس، شامپو سر و....

    خواص درمانی ژنرال:

    آب چشمه ژنرال برای تسکین دردهای عضلانی، دردهای مفصلی و روماتیسمی بسیار مفید می باشد. آبتنی در آب گرم آن نیز موجب آرامش اعصاب و روان  می‌شود.

    در شهر توریستی سرعین علاوه بر چشمه های آب گرم متعدد، ۲۰مجتمع بزرگ آب درمانی با امکانات رفاهی و تفریحی آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی است.

    آدرس آبگرم ژنرال

    اردبیل، سرعین، بلوار شریعتی، مجتمع آبدرمانی سپید ( ژنرال)

    معرفی برترین مناطق آبدرمانی ایران
    در این بخش به معرفی بهترین مناطق ابدرمانی ایران خواهیم پرداخت
    کلمات مرتبط

    برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

    آب گرم ژنرال

    مرکز آبدرمانی ژنرال

    برای کسب اطلاعات بیشتر  با ما در تماس باشید.

    09120122879 – 02188535383