دسته‌بندی نشده

اقامتگاه بوم گردی حوض حاجی کویر مصر

اقامتگاه بوم گردی حوض حاجی کویر مصر

اقامتگاه بوم گردی حوض حاجی کویر مصر

اقامتگاه بوم گردی حوض حاجی در روستای مهرجان شهر خور  در استان توریستی اصفهان واقع شده است. که یکی از بهترین اقامت ها برای تور های گروهی میباشد . این بنای قدیمی با معماری چشم نواز و سنتی ، برای اقامت مسافران و توریست گردان این روستا مهیا شده و آماده پذیرایی 120 مهمان می باشد . حوض حاجی کویر مصر 23 اتاق با سرویس کف خواب بوده که ظرفیت آنها از 4 نفر الی 13 نفر متغیر می باشد . تمامی اتاق ها مجهز به سرویس کف خواب ، سیستم سرمایشی و گرمایشی بوده و سرویس بهداشتی ایرانی ، فرنگی و حمام  مشترک و بصورت عمومی است . رزرو این اقامتگاه بصورت اقامت با صبحانه و اقامت فول برد با صبحانه و ناهار و شام می باشد . مسافران هر زمان اتاق خود را تحویل بگیرند ، می بایست ساعت 9 صبح روز بعد آن را تخلیه و مسئول اقامتگاه خانه تحویل دهند.

انواع غذاهای محلی و غیر محلی در صورت تقاضای مسافران و با هماهنگی از قبل طبخ  و اماده می شود . امکان استفاده از آشپزخانه عمومی با تمامی تجهیزات مورد نیاز آشپزی برای مسافران در این خانه سنتی و بومی فراهم شده است . از سایر امکانات و خدمات این اقامتگاه بوم گردی می توان پارکینگ غیرمسقف ، اینترنت و صندوق امانات اشاره کرد .

روستای مهرجان در  33 کیلومتری جنوب شرقی خور و بیابانک قرار دارد و از آب و هوایی گرم و خشک برخوردار است و باغ ها و نخلستان های فراوان این روستا مهم ترین جاذبه های زبیعت گردی آن هستند که به سبب آن ، انواع فراورده های خرما از جمله شیره خرما در مهرجان تولید می شود. علاوه بر محصولات و فراورده های خرما، قالی، گلیم و چادر شب برخی از صنایع دستی این روستا هستند. معماری خانه های روستا بسیار زیبا و چشم نواز است و نشان از قدمت و تاریخ کهن این روستا دارد و به دلیل دارا بودن اماکن و بناهای تاریخی، سالانه میزبان مسافران و گردشگران زیادی از سایر نقاط جهان است.

زیارتگاه حاج شمس الدین محمد، قلعه مهرجان، مسجد جامع مهرجان، تپه های شنی، آسیاب آبی، مهمانسرای اقبال برخی از جمله اماکن گردشگری روستای مهرجان هستند. با اقامت در بوم گردی حوض حاجی، علاوه بر جاذبه های روستا، می توانید به روستاهای اطراف از جمله بیاضه و گرمه نیز سری بزنید و از آنها دیدن کنید.

فاصله (تقریبی) این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

فاصله تا فرودگاه طبس – 234 کیلومتر ( ۲ ساعت و 36 دقیقه )

فاصله تا ایستگاه راه آهن طبس – 219 کیلومتر ( ۲ ساعت و 21 دقیقه )

فاصله تا پایانه مسافربری طبس – 226 کیلومتر ( ۲ ساعت و 31 دقیقه )

فاصله تا شهر اصفهان – 404 کیلومتر ( 4 ساعت و 45 دقیقه )

فاصله تا روستای دیدنی گرمه  (چشمه ماهی) – 11.9 کیلومتر ( 13 دقیقه )

فاصله تا روستای دیدنی بیاضه – 22.1 کیلومتر ( 19 دقیقه )

فاصله تا روستای باستانی فرخی – 53.5 کیلومتر ( 45 دقیقه )

فاصله تا بیابان ریگ کله – 79.6 کیلومتر ( 59 دقیقه )

فاصله تا کویر مصر – 87.9  کیلومتر ( 1 ساعت و 9 دقیقه )

فاصله تا قلعه جندق – 140 کیلومتر ( 1 ساعت و 40 دقیقه )

 

آدرس و موقعیت مکانی

   آدرس: استان اصفهان ، شهر خور ، روستای مهرجان

مشاهده تور های کویر مصر

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *