صفحه اصلی اجاره ویلا کردان

نمایش 1–9 از 72 نتیجه

نمایش 9 24 36
عنوان تور محل اقامت مدت زمان وسیله نقلیه زمان اجرا آژانس قیمت و تاریخ ها

اجاره ویلا کردان

قوانین اجاره ویلا ، سوئیت و آپارتمان

برای اجاره ویلا یا سوئیت در کردان چه مدارکی لازم است؟

از آنجا که ویلا یا اقامتگاه بصورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار میگیرد ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر همانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام دریافت کلید الزامی است. با این حال شرایط یکسان نیست و میتوانید بسته به درخواست مالک با وی در این مورد توافق کنید.

قیمت اجاره روزانه ویلا و سوئیت در کردان چقدر است؟

قیمت اجاره روزانه ویلا و سوئیت در کردان با توجه به منطقه(ساحلی،شهرکی،جنگلی)، متراژ ساختمان و امکانات ملک از شبی حدودا 100,000 تومان تا 3,350,000 تومان متغیر است.

آیا امکان رزرو آنلاین ویلا در مرجع سفر وجود دارد؟

برای رزرو آنلاین ویلا پس از ورود به صفحه ویلای مورد نظر تعداد شب های درخواستی را تعیین کرده و از دکمه پرداخت آنلاین ادامه مراحل پرداخت و رزرو را انجام دهید.حتما قبل از رزرو ویلا با مشاورین مرجع سفر تماس گرفته و خالی بودن ویلا را چک کنید.

اجاره ویلا در کردان

اجاره روزانه ویلا ، سوئیت و اقامتگاه در کردان کرج در سایت مرجع سفر

کردان را بیشتر بشناسیم :

برای رهایی از استرس و هیاهوی روزمره و نیز اضافه کردن خاطراتی خوش به آلبومِ ذهنتان، اجاره ویلا در کردان را جزو برنامه­ های مفرح خود قرار دهید. اجاره ویلای لوکس در کردان و امکانات آن مثل استخر، جکوزی، میز بیلیارد، میز پینگ پونگ، فوتبال دستی، سیستم صوتی و ... همه چیز را برای یک دورهمی دوستانه یا مهمانی خانوادگی مهیا می­کند.

اجاره ویلا لوکس و ارزان در کردان

 

اجاره ویلای استخردار در کردان:

اگر دوست دارید در میان روز، تابش نور خورشید بر روی آب را تماشا کنید، تنی به آب بزنید یا کمی در کنار استخر حمام آفتاب بگیرید، اجاره ویلا با استخر روباز در کردان می­تواند برای شما روزی ایده­آل را بیافریند.

در چله­ی زمستان، در حالی که گردی سفید بر روی درختان پاشیده شده، شنا کردن در استخر آب گرم به جای نشستن در کنار شومینه و بخاری، سوز سرما را به لذتی دلنشین تبدیل می­کند. اجاره ویلا با استخر آب گرم در کردان شرایطی را فراهم می­کند که سرمایی استخوان­سوز به لحظاتی دلگرم­کننده تبدیل شود.

اگر به دنبال اجاره ویلا برای مهمانی در کردان هستید و  می­خواهید آنقدر به همه خوش بگذرد که این مهمانی هیچ وقت از یادشان نرود، اجاره ویلای لاکچری در کردان هر امکاناتی که لازم هست را در اختیار شما قرار می­دهد. محوطه و طراحی شیک این ویلاها مهمانان را مبهوت می­کند.

قیمت اجاره ویلا در کردان :

هزینه اجاره شبانه ویلا در کردان یا اجاره روزانه ویلا در کردان با توجه به متراژ، امکانات رفاهی، ظرفیت و سایر عوامل متغیر است. خوب است بدانید قیمت اجاره ویلا در کردان در روزهای وسط هفته نسبت به روزهای آخر هفته ارزان­تر محاسبه می­شود.

اگر به دنبال اجاره ویلای ارزان در کردان هستید و می­خواهید هزینه­ا­ی کم بپردازید، خوب است بدانید که قیمت اجاره ویلا در کردان در روزهای وسط هفته نسبت به روزهای آخر هفته ارزان­تر محاسبه می­شود.

می­توانید برای اطلاع از قیمت دقیق ویلاها، پرسش­ و هماهنگی­ با مرجع سفر تماس بگیرید.

02188978242 مرجع سفر

اجاره ویلا در کردان
اجاره ویلا در کردان با استخر،شماره تماس اجاره ویلا در کردان ،اجاره ویلا در کردان ارزان،اجاره سوئیت در کردان،ویلا دربستی کردان ،اجاره شبانه خانه در کردان،فروش ویلا کردان ،اجاره سالیانه ویلا در کردان ،اجاره ویلا دربستی در کردان

اجاره ویلا در کردان

اجاره ویلا کردان : اجاره روزانه ویلا ، سوئیت و اقامتگاه در منطقه خوش اب و هوای کردان کرج ، اجاره بهترین ویلاهای استخردار (استخر روباز،سرپوشیده و ابگرم)،ویلاهای دوبلکس و لاکچری و همچنین ویلاهای یک خوابه و دو خوابه شیک و ارزان قیمت تا سه  و چهار خوایه به بالا مناسب مهمانی و مراسم شما. با پاسخ گویی 24 ساعته و پشتیبانی کامل تا پایان سفر با مجوز رسمی سازمان گردشگری کشور.اجاره روزانه ویلا در کردان  02188978242 مرجع سفر