دسته‌بندی نشده

هتل بالی در کویر مصر

هتل بالی در کویر مصر

هتل بالی در کویر مصر

هتل بالی در شهر کویری خور در منطقه بیابانک قرار دارد هتل کویری بالی اولین و بزرگترین هتل سه ستاره تاپ ویژه کویر نوردی است  که در سال 1388 به همت یحیی امینی بنا گردید و به بهر برداری رسید . این هتل با موقعیت مکانی بسیار خوب نسبت به مکانهای گردشگری و جاذبه های  کویر مرکزی ایران ، بی تردید یکی از زیباترین و بهترین اقامتگاهای حاشیه کویر مرکزی ایران محسوب می شود که از امکانات خوبی در امر خدمت رسانی به مسافران و علاقه مندان طبیعت کویر داراست . این هتل در دارای چهل اتاق است که از دو تخته تا شش تخته سرویس دهی می کند .

مجموع تعداد تخت در هتل بالی 150 نفر است که با در نظر گرفتن نفرات اضافی حداکثر تا 200 نفر  می توان اقامت داد. مساحت این بالی  حدود شش هزار مترمربع می باشد و کلیه اتاقهای  هتل بالی دارای سیستم گرمایش فن کوئل ، سرمایش اسپیلیت ، یخچال ، تلویزیون ، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی نیز می باشد .از دیگر امکانات هتل بالی می توان به رستوران ، کافی شاپ ، چایخانه ، حوضخانه سنتی ، سالن بیلیارد و فوتبال دستی ، ایکس باکس ، اینرنت وای فای ، تاکسی سرویس ، و دو فضای سبز .همراه با آبنما اشاره کرد . از ویژه گی های قابل توجه این هتل  زیبا می توان به خدمات گردشگری از قبیل تورهای خانواده گی ، برگزاری تورهای ماجراجویانه در کویر و در اختیار گذاشتن راهنمایان مجرب ویژه مناطق کویری اشاره کرد!

هتل بالی در کویر مصر

انگیزه احداث هتل بالی در کویر مرکزی ایران در ابتدا به منظور جلوگیری از خارج شدن مسافرانی بود که برای کویر نوردی وتورهای صحرا عزم سفر به کشورهای عربی وحاشیه خلیج فارس را میکردند که بابت این سفرها هزینه سنگینی و همچنین زمان زیادی باید پرداخت می شد در صورتی که در کشور عزیزمان ایران دارای تمامی قابلیتهای کویر نوردی وجاذبه ها  کویری شگفت انگیز میباشد که این همان مصداق زیره به کرمان بردن است.یکی دیگر از انگیزه های احداث این هتل جذب گردشگران خارجی  میباشد گردشگرانی که بسیاری از آنها حتی برای یک بار هم کویر بیابان ندیده اند این گردشگران آرزوی اقامتی هر چند کوتاه در کویر را دارند. گردشگران خارجی به دلایل مختلف که یکی از آن دلایل نبودن امکانات اقامتی در کویر ایران بود از سفر به این کویر زیبا خوداری می کردند.
به هر صورت این مهمانسرای کویری  که بزرگترین هتل کویر مرکزی ایران  است به همت مردی  که خود زاده کویر است در سال 1384 شروع به ساخت شد یحیی امینی که سالهای پیش از انقلاب مدیریت یکی از معروف ترین یوست هاستلهای ایران را در دست داشت با تمامی مشکلات مالی   روحی و تمامی بی مهریهای سازمانها ارگانها و مردم بومی منطقه که بر ایشان تحمیل شد ساخت  این هتل و کمپینگ کویری را در مهر ماه 1388 به اتمام رساند  مهمانسرای بالی در ابتدای کار دارای 24 اطاق بوده کهبه مرور زمان و تا سال 96 این تعداد به 40 اناق افزایش یافته کلیه اطاقها دارای امکانات وسرویس بهداشتی  مطابق با استانداردهای هتل داری می باشد  اطاقهای این هتل به 2 بخش تقسیم میشود که بخشی به صورت معمول دیگر هتل ها با تخت خواب و… میباشد و بخشی دیگر اطاقهای سنتی که در آنها خبری از تخت میز صندلی نیست و به صورت کاملا سنتی طراحی وچیده مان شده که معمولا با استقبال مسافران رو به رو می شودذر این اطاقها از رختوابهای پنبه ای و لحفهای  مخمل قرمز رنگ قدیمی استفاده شده که با دیدن این تصویر یاد گذشته و گذشتگان در ذهنمان جاری می شود.دیوارهای این اطاقها کاه گلی  بسیار زیباست

ایران ،استان اصفهان، شهر خور،هتل کویر بالی

مشاوره و رزرو هتل بالی در کویر مصر | مرجع مصر 02188757053

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *