مشاهده همه 15 نتیجه

نمایش 9 24 36
عنوان تور محل اقامت مدت زمان وسیله نقلیه زمان اجرا آژانس قیمت و تاریخ ها

اجاره خودرو بنز ، رنت بنز ، کرایهبنز و یکی از انتخاب های خوب در بین بقیه برند اتومبیل ها میباشد .

امروزه شاید به علل مختلف بعضی اوقات نیاز به اجاره بنز benz با راننده و بی راننده داشته باشید.

برای مثال رنت بنز با راننده برای عروسی است .

غیر قایل استفاده شدن ماشین شخصی به دلیل خرابی است .

اجاره خودرو بنز بی راننده برای رفتن به مسافرت دسته جمعی به علت کمبود جا است .

حتی ممکنه که شما صاحب ماشین لاکچری باشید و برای استفاده موقت مجبور به کرایه بنز benz شوید .

در این صورت میتوانید برای کرایه بنز مورد نظر ابتدا محصولات موجود را به طور کامل در سایت مشاهده کرده .

بعد از تصمیم گیری جهت مشاوره با شماره های موجود در سایت تماس و درخواست رنت بنز را ثبت کنید .

همچنین برای راحتی و صرفه جویی در وقت مشتریان عزیز جهت کرایه ماشین امکان ثبت و پرداخت آنلاین تحویل خودرو در محل فراهم شده است .

اجاره بنز

اجاره بنز بدون راننده

اجاره بنز

اجاره بنز با راننده

اجاره بنز

با بنز لوکس به جاده بروید

اجاره بنز

برای اجاره بنز تهران مدارک زیر لازم می باشد!

  • کمترین مدت زمان اجاره خودرو بنز بدون راننده 3 روز می باشد.
  • شرکت مبلغی را به عنوان ودیعه 16 روز نزد خود نگه میدارد که در صورت عدم ثبت تخلف و جرایم راهنمایی و رانندگی به شما بازمیگرداند که برای هر خودرو متغیر می باشد.
  • چک یا سفته ای به مبلغ خودرو برای ضمانت از شما دریافت میشود . که با تحویل خودرو به شما بازگردانده می شود. و در صورت داشتن چک صیاد نیاز به پرداخت ودیعه نیست.
  • گواهی معتبر اشتغال به کار برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو برای اجاره خودرو دریافت می شود.

برای اجاره بنز کیش مدارک زیر لازم می باشد!

تحویل خودرو در فرودگاه کیش امکام پذیر میباشد.

  • کمترین مدت زمان اجاره خودرو بنز بدون راننده 48 ساعت می باشد.
  • شرکت مبلغی را به عنوان ودیعه 16 روز نزد خود نگه میدارد که در صورت عدم ثبت تخلف و جرایم راهنمایی و رانندگی به شما بازمیگرداند که برای هر خودرو متغیر می باشد.
  • گواهی معتبر اشتغال به کار برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو برای اجاره خودرو دریافت می شود.

تجربه لوکس با اجاره مرسدس بنز

مرسدس بنز همیشه پیشگام نوآوری است، هر کجا فرصتی برای پیشرفت بیشتر باشد، بسیار توجه می کند. آنها به طور مداوم وسایل نقلیه لوکس تولید می کنند که یک قدم جلوتر از همتایان خود هستند و هر مدل جدید از مدل قبلی بهتر و راحت تر است. کابین های جادار و مواد ظریف مدل های مرسدس بنز با استفاده از صفحه نمایش لمسی آسان برای استفاده ، سبک رانندگی را تعیین می کنند. مرسدس بنز با شعار نام تجاری خود "یا بهترین یا هیچ چیز" .

یک اتومبیل را از مرجع سفر رنت کنید به این معنی که سوار بر بنز خود یک مسافرت کوتاه یا یک سفر طولانی بروید و  از سواری خود لذت ببرید. بگذارید مرجع سفر شما را با وسیله نقلیه ای که به نظر می رسد به خوبی عملکرد شماست، به جاده بیاندازد و یک مرسدس بنز را به شما با شرایط آسان اجاره دهد.

