هیچ محصولی یافت نشد.

تورهای طبیعت گردی از مشهد

مشاهده تورهای آفری ، ارزان قیمت و تخفیف دار یک روزه

تور های طبیعت گردی از مشهد

تور طبیعت گردی از مشهد

مرجع سفر برگزار کننده تخصصی تورهای طبیعت گردی از مشهد با بهترین خدمات و نازلترین قیمت

برگزاری تورهای کویری و جنگلی بطور منظم و هفتگی از شهر مشهد با اتوبوس توریستی و وی آی پی ( VIP )

تور کویر مصر از مشهد --- تور کویر طبس از مشهد --- تور کویر بشرویه از مشهد --- تور نشتیفان تا خواف از مشهد --- تور فیلبند از مشهد --- تور دره انوشیروان تا قلعه بلقیس از مشهد --- تور گرگان از مشهد --- تور چابهار از مشهد --- تور برج نجومی تا ارگ رادکان از مشهد --- تور جنگل جیغ از مشهد --- تور خلیل آباد تا آبگرم از مشهد --- تور آبشار اخلمد از مشهد --- تور سواد کوه از مشهد

عکس های تور کویر بشرویه

تور 2/5 روزه شالیزار تا کویر

این کویر در شرق شهرستان بشرویه در استان خراسان جنوبی قرار دارد. این کویر از شمال به کویر بجستان، از غرب به روستای غنی آباد و از جنوب به شهرستان بشرویه منتهی می‎شود. گیاهان دارویی و صنعتی مانند کتیرا، انقوزه، زیره سیاه و بارهنگ از گیاهان این منطقه می‎باشد.

در این منطقه رودخانه دائمی وجود ندارد اما در هنگام ریزش های جوی گاهی سیلاب و روان آبها در منطقه به وجود می‎آیند که عبارتند از : رودخانه ریسو، قلعه واقی، فتح آباد و کال اصفاک.

عکس های تور سوادکوه

تور چهار روزه سوادکوه مازندران

در شمال کشور ایران در روستای تیرکن ( مرز شهرستان سواد کوه و بابل) در میان جنگل لفور هفت آبشار زیبا و جذاب قرار دارد که هفت آبشار سواد کوه نام دارند.

برای رفتن به این هفت آبشار زیبا ابتدا به استان مازندران، بعد از آن جا به شهر بابلکنار بروید. سپس جاده سمت راست پادگان را پیش بگیرید تا پس از گذشت از جاده ای آسفالته، به آبادی تیرکن برسید. از این آبادی تا آبشارها در حدود ۲ ساعت در شیب ملایم در جاده و یا جنگل باید پیاده روی کنید.

عکس های تور چابهار

تور 6 روزه چابهار

چابهار یکی از شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان است. این شهر یکی از زیباترین شهرهای بندری ایران است. با سفر کردن به این منطقه می‎توانید از دیدن جاذبه های طبیعی اش لذت ببرید. از مناطق بی نظیر آن می‎توان به گل فشان ها و تالاب های صورتی، قلعه های مینیاتوری یا مریخی، انجیر معابد، جنگل حرا، روستای زیبای تیس، بازار رسولی زاهدان، تماشای دلفین ها در خلیج، قلعه پرتغالی ها اشاره کرد.

عکس های تور ارگ رادکان

 تور یک روزه برج نجومی تا ارگ رادکان

در استان خراسان رضوی و در شهرستان چناران، روستایی به نام رادکان قرار دارد. این روستا در دامنه های جنوبی سلسه جبال هزار مسجد و در حاشیه دشت کف رود واقع شده است. مرغزار یا النگ اردکان، چمنزاری طبیعی است. به همین دلیل به بهشت خراسان معروف است.

عکس های تور طبس تا کویر مصر

تور چهار روزه طبس تا کویر مصر

روستاهای کویری زیبا و متعددی در داخل کشور پهناور ایران قرار گرفته اند. سفر به کویر طرفداران خاص خود را دارد که یکی از همین مناطق زیبا و دیدنی در دل استان اصفهان می باشد. کویر مصر در روستایی با همین نام  در جوار شهرستان‌های خور و بیابانک قرار گرفته است. با طی کردن فاصله اندکی از دل امیرآباد به روستای گلی و کویری مصر می رسید.

از دیدنی های کویر مصر می‎توان به دریاچه نمک خور، بازدید از قلعه و بافت قدیمی روستای بیاضیه، بازدید از روستاي گرمه (تالاب چشمه نيزار) و چشمه دکتر فیش اشاره کرد.

مرجع سفر برگزار کننده تور های طبیعت گردی از مشهد
برای اطلاع از تاریخ های برگزاری و اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید
09120486636   -   02188757053
کلمات مرتبط

تور طبیعت گردی از مشهد

برگزاری تور های طبیعت گردی ، بومگردی و آفرود از شهر مشهد با بهترین خدمات و نازلترین قیمت

تور کویر مصر از مشهد – تور فیلبند از مشهد – تور سرعین از مشهد – تور شمال از مشهد – تور کویر از مشهد – تور کیش از مشهد – تور شیراز از مشهد

برای مشاوره و خرید تورهای طبیعت گردی از مشهد با مشاوران ما تماس بگیرید

☎ مشاوره و خرید تلفنی ☎ 02188757053 | 09120486636