هیچ محصولی یافت نشد.

تور سپیدان

معرفی گلچینی از برترین تورهای اسکی و برف بازی پیست اسکی سپیدان شیزار در سایت مرجع سفر.

برای رزرو تور و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری تورهای یک روزه سپیدان و سایر موارد با کارشناسان مرجع سفر تماس بگیرید. 02188757053

سفر به سپیدان

سپیدان کجاست ؟

شهرستان سپیدان، با مرکزیت اردکان، در شمال‌غرب شیراز و استان فارس واقع شده است، شهری سردسیر و کوهستانی با باغ‌های سیب و گردو و جوی‌ها و رودهای روان و آبشارها و آبگیرهای متنوع و متعدد، شهری با زمستانی پر از برف و تابستانی سبز و خنک و زیبا.

مسیر دسترسی

استان فارس، شهر اردکان، جاده سپیدان

نقشه سپیدان

جاذبه های جالب و دیدنی سپیدان :

این شهرستان به لحاظ داشتن مناظر طبیعی ، آبشارها و چشمه ها از جاذبه های بسیار ی برخوردار است. آبشارمارگون، تنگ تیزابم چله گاه و چشمه شش پیر از معروفترین جاذبه های طبیعی استان است. تنها پیست اسكی فعال در استان فارس در این شهرستان واقع شده است.

[widgetkit id="26"]

تفریحات هیجان انگیز سپیدان :

1-پیست اسکی پولادکف (از امکانات این مجموعه می تونیم به تله کابین، تلسکی، رستوران، فست فود، کافی شاپ، مهمان سرا، هتل، موتورهای برفی، ماشین های کوهستان، چرخ های هوشمند، قایق های پدالو، اسب سواری، دوچرخه سواری، لوازم اسکی و آموزشگاه اسکی اشاره کنیم که خیلی هیجان انگیز است)

2-آبشار مارگون

3-تنگه های اطراف (تنگ اردشیری و تنگ تیزاب)

4-امامزاده ها

5-صنایع دستی

بهترین زمان و فصل سفر به سپیدان :

وجود طبیعت زیبا، این منطقه از استان فارس را در همه‌ی فصول سال دیدنی و جذاب کرده است، شهری که در فصل سرما، به‌واسطه‌ی نزول برف، محیطی برای ورزش مفرح اسکی محسوب می‌شود و اکنون یکی از بهترین و استانداردترین پیست‌های اسکی کشور را دارد؛ از طرفی در تابستان نیز، منطقه‌ی کوهستانی و برف‌گیر سپیدان، نقطه‌ای برای هواداران اسکی روی چمن است، جایی که چشم‌انداز سحرانگیز آن، سبحان‌الله را بر زبان هر بیننده‌ای جاری می‌کند.

معرفی برترین مناطق برفی ایران
در این بخش به معرفی بهترین مناطق برفی ایران خواهیم پرداخت

تورهای ویژه گردشگری سپیدان

در این قسمت برترین تورهای برگزار شده در سپیدان را خواهید دید