صفحه اصلی اخذ بلو کارت کشور آلمان

نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36
عنوان تور محل اقامت مدت زمان وسیله نقلیه زمان اجرا آژانس قیمت و تاریخ ها

فرصت های شغلی کشور آلمان :

کشور آلمان بعنوان بهترین قطب اقتصادی اتحادیه اروپا و چهارمین قطب اقتصادی جهان نقش مهمی در ایجاد تحولات اقتصادی سراسر جهان را دارد و با توجه به بالا رفتن سن جمعیت جوان و فعال کشور آلمان و عدم استقبال نیروهای انسانی کار آمد آلمانی در زمینه ی حضور در برخی مشاغل تخصصی و صنعتی  و همچنین نقش پررنگ آلمان در مهاجرپذیری در کنار نرخ پایین بیکاری در این کشور فرصتهای شغلی خوبی را  برای افراد دارای تخصصهای آکادمیک و حرفه ای فراهم کرده است که باعث شده است زمینه ی مهاجرتی خوبی را برای این افراد ایجاد شود.

مشاغل حوزه ی فناوری اطلاعات و نرم افزار شبکه :

رگسترش شرکت های استارتاپی و ارائه خدمات روزمره از جمله خدمات مالی ، بانکی و آموزشی در بستر شبکه ی اینترنت باعث شده  تا بازاری به ارزش تقریبی 5000 میلیارد یورو تا سال 2020 در جهان شکل بگیرد که یکی از قطب های مهم این بخش کشور آلمان بوده که همین موضوع نشان اهمیت تامین نیروی کار مورد نیاز این بخش خواهد بود . افراد دارای تحصیلات و تخصص مرتبط این حوزه حتی با دانش زبان انگلیسی هم دارای موقعیت های کار عالی و درامد مناسب خواهند بود که از آن میتوانند اقامت کاری آلمان را دریافت نمایند.

مشاغل حوزه سلامت کشور آلمان :

آلمان کشوری پیشگام در حوزه ی سلامت می باشد اما این کشور از عدم وجود کافی پرستاران و پزشکان متخصص رنج می برد . به همین دلیل با آغوش باز از حضور پرستاران و پزشکان متخصص  اسقبال میکند که در مطالب بعد در مورد استانداردهای این حوزه صحبت خواهیم کرد.

مشاغل فنی و مهندسی کشور آلمان :

تعداد زیادی از مردم در ایران صاحب تخصص های آکادمیک و فنی و حرفه ای در بخش های برق و الکترونیک ، مکانیک ، معماری ، عمران ، صنایع و … می باشند که طبق سوابق کاری مرتبطی که دارند میتوانند در بازار کار آلمان زمینه ی شغلی مورد نظرخود را پیدا کرده و از این راه به کشور آلمان مهاجرت و اجازه ی اقامت این کشور را دریافت کرده و در آخر پس از چند سال پاسپورت آلمانی خود را دریافت نمایند.

و در آخر لازم میدانیم به این نکته نیز اشاره کنیم که مرجع سفر با برند تجاری travelsource   اخذ اقامت کاری از طریق بلوکارت آلمان و فراهم نمودن فضای خوبی با مشاورین متخصص جهت مهاجرت شما عزیزان  در کنار شما اقدامات لازم را اجرایی مینماید.

مهاجرت از طریق اخذ بلوکارت کشور آلمان :GAN-Visa-Germany-Schengen

افراد  دارای تخصص های آکادمیک و دارای مدارک دانشگاهی لیسانس ، فوق لیسانس و دکتری در زمینه ی  فناوری اطلاعات ، پزشکی و پرستاری ، مهندسی های برق با گرایش مختلف ، مهندسی عمران ، معماری ، مکانیک ، صنایع و …  دارای سه سال سابقه ی کار مرتبط با بیمه و یا بدون بیمه ( گواهی اشتغال به کار ) باشند به شرط یادگیری زبان آلمانی ( برای زمینه ی فناوری اطلاعات و نرم افزار زبان انگلیسی نیز کافی می باشد )میتوانند جهت اخذ بلوکارت آلمان و مهاجرت به این کشور اقدام نمایند.

نکته مهم جهت اخذ بلوکارت آلمان میزان ارزش مبلغ درآمد سالانه  است که در قرارداد با کارفرما به امضا میرسد که حداقل ارزش آن باید 52000 یورو بصورت ناخالص در سال باشد . چنانچه کارفرمایی چنین قراردادی را با کارجو به امضا برساند و کارجو بتواند شرایط خاص مدرک ielts general 6.5 به بالا باری متخصصین حوزه ی فناوری اطلاعات و نرم افزار و مدرک زبان آلمانی B1 به بالا از موسسه گوته را به سفارت آلمان ارائه کند میتواند با اخذ ویزای کار آلمان و پس از حدود 2 الی 3 ماه از زمان آغاز کار درخواست بلوکارت آلمان را به اداره ی مهاجرت این کشور ارائه داده و کارت آبی را که دارای ارزش 3 ساله و قابل تمدید میباشد دریافت کند.

و در آخر این نکته دارای اهمیت است که محل دانشگاه و مدرک تحصیلی فرد متقاضی ویزای کشور آلمان در رشته های غیرپزشکی باید به تایید موسسه ZAB آلمان رسیده و پس از دریافت گواهی این موسسه فرآیند کاریابی برای فرد کارجو بسیار تسهیل شده و درست به مانند این است که فرد متقاضی در آلمان تحصیلات خود را به پایان رسانده است. لازم میدانیم به این نکته نیز اشاره کنیم که مرجع سفر با برند تجاری travelsource   اخذ اقامت کاری از طریق بلوکارت آلمان و فراهم نمودن فضای خوبی با مشاورین متخصص جهت مهاجرت شما عزیزان در کنار شما اقدامات لازم را اجرایی مینماید.