هیچ محصولی یافت نشد.

تورهای طبیعت گردی از شیراز

مشاهده تورهای آفری ، ارزان قیمت و تخفیف دار یک روزه

تور های طبیعت گردی از شیراز

تور طبیعت گردی از شیراز

مرجع سفر برگزار کننده تخصصی تورهای طبیعت گردی از شیراز با بهترین خدمات و نازلترین قیمت

برگزاری تورهای کویری و جنگلی بطور منظم و هفتگی از شهر شیراز با اتوبوس توریستی و وی آی پی ( VIP )

تور کویر مصر از شیراز--- تور کویر طبس از شیراز --- تور فیلبند از شیراز --- تور چابهار از شیراز --- تور جنگل هراز از شیراز --- تور ابوزید آباد از شیراز --- تور ابیانه از شیراز --- تور سوباتان از شیراز --- تور ماسال از شیراز

عکس های تور ابوزیدآباد و روستای ابیانه

تور دو روزه ابوزیدآباد و روستای ابیانه

کویر ابوزیدآباد یک کویر خیلی خاص و جاذبه های نزدیک به این کویر بسیار دیدنی است. این مقصد به شهر کاشان، روستای ابیانه و آران و بیدگل بسیار نزدیک است. همچنین وجود بناهای تاریخی متعدد در این کویر نشان از قدمت این شهر دارد.قلعه کرشاهی، کاروانسرای ابوزیدآباد(کاروانسرای شاه عباسی)، شهر زیر زمینی و جادویی اویی در نوش آباد از مکان های دیدنی این کویر محسوب می‎شود.

ابیانه که به عنوان روستای سرخ از آن یاد می‎شود، یکی از شهرستان های نطنز در استان اصفهان قرار دارد. روستایی به دور از تکنولوژی که سادگی و ساده زیستی در آن موج می‎زند.خانه های ساخته شده با گل رس و پنجره های ساخته شده از چوب، ترسیم کننده تصویری نوستالژیک در ذهن مخاطب است.

عکس های تور سوباتان و ماسال

تور شش روزه سوباتان و ماسال

سوباتان در 20 کیلومتری غرب شهر لیسار تالش در استان گیلان قراردارد. ییلاق سوباتان از چشمه های پر آب و خنک و هوای دلپذیری برخوردار است . جالب است بدانید که در تابستان هم لکه هایی از برف در ارتفاعات سوباتان که 2500 متر از دریا ارتفاع دارد دیده می شود. غار طبیعی گنجخانه ، موزه مردم شناسی عشایر ، چشمه باتمان بولاق ، چم چمی و دریاچه زیبای نئور تنها تعدادی از مناطق جذاب و دیدنی سوباتان است.

شهر ماسال یکی از مناطق کوهپایه ای استان گیلان در کنار کوه های تالش می‎باشد. به دلیل جاذبه های فراوان این منطقه می توان ماسال را بهشت دست نخورده ای از طبیعت نام برد. رودخانه های مهم ماسال رود خالکایی و رود مرغک شاندرمن هستند که جذابیت آن را دو چندان کرده است. درماسال بیش از 17 غار کوچک و بزرگ وجود دارد که بعضی از آنها طبیعی هستند و بزرگترین آن غارآویشو است.

مرجع سفر برگزار کننده تور های طبیعت گردی از شیراز
برای اطلاع از تاریخ های برگزاری و اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید
09120486636   -   02188757053
کلمات مرتبط

تور طبیعت گردی از شیراز

برگزاری تور های طبیعت گردی ، بومگردی و آفرود از شهر شیراز با بهترین خدمات و نازلترین قیمت

تور کویر مصر از شیراز – تور فیلبند از شیراز – تور سرعین از شیراز – تور شمال از شیراز – تور کویر از شیراز – تور کیش از شیراز – تور مشهد از شیراز

برای مشاوره و خرید تورهای طبیعت گردی از شیراز با مشاوران ما تماس بگیرید

☎ مشاوره و خرید تلفنی ☎ 02188757053 | 09120486636