هیچ محصولی یافت نشد.

تور دو روزه

تورهای دو روزه

مشاهده تورهای آفری ، ارزان قیمت و تخفیف دار دو روزه

عکس های تورهای دو روزه

تور های دو روزه طبیعت گردی

تورهای دو روزه

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که زمان کافی برای مسافرت ندارید، می توانید از تورهای دو روزه استفاده کنید.
برنامه اینگونه تورها را طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که شما با گذراندن زمان و هزینه اندک بیشترین استفاده را ببرید. تورهای دو روزه طبیعت گردی معمولا ۴۸ ساعت زمان برده و گزینه مناسبی برای سفرهای آخر هفته ای شما می باشند.
اکنون با چند تور دو روزه طبیعت گردی آشنا می شویم.

عکس های تور ییلاق مریان

تور دو روزه ییلاق مریان

ییلاق زیبای مریان از جاذبه‌های توریستی و گردشگری شهرستان تالش استان گیلان محسوب می‌شود. این ییلاق زیبا در شمال غربی هشتپر و ۱۴۳ کیلومتری شهر رشت قرار گرفته است. امروزه به وسیله تورهای دو روزه ای که برگزار می شوند به ییلاق مریان بیاید.
ییلاق مریان دارای تابستان های خنک و دلپذیر می باشد، از این رو در فصل تابستان با تورهای دو روزه ییلاق مریان، هم در خنکای فصل گرم تابستان قرار گیرید و هم از ییلاق زیبای آن و کاخ سردار امجد، آبشار شیلاوشت و ساحل قروق دیدن کنید و لذت یک شب اقامت در کلبه های لب دریای ساحل قروق را تجربه کنید.

عکس های تور ماسال

تور دو روزه ماسال

شهرستان ماسال با ییلاقات زیبای اولسبلانگاه، دومین شهرستان مرتفع استان گیلان پس از رودبار می باشد. آب و هوای ماسال معتدل و مرطوب است و در تابستان میانگین دمایی آن به ۱۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
از برنامه های سفر به وسیله تورهای دوروزه ی ماسال گشت در ییلاقات اولسبلانگاه، ییلاق ماسال، ساحل گیسوم، دشت آلاله، لذت اقامت در کلبه های چوبی و جنگلی  وبازدید از آبشار زیبای ویسادار است.

عکس های تور سوباتان

تور دو روزه سوباتان

ییلاق سوباتان سرسبز ترین و زیباترین ییلاق در شمال کشور است که در ۳۶ کیلومتری شمال غرب شهرستان تالش استان گیلان قرار گرفته است.
ییلاق توریستی سوباتان با فضایی بکر و فوق العاده، سرزمین آب ، کوه های وحشی و روستاهای قدیمی است.
در سفر دو روزه به ییلاق سوباتان گشتی ۴ ساعته همراه با پیاده روی و آفرود سواری در دشت پهناور و سرسبز سوباتان، اقامت و شب نشینی در دل ییلاق تجربه های هیجان انگیز را برایتان رقم خواهد زد.

عکس های تور جواهردشت

تور دو روزه جواهردشت

ییلاق زیبای جواهردشت یکی ازروستاهای شهرستان رودسر واقع در استان گیلان می‌باشد. این ییلاق رویایی در ارتفاع ۲۰۰۰ متری از سطح دریای خزر قرار گرفته است. تورهای دو روزه ی جواهردشت بهترین گزینه برای سفرهای آخر هفته ای شما میباشند. پیمایش در ارتفاعات ییلاق جواهردشت، پیمایش تا چشمه جواهردشت، پیاده روی تا بام ییلاق در طبیعت بکر، بی نظیر و خنک جواهردشت، عبور از جنگلهای سیاهکلرود و عکاسی از دورنمای ییلاق زیبای جواهردشت، شب نشینی در دل ییلاق و زیر آسمان پر ستاره، اقامت در ارتفاع ۲۲۰۰ متری در کلبه های ییلاقی آن از برنامه‌های تفریحی است که در سفرهای دو روزه طبیعت گردی به جواهردشت انجام می‌شود.

عکس های تور سرولات

تور دو روزه سرولات

تور دو روزه سرولات به مقصد روستایی در کنار رود آچی رود و کورئه واقع در سه کیلومتری چابکسر استان گیلان می‌باشد.
سرولات روستایی است که رودخانه، کوه و جنگل در همسایگی یکدیگر قرار گرفتند. قدم زدن درفضایی بکر، گشت در ساحل زیبای چابکسر، تله کابین سواری در رامسر پلازا، بازدید از چشمه دمکش و ییلاق زیبای جواهردشت از برنامه ی تور دو روزه به سرولات می باشد.

عکس های تور لاهیجان

تور دو روزه به لاهیجان

شهر گردشگری لاهیجان که به عروس گیلان مشهور است. به سرزمین چای معطر و شهر بهار نارنج هم شهرت دارد که بر روی زمینی هموار و جلگه ای احداث شده است.
در سفر به لاهیجان به وسیله تورهای دو روزه از بام شهر لاهیجان  موزه چای، آبشار شیطان کوه، مقبره شیخ زاهد گیلانی، مزرعه چای، مجموعه کاشف السلطنه و...... بازدید خواهیم کرد.

عکس های تور چهار محال و بختیاری

تور دو روزه به چهارمحال و بختیاری

استان چهارمحال و بختیاری از مقاصد مهم گردشگری در ایران می باشد که با بیش از ۲۵۰ جاذبه گردشگری و طبیعت گردی چون جنگل های بلوط، آبشارها، گرداب ها، تالاب‌های زیبا ودشت های پراز گل سرچشمه بزرگترین رودخانه های ایران مانند: کارون و زاینده رود می باشد.
بازدید از تالاب چغاخور، تالاب گندمان، بازدید از چشمه برم و بسیاری جاذبه های دیگر از برنامه‌های تور دو روزه به چهار محال و بختیاری است.

.

عکس های تور رامسر

تور دو روزه رامسر

شهر زیبای رامسر در غربی ترین نقطه مازندران در شمال ایران قرار گرفته است.
تور رامسر به دلیل تنوع جاذبه های گردشگری بسیاری که دارد، یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی در کشور می باشد. در سفر دو روزه به رامسر به بازدید از ساحل و تله کابین رامسر، مجتمع تفریحی نمک آبرود، شیطان کوه، بام سبز لاهیجان و تله کابین لاهیجان  شما میروید.

عکس های تور جنگل ابر

تور دو روزه جنگل ابر

در دامنه‌های رشته کوه های البرز، درست میان استان سمنان و جنگل های گلستان یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین جنگل‌های ایران قرار گرفته است. در جنگل ابر به دلیل تکرار تشکیل پدیده اقیانوس ابر، همیشه ابرها در مقابل رویتان در حال حرکتند.
به وسیله تور دو روزه به جنگل ابربیایید تا در کنار اقامت در خانه های محلی، لذت پیاده روی در دل جنگل زیبای ابر، تماشای پدیده اقیانوس ابر، شب نشینی باصرف چای ذغالی وسیب‌زمینی، بازدید از آبشارهای زیبای آلوچان و مجن و بازدید از شهر تاریخی بسطام و.... را تجربه کنید.

عکس های تور کویر کاراکال

تور دو روزه به کویر کاراکال

کویر زیبای کاراکال که در استان یزد قرار گرفته است. از معروف ترین و کم نظیرترین کویرهای ایران با حیات وحش و طبیعت زیبا واقع شده است. در سفر دو روزه به کویر منحصر به فردکاراکال ازدخمه، آتشکده، شهر یزد، نخلستان،قلعه زندباقرومحله فهادان بازدید خواهید کرد. پیاده روی برروی رمل های شنی کاراکال، شب نشینی همراه با صرف چای ذغالی، سافاری، شترسواری و.. از دیگر تفریحات لذت بخش شما در سفر به کویر کاراکال می باشد.

عکس های تور کویر مصر

تور دو روزه کویر مصر

کویرفوق العاده زیبای مصر واقع در روستای مصر، در حوالی شهرستان های خور و بیابانک در بخشی از استان اصفهان واقع شده است. چند سالی است که این کویر زیبا و آرامش بخش میعادگاه گردشگران و مسافرانی است که در کنار هیجان و شگفتی سفربه وسیله ی تورهای دوروزه، آرامش و آسودگی می‌خواهند.
در سفر دو روزه به کویر مصر از بزرگترین دریاچه نمک و آبشار نمکی، روستای زیبای مصر، تپه های شن روان، روستای گرمه، نخلستان سوخته وچشمه دکتر فیش بازدید خواهید کرد.
یک شب را در دل کویر بی نظیر مصر در اقامتگاه بوم گردی صبح می کنید و لذت بیدارشدن در کویررا حس خواهید کرد.

معرفی برترین تورهای دو روزه ایران
در این بخش به معرفی بهترین تورهای دو روزه ایران خواهیم پرداخت
کلمات مرتبط

برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

تور دو روزه

تور دو روزه گردشگری و طبیعت گردی

برای خرید و رزرو تور ارزان دو روزه با ما در تماس باشید.

 02188757053

معرفی گلچینی از برترین تورهای دو روزه در سایت مرجع سفر.

برای رزرو تور و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری تورهای دو روزه و چند روزه با کارشناسان مرجع سفر تماس بگیرید.