اجاره خودرو بنز

وقتی با مرسدس بنز رانندگی می کنید، بلافاصله مشخص می شود که در یک ماشین معمولی نیستید.

گفته شده است که تجمل گرایی مخالف ابتذال است و از این نظر اتومبیل های بنز این کلمه را مجسم می کنند. همه چیز در مورد مرسدس - از یک ظاهر طراحی شده تا تجربه رانندگی - روان و زیبا است. هنوز هم با فناوری و عملکرد پیشرو در صنعت ، آنها از مد قدیمی دور نیستند.

رنت بنز خودرو لوکس

احساس رانندگی با مرسدس بنز شبیه دیگر خودروها نیست. هر چیزی را که لمس کنید ( وزن فرمان ، نرمی صندلی ها ، حتی کلیک دکمه های کنترل ) احساس تجمل و راحتی می کند. این نتیجه تقریباً یک قرن مهندسی دقیق و کاردستی است.

اجاره بنز AMG

با وجود تمام مدل های لوکس مرسدس ، اتومبیل های AMG کنتراست وحشیانه ای را ایجاد می کنند. این برند وسایل نقلیه معمولی مرسدس را به ماشین های اسپرت و دینامیکی تبدیل می کند که مطمئناً همه علاقه مندان به رانندگی را به وجد می آورد. یک جایگزین اجاره مرسدس بنز AMG در  مرجع سفر پیدا کنید تا حس عملکرد قدرتمند ماشین عضلانی آلمان را بدست آورید.

تجربه فناوری با رنت مرسدس بنز

فناوری مرسدس به طور مداوم مرزهای ممکن را در اتومبیل می برد. طی سالهای گذشته مرسدس لیستی از اولین نمونه های چشمگیر را تهیه کرده است: اولین استفاده از ABS ، اولین نصب کیسه های هوا ، اولین سیستم کنترل کروز  و رادار. فقط زمان مشخص خواهد کرد که ویژگی های مرسدس امروزی در صنعت خودرو گسترش می یابد.

رنت بنز

رانندگی لوکس واقعی را با رنت خودرو بنز تجربه کنید

بعضی اوقات لوکس بودن یک ضرورت است و یک ماشین معمولی هم چنین کاری نخواهد کرد. رنت بنز برای عروسی، یک جلسه مهم تجاری ، رانندگی با مرسدس یک روش تضمین شده برای تحت تأثیر قرار دادن است. برای بهترین گزینه های اجاره مرسدس ، یک مرسدس را در مرجع سفر برای آن مناسبت مهم فراموش نشدنی رزرو کنید.

مدل های برتر مرسدس بنز برای اجاره با راننده و بدون راننده

اجاره بنز C کلاس

مرسدس C کلاس ممکن است کوچک باشد، اما از ویژگی های لوکس و فناوری همتایان خود برخوردار است. سدان کلاس C اندازه مناسبی برای جابجایی در شهر با مسافرت و یا رانندگی با بنز C200 برای احساس قدرت عظیم در بدنه جمع و جور است.

اجاره مرسدس بنز E کلاس

E کلاس یک افسانه مرسدس بنز است که تبدیل به یکی از خودروهای سدان لوکس شده است. اجاره بنز E کلاس به تمامی سنین اجازه می دهد که در کنار شیک و لاکچری بودن از کلاسیک بودن آن هم لذت ببرند.

اجاره مرسدس بنز S کلاس

S کلاس به عنوان پرچمدار این برند، جدیدترین فناوری مرسدس را به نمایش می گذارد و با یک سواری نرم و مجلل، سرنشینان خود را دوست می دارد. مهم نیست که در کدام صندلی قرار دارید ، فضای داخلی کلاس S یک مکان عالی برای قرار گرفتن است، در حالی که نمای خارجی با شکوه هر جا که رانندگی می کنید تأثیر می گذارد.

برای مشاوره و رنت انواع مدل بنز می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

مشاوره رایگان و اجاره خودرو : 09125506227 - 09102087636

📞رزرو خودرو