هیچ محصولی یافت نشد.

تورهای آبشار ویسادار

    سوالات متداول تورهای آبشار ویسادار

    آبشار ویسادار، تکه ای از زیبایی های طبیعت گیلان

    آبشار ویسادار، یکی از بی بدیل ترین آبشارهای ایران است که به عنوان سومین آبشار مرتفع استان گیلان با بلندی ۱۵ متر بعد از آبشارهای لاتون و چالدشت شناخته می شود.
    نام آبشار، ویسادار این کلمه تالشی به معنی سایه درخت بید است.

    آبشار ویسادار کجاست؟

    آبشار زیبای ویسادار در شهرستان رضوانشهر استان گیلان قرار دارد. به این منظور باید به طرف رشت بروید، سپس مسیر خود را تا آستارا ادامه دهید. از انزلی و شهرستان رضوانشهر بگذرید، پس از طی ۱۷ کیلومتر به شهر پره می رسید. از آنجا به سوی دهستان ییلاقی ارده و روستای آووبیار بروید.
    آبشار ویسادار در راه رودخانه لمیر قرار گرفته است که در نهایت، آب این آبشار به دریای خزر می ریزد. آبشار بی نظیر ویسادار در میان کوه، درختان عجیبی که ریشه های در هم تنیده آنها بر روی زمین پهن شده اند و در ارتفاع بالایی از سطح زمین قرار گرفته که برای رفتن به کنار آن باید پله‌های صخره ای شکل که در قسمت پایین آن قرار دارد را طی کنید.

    تفریحات و دیدنی های آبشار ویسادار:

    پل فلزی در روبروی آبشار قرار دارد، می توانید از روی آن عبور کنید و ازدیدن فرود زیبای آب لذت ببرید.
    آب تنی: می توانید از حوضچه‌های که در پایین آبشار قرار دارد، برای آبتنی استفاده کنیم و از خنکای آب لذت ببرید. همچنین اگر اهل شیطنت و شوخی باشید، پیشنهاد می کنیم که به فضای بالای آبشار برویدو با آب بازی حال و هوای خاصی را به سفرتان دهید. پیک‌نیک و عکاسی از مناظر فوق العاده اطراف آبشاراز دیگر تفریحات فوق العاده شما در ویسادار خواهد بود.
    شغل اصلی اهالی این منطقه، زنبورداری است. می توانید از عسل طبیعی ویسادار که بسیار معروف است، خریداری کنید.

    امکانات رفاهی آبشارویسادار:

    کلبه های سنتی و چوبی در کنار آبشار وجود دارند که برای خرید صنایع دستی وسوغاتی قرار گرفته اند.
    برای اقامت هم می‌توانید به هتل ها و مکان هایی که در روستاها و شهرهای اطراف به منظور سرویس دهی به گردشگران و مسافران واقع شده‌اند، استفاده کنید.

    بهترین فصل سفر به آبشار ویسادار:

    بهار و تابستان، مناسب ترین فصل برای رفتن و دیدن این آبشار زیباست؛ زیرا آب و هوای خنک منطقه برای فرار از گرمای طاقت فرسای تابستان بسیار دلپذیر است.

    تور آبشار ویسادار

    تور آبشار ویسادار | تور جنگل گیسوم | تور ساحل گیسوم

    برای خرید و رزرو تورهای آبشار ویسادار با ما در تماس باشید.

    09120486636 – 02188757053