هیچ محصولی یافت نشد.

تور آلانیا هوایی و زمینی

تاریخچه آلانیا

آلانیا شهری تاریخی در کشور ترکیه است که در 135 کیلومتری آنتالیا قرار دارد . در قرن هفتم پس از میلاد مسیح این شبه جزیره به دلیل حفاظت از منطقه در زمان حمله اعراب اهمیت خاصی پیدا کرد.در سال 1300 پس از فروپاشی فرمانروایی سلجوقی آناتولی این شهر تحت حاکمیت منطقه کارمان در آمد. در دوران عثمانی در سال 1471 در دوره حکومت سلطان محمد فاتیح این شهر مجددا به خاک ترکیه اضافه شد.تا سال 1571 این شهر زیر مجموعه قبرس بود و بعد از آن تا سال 1984 زیر مجموعه قونیه و در نهایت از سال 1971 زیر مجموعه آنتالیا شد. آتاتورک در سال1935 از این شبه جزیره بازدید کرد و آن را آلانیا نام نهاد .

بناهای تاریخی آلانیا

اگر شما فردی علاقه مند به تاریخ هستید و به آلانیا سفر می کنید به شما بازدید از بناهای تاریخی زیر را پیشنهاد می کنیم.
قلعه آلانیا ، برج سرخ آلانیا ، غار داملاتاش ، خانه مصطفی کمال آتاتورک ،موزه کالچی ،موزه باستان شناسی ،موزه مردم شناسی ، برج کیزیلکولی ،خرابه های محمود تلار ، خرابه های سیدرا ،شهر بندری ایوتاپه ،بندر کشتی سازی سلجوق و مسجد سلیمانیه و مهمانسرای آلارا. در ادامه به معرفی کامل تر برخی برخی از آن ها می پردازیم .
موزه مردم شناسی : در سال 1226 در اسکله آلانیا ، قلعه کیزیل کوله برای مقاصد نظامی ساخته شد ، امروزه یادگاری از دوران سلجوقی و در حقیقت نماد آلانیا می باشد که امروزه به موزه مردم شناسی تبدیل شده است.

موقعیت جغرافیایی آلانیا

این شهر از شمال توسط رشته کوه های توروس ، از شرق ماناوگات ،از غرب قاضی پاشا و از جنوب توسط دریای مدیترانه احاطه شده است.

قلعه آلانیا : این قلعه زیبا در سال 1225 توسط علاالدین کی قباد ، یکی از سلطان های سلجوقی ساخته شد . در این قلعه آثار باستانی مهمی از جمله حمام سلجوقی ،آب انبار و فانوس دریایی به چشم می خورد.
مسجد سلیمانیه : به جرات می توان گفت مسجد سلیمانیه آلانیا یکی از با شکوه ترین اثرهای معماری از دوران عثمانی است که در قرن 16 میلادی ساخته شده است و اوج هنر عثمانی را نمایش می دهد.
شهر بندری ایوتاپه :این شهر که به یاد همسر پادشاه آنتیکوس نام گذاری شده در 30 کیلومتری شرق آلانیا قرار گرفته است و شامل حمام ،کلیسا و دیگر آثار تاریخی می شود.

مکان های تفریحی آلانیا

آلانیا به سبب آب و هوای بسیار مناسب و آسمان آبی و زیبایش یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای تفریح به شمار می رود . از جمله مکان های تفریحی می توان به رودخانه دیم یا دیم چای آلانیا ، تفرجگاه دره توربه سیناس ، ارگ اشراقی اولاش ،غار چاتاک ،منظره تراس شهر ،منطقه پیک پیک نیک کادی پینار و اوبا و پلاژها وپارک های آبی اشاره کرد.
اگر به دنبال هیجان هستید پاراگلایدر آلانیا را فراموش نکنید که نه تنها ترسی به سراغتان نمی آید بلکه تجربه پرواز بر فراز ساحل کلئوپاترا ،دریای فیروزه ای و کوه های توروس را خواهید داشت.

مراکز خرید آلانیا

آلانیا شهری است با بهترین مراکز خرید.ممکن است بپرسید چرا ؟؟؟
در جواب باید بگوئیم این به دلیل شیک و نوساز بودن این مراکز خرید است. از جمله آن ها می توان به مرکز خرید پلومریا آلانیا اشاره کرد که طبقه زیر زمین و هم کف آن شامل مغازه و سوپرمارکت و طبقه دوم آن شامل کافه و رستوران هایی با مناظر چشمگیر دریای مدیترانه می شود.
بازار بزرگ آلانیا یکی از بزرگترین مراکز خرید این شهر است که دسترسی به آن بسیار آسان بوده و این بازار خود ،یکی از جاذبه های توریستی آلانیا به شمار می رود که محل مناسبی برای خرید سوغاتی است .
دیگر مراکز خرید در شهر آلانیا ، مرکز خرید آلانیوم و خیابان آتاتورک هستند که هریک برای خرید بسیار مناسب بوده و می توانید مارک های اصل را آنجا پیدا کنید.

طبیعت آلانیا

شهر ساحلی آلانیا در واقع در واقع جزئی از منطقه آنتالیا است در واقع بعد از گذشتن از منطقه های بلک و سیده و ماناوگات به آلانیا می رسیم .آلانیا که سواحل زیبای شنی اش بسیار معروف هستند در کنار دریای مدیترانه یکی از زیباترین مناطق طبیعی را بوجود آورده است.
ساحل زیبای کلئوپاترا زیباترین ساحل در شهر آلانیا است که تقریبا 2 کیلومتر طول دارد و افسانه هایی راجع به ملکه مصری درباره این ساحل نقل می شود.
آلانیا شامل غارهای متعددی نیز می شود که مهم ترین آن ها غار داملاتاش می باشد.
دره سپادره آلانیا در فاصله 40 کیلومتری شهر آلانیا و در فاصله 3 کیلومتری روستای سپادره قرار دارد. این ناحیه شامل طبیعتی سرسبز ،رودخانه ای جاری و دره های عمیق می شود اما از سال 2008 بدلیل ساخت گذرگاه چوبی عبور و مرور بسیار آسان تر شده است.

آب و هوای آلانیا

بهار و پاییز : آب و هوای بی نظیر و معتدل مدیترانه ای
زمستان های بارانی و مرطوب
تابستان های گرم وخشک

معرفی برترین مناطق گردشگری ترکیه
در این بخش به معرفی بهترین مناطق گردشگری ترکیه خواهیم پرداخت

تور آلانیا هوایی

 Alanya Tour

برای خرید و رزرو تور ارزان آلانیا با ما در تماس باشید.

09120122879 – 02188757053

تور آلانیا هوایی

تور ارزان آلانیا

تور لوکس آلانیا

تور زمینی آلانیا

تور آلانیا ترکیه

تور هوایی آلانیا ترکیه

تور ارزان هوایی آلانیا

تور زمینی آلانیا ترکیه

تور ارزان زمینی آلانیا ترکیه

تور ارزان قیمت آلانیا

قیمت تور آلانیا

تور لحظه آخری آلانیا

آفر تو آلانیا

تور آلانیا

برای خرید و رزرو تور ارزان آلانیا با ما در تماس باشید.

09120122879 – 02188757053