هیچ محصولی یافت نشد.

عکس های تورهای بوم گردی

تور های بوم گردی

تور بوم گردی

از هیجان انگیزترین و لذت بخش ترین سفرهای دنیا طبیعت گردی، بوم گردی و اقامت در خانه های روستایی است.
بوم گردی گزینه‌ای عالی برای سفری خاطره انگیز به منظور بازدید از معماری و محیط زیست بکر و دست نخورده مناطق زیبا می باشد. بوم گردی  به معنای احترام به طبیعت،فرهنگ گذشته و زندگی حال افرادی است که از سالیان قبل در یک محیط زیست خاص زندگی می کنند. بوم گردی سفری است مسئولانه که برای لذت بردن و ادراک طبیعت در کنار رشد، پایداری، حفاظت از محیط زیست و فرهنگ ساکنین منطقه گردشگری می باشد.
بوم گردی در ایران دارای شاخه های متنوع و فعالیت های متعددی می باشد که شامل: گردشگری روستایی، گردشگری عشایری، گردشگری ماجراجویانه و کشاورزی است. در ایران با توجه به تنوع اقلیم و فرهنگ مناطق بسیارزیبا با طبیعت بکر وکمترشناخته شده در امر اکوتوریسم و بوم گردی وجود دارد طوری که امروزه علاقه‌ مندان به گردشگری تورهای داخلی، اقامت در خانه های محلی را به جای اقامت در هتل ها ترجیح می دهند.
درتورهای بوم گردی، امکان سفربه مناطق بکرو دست‌نخورده طبیعت و بازدید از معماری بااصالت روستایی برایتان فراهم می شود.

عکس های تور جزیره هرمز

تور بوم گردی جزیره هرمز

تجربه ای لذت بخش از بازدید از جزیره رنگی هرمز، در کنار گشت و گذار در آن و بازدید از جاذبه های طبیعی کمتر دست خورده و طبیعت بی مانند این جزیره زیبا در سفر به جزیره هرمز برایتان فراهم می شود. اگر به وسیله تورهای بوم گردی به جزیره هرمز بیایید، می توانید در خانه های روستایی و اقامتگاه های بوم گردی واقع در جزیره رنگارنگ هرمز یکی دو شب را بگذرانیدو در حال وهوای زندگی روستایی قرار گیرید.

عکس های تور جواهردشت

تور بوم گردی جواهردشت

جواهردشت، جواهری درخشان درخطه سرسبز گیلان است.درجواهردشت ازآستانه متبرکه نقره عباس دیدن کنید.
جنگل پیمایی در ییلاق جواهردشت، اقامت درخانه های بوم گردی با معماری کهن و زیبای ایرانی ازبرنامه‌های دیگر سفربا تورهای بوم گردی به جواهردشت است.

عکس های تور سوباتان

تور بوم گردی سوباتان

ییلاق زیبای سوباتان دراستان گیلان واقع شده است. این ییلاق زیبا در واقع مرز بین جنگل های تالش و دشت های اردبیل است.
منطقه ی زیبا با جنگل های سرسبز در حوالی سواحل زیبای دریای شمال، پیاده روی در ییلاق، بازدید ازآبشارواقامت در دل طبیعت بکر و زیبای خانه های محلی یا اقامتگاه های بوم گردی از برنامه های تورهای چند روزه بوم گردی به سوباتان است.

عکس های تور ماسال

توربوم گردی ماسال

ییلاق ماسال ازجاذبه های شناخته شده استان گیلان است که با ییلاقی زیبا و خانه های چوبی، بوی طراوت و زندگی می دهد.
درتوربوم گردی ماسال ازقدم زدن درییلاقات زیبای اولسبلانگاه و قرار گرفتن درارتفاعات ماسال لذت خواهید برد.
اقامت در کلبه های چوبی و اقامتگاه های بوم گردی ماسال، در کناربازدید ازمعماری خانه های روستایی ومحیط زیست زیبای کمتردست خورده آن تجربه ای متفاوت ازسفر اکوتوریسمی را برایتان رقم خواهد زد.

عکس های کویر مصر

تور بوم گردی کویر مصر

کویر مصر یکی از زیباترین کویرهای دیدنی کشور است که بسیاری از کویرنوردان، علاقه مندان به گردشگری و جاذبه‌های طبیعی به  کویر مصر واقع درشهرستان خور و بیابانک استان اصفهان می آیند.
یکی از برنامه های تورهای چند روزه بوم گردی کویر مصر اقامت دراقامتگاه بومگردی زیبایی است که در نزدیکی این کویرمنحصر به فرد قرار گرفته است، قدم زدن بر روی رمل های شنی روان، قرارگرفتن درمحیط زیست زیبای کویرمصر و بازدید ازخانه های روستایی مصر از دیگر برنامه‌های تور بوم گردی به کویر مصر می باشند.

عکس های تور کویر مرنجاب

تور کویر مرنجاب

کویرمرنجاب در استان اصفهان از توابع کاشان، قرار گرفته است. مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل واقع شده است .به علت ماسه ای بودن زمین، کندن چاه برای رسیدن به آب در زمان‌های دور کار بسیار سخت و مشقت باری بوده است. به همین دلیل به این منطقه مرد رنج آب می گفتند که به مرنجاب تغییر کرد. شتر سواری، موتورسواری و آفرود سواری بر روی شن‌های روان لحظات جذاب و تماشایی را برای شما به وجود خواهد آورد. کویر زیبای مرنجاب با شن های روان، فضای خاص ودلپذیری را به وجود آورده است.از پاییز تا اواسط بهار مناسبترین زمان سفر می باشد،از این رو در نیمه دوم سال به وسیله تور های کویر نوردی به کویر مرنجاب بیاید.از جاذبه های کویر مرنجاب می‎توان به کاروانسرای مرنجاب ، چاه دستکن و دریاچه نمک اشاره کرد.

عکس های تور جنگل ابر

 تور جنگل ابر

در شمال شرق کشور جنگل های هیرکانی دردل استان سمنان قرار گرفته است، منطقه ای مناسب برای دیدن مرز بین زمین و آسمان، تماشای رقص ابرها درست مقابل روی شما ، جنگل ملی ابر محلی است برای به واقعیت پیوستن آرزوهای کودکیتان لمس ابرهایی که همیشه تداعی بارش باران را برای ما داشته اند. این جنگل قسمتی از قدیمی ترین جنگلهای دنیاست و میلیون ها سال قدمت دارد. به دلیل وسعت این جنگل گونه های جانوری و گیاهی بسیاری را در خود جای داده است. مشهورترین گونه گیاهی درخت "اورس" است.اقامت دراقامتگاه های بوم گردی وصرف غذاهای محلی نظیر آلوخورش و بلبلی خورش با تور آفرود جنگل ابر قطعا یکی از جذابیت‌های سفر شما خواهد بود.

عکس های تور کاراکال

تور کویر کاراکال

کویر کاراکال در حوالی استان یزد یکی از معروفترین کویرهای ایران است که حیات وحش بسیار زیبا و طبیعت کم نظیری را در دل خود جای داده است . دلیل نام گذاری این کویر به کاراکال در اصل گونه ای از گربه است که به سیاه گوش معروف می باشد .این گربه ی سیاه رنگ و باهوش در این منطقه زندگی می کند . این نام توسط محلی ها روی منطقه کویری بافق گذاشته شده است .اگر اهل ماجراجویی هستید سافاری،موتور سواری و شتر سواری از تفریحات هیجان انگیزی هستند که در سفر به این کویر تجربه اش خالی از لطف نیست. اگر شما قصد سفر به بافق را دارید با توجه به فاصله کمی که این شهر با کاراکال دارد می‌توانید از کویر و جاذبه هایش بهره مند شوید.

معرفی برترین تورهای بوم گردی ایران
در این بخش به معرفی بهترین تورهای بوم گردی ایران خواهیم پرداخت

معرفی گلچینی از برترین تورهای بوم گردی و توریستی شامل تورهای کویری ، تورهای جنگل نوردی ، تورهای کوهستانی و آفرود در سراسر ایران -مرجع سفر.

تورهای بوم گردی با توجه به درجه سختی تور نیاز به امکانات متفاوتی داند که در صفحه هر تور به توضیح آنها پرداختیم.

دوستان عزیزی که تمایل به تجربه این نوع از سفرهای خاطره انگیز و مهیج دارند میتوانند برای مشاوره و رزرو تور با کارشناسان مرجع سفر تماس بگیرند.