صفحه اصلی تور آبعلی تخفیفان

هیچ محصولی یافت نشد.

تور آبعلی تخفیفان

تورهای برف بازی و اسکی آبعلی

تور آبعلی

تور آبعلی

تور برف بازی

تور یک روزه برف بازی همه ساله در فصل زمستان برگزار میشود. در روزهای کوتاه زمستانی میتوان یک سفر مهیج و شاد را تدارک دید تا مسافران عزیز از برف بازی لذت برده و از منظره مناطقی پربرفی که برای برف بازی و اسکی مناسب هستند استفاده کرده و هم چنین عکاسی کنند.

گروه مرجع سفر مفتخر است در فصل زمستان با برگزاری تورهای مهیج برف بازی و انتخاب محل مناسب و پربرف و رعایت نکات ایمنی و اصول سفرهای طبیعت گردی خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.

آبعلی کجاست ؟

آبعلی شهری در بخش رودهن از توابع شهرستان دماوند است که یکی از قدیمی ترین مناطق استان تهران محسوب میشود. شهر آبعلی که مناطق مبارک آباد و پیست اسکی آبعلی را شامل میشود دارای آب و هوای سرد در زمستان و خنک در تابستان می باشد.

مسیر دسترسی

برای رسیدن به پیست اسکی آبعلی از شرق تهران (اتوبان های افسریه، همت، بابایی و یا خیابان دماوند) وارد جاده آبعلی شوید. با طی 40 کیلومتر و گذشتن از جاجرود و پردیس به شهر بومهن می رسید. جاده سمت چپ (به طرف آمل) وارد جاده هراز شده و پس از طی 15 کیلومتر و گذشتن از شهر رودهن و آبعلی به پیست اسکی آبعلی می رسید. مسافت تهران تا آبعلی  71 کیلومتر و حدود 1 ساعت و 15 دقیقه می باشد.

جاذبه های جالب و دیدنی آبعلی :

آثار تاریخی گوناگون نظیر کاروانسرای شاه عباسی متعلق به دوره صفویه، تشکیل طبیعی غارهایی هم چون "سنگ دروازه" و "سیاه چال" و وجود امامزاده های متبرک میتواند آبعلی را به یک قطب گردشگری ورزشی، زیارتی، سیاحتی و تاریخی مبدل میسازد.
شهر آبعلی تفرجگاه خوبی برای پایتخت نشینان میباشد تا روزهای پایانی هفته را در این شهر زیبا سپری کنند. آبعلی دارای یک تله کابین، پنج تله اسکی بشقابی و سی و سه تله اسکی چکشی است.

 

 

تور آبعلی

برگزاری تور آبعلی (برف بازی ، پیست اسکی ، و تفریحات زمستانی ) بصورت منظم و هفتگی با مرجع سفر .

مشاوره و خرید تور آبعلی 02188757053