مرکز آب سرد ویلادره

مشاهده تورهای آفری ، ارزان قیمت و تخفیف دار تورهای آب سرد ویلادره

    عکس های آب سرد ویلادره

    آب درمانی های ایران

    آب سرد ویلادره

    استان اردبیل در شمال غربی کشور ایران، مملو از پدیده های طبیعی، چشمه‌سارها، آبشارها، جنگل های انبوه و زیبا است.

    چشمه آب معدنی ویلادره کجاست؟

    یکی از شهرهای مهم این استان در امرگردشگری، با وجود چشمه های آبگرم متنوع و متعدد به نام سرعین، سالانه پذیرای گردشگران و مسافران داخلی و خارجی بسیاری است؛ اما این شهر فقط چشمه های آب گرم ندارد بلکه در روستای ییلاقی ویلادره ( بیله درق) که دومین جاذبه گردشگری سرعین محسوب می‌شود وبه شهر چشمه های طبیعی آب معدنی گازدار مشهور است،چشمه های آب سرد با خواص درمانی فوق العاده ای به چشم می خورند .

    این روستا در سه کیلومتری شهر سرعین و شمال آن قرار گرفته است، چشمه آب سرد معدنی ویلادره در میان روستا واقع شده است. آب این چشمه دراستخری بر بلندای یک تپه جمع شده و با خنکای دل انگیزش از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. درویلادره دو استخر آب سرد وجوددارد که آب آنها همچون نوشابه گازداراست. می توان ضمن نوشیدن از آب گوارای آنها وبهره بردن ازخواص درمانی بی نظیرشان، در استخر آب گرم آن تنی هم به آب زد.

    .

    چشمه آب معدنی ویلادره در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از سطح دریا با مقدار آبدهی ۱۸ لیتر در ثانیه و دمای ۱۸ درجه سانتی گراد قرار گرفته است. در اطراف چشمه ویلادره رسوب های حاصل از تخریب و تجزیه سنگ های آذرین و سخت به چشم می‌خورد.
    آب این چشمه در دسته بندی آب های بی کربناته کلسیک سرد با PH اسیدی قرار می‌گیرد که شبیه به چشمه کاشا_ اویان فرانسه می باشد.

    خواص درمانی آب معدنی ویلادره

    چشمه های طبیعی ویلادره در درمان بیماری های کلیه، دستگاه تغذیه و کبد، مجاری ادرار و دفع مواد سمی از بافت‌های بدن بسیار مفید هستند.

    توصیه می کنیم  که در سفر به روستای ویلادره از آبشارهای متعدد، چشمه های طبیعی مختلف و جاذبه های دیگر این روستا دیدن کنید، سری هم به شهر چشمه هایآب گرم سرعین بزنید، تا هم از این شهر توریستی و تفریحی دیدن کرده باشید و هم از خواص درمانیِ شگفت انگیز چشمه های آب گرم آن بهره مند شوید.

    آدرس آب سرد ویلادره

    اردبیل، سه کیلومتری شمال غرب شهر سرعین، روستای بیله درق (ویلا دره)

    نویسنده

    بهاره عبدالله نژاد

    معرفی برترین مناطق آبدرمانی ایران
    در این بخش به معرفی بهترین مناطق ابدرمانی ایران خواهیم پرداخت
    کلمات مرتبط

    برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

    آب سرد ویلا دره

    برای کسب اطلاعات بیشتر  با ما در تماس باشید.

    09120122879 – 02188535383