آب گرم بش باجیلار

مشاهده تورهای آفری ، ارزان قیمت و تخفیف دار آب گرم بش باجیلار

    عکس های آب گرم بش باجیلار

    آب درمانی های ایران

    آبگرم بش باجیلار

    آبگرم بش باجیلار یکی از ۱۲ چشمه آبگرم موجود در شهر توریستی سرعین، استان اردبیل است. این چشمه‌ها از دل زمین می‌جوشند و با خواص درمانی فوق العاده ای که دارند، سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کنند. بش باجیلار یکی از قدیمی ترین چشمه های آبگرم شهر می باشد که دارای استخری بزرگ با دمایی حدود ۳۵ درجه آماده پذیرش مراجعه‌کنندگان بسیار با ظرفیت پذیرش بالا است.

    اطلاعاتی پیرامون آبدرمانی بش باجیلار

    بش باجیلار با مساحت ۲۸۸ متری و عمق ۱۴۰ سانتی متری دارای آبی کدر، بدبو و ترش مزه است که ترکیبی از املاح معدنی کلر، بی کربنات و سدیم را در آب خود دارد. این آبگرم جهت اثرات درمانی و شفابخش چشمه های آب گرم خود پس از گاومیش گلی به عنوان دومین آبگرم شهر سرعین، از نظر وسعت و قدمت محسوب می شود.

    امکانات آب گرم بش باجیلار

    آب استخر بش باجیلار از چشمه های باجیلار تامین می گردد. آب دوش های سرد این مجتمع از آب لوله‌کشی شهر و آب دوش های گرم آن نیز از آب گرم گاومیش گلی تهیه شده است.
    ۶ دوش انفرادی ،۱۶ دوش عمومی و مرکزی، سونای خشک و بخار و۶ واحد جکوزی جهت خدمات درمانی و پزشکی در مجموعه آبگرم بش باجیلار به منظور خدمت رسانی به مراجعه کنندگان به وجود آمده اند.

    شاید برایتان جای سوال باشد که چرا به این آبگرم بش باجیلار گفته می شود؟ جالب است بدانید به سبب اینکه آب این استخر از پنج چشمه منشاء می گیرد، به پنج خواهر یا در زبان ترکی به بش باجیلار مشهور شده است. اهالی منطقه در زمانهای قدیم این آب گرم را  به دره لر سویی، به معنای دره ای سرسبز که اطراف آن را چمنزارها و درختان چنار و سپیدار احاطه کرده است می شناختند.

    خواص آبدرمانی بش باجیلار

    به دلیل وجود کاتیون هایی نظیر: کلسیم، منیزیم، پتاسیم و سدیم در آب معدنی بش باجیلار خواص درمانی فوق العاده‌ای برای بیماری‌های عمومی، تسکین دردهای مفصلی و عصبی دارد.

    آدرس آبگرم بش باجلیلار

    استان اردبیل، شهر توریستی سرعین، بلوار شریعتی، مجتمع آبگرم بش باجیلار

    معرفی برترین مناطق آبدرمانی ایران
    در این بخش به معرفی بهترین مناطق ابدرمانی ایران خواهیم پرداخت
    کلمات مرتبط

    برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

    آب گرم بش باجیلار

    مرکز آب درمانی بش باجیلار

    برای کسب اطلاعات بیشتر  با ما در تماس باشید.

    09120122879 – 02188535